Lordin "Hard rock Hallelujah!" -videon pyöriessä ensimmäistä kertaa silmieni edessä tunsin suoranaisia vilunväristyksiä selässäni, sellaisia joita tuntee aina kun kuulee tai näkee jotain todella mahtavaa musiikkia!
Lordi, te säväytitte minua! Uskon että biisinne, esityksenne ja videonne säväyttää monet muutkin Euroopassa tänä keväänä! :)
Lordin UPEA VIDEO
7
969
Vastaukset
- kivaa vaihtelua
edellisvuotisiin videoihin. Muistanpa esimerkiksi Jari Sillanpään esikatseluvideon, jossa näkyi runsaasti Jarin mummoikäistä yleisöä. =D Jokuhan totesi osuvasti Lordin biisistä: "It's not exactly Katri Helena."
GO LORDI!!!!! - tuon Lordin
esityksen katsoo, sitä lapsellisemmalta ja typerämmältä se näyttää ja huonommalta kuulostaa.
- Taidat kuitenkin
tykätä biisistä tai olet sairas masokisti kun kuuntelet sen uudestaan ja yhä uudestaan :D
- Raija
Näin on ! Erittäin vaikuttava video. Musiikkikin tuntuu pääsevän siinä oikein oikeuksiinsa kunnolla. Hienoa ,että myös musavideon eteen on näht vaivaa, eikä ole menty yli siitä mistä aita on matalin (vrt. Jari Sillanpää). HYVÄ! Sellaista minä arvostan !
- oistrah
Katsokaa Ruotsin karsinnat, niin kyllä teidän hymyt hyytyy. Siellä sitä osataan.
- devilived
Kaikki samanlaista huttua. Biisit olivat niin peruskamaa, että niitä saattoi hyräillä mukana ekan kertsin jälkeen (jos sellaista mielikuvituksetonta peruseuroviisupoppia olisi siis huvittanut lauleskella) Musta tuntui että jokaisessa biisissä oli pelattu oikein varman päälle, ettei vain ärsytä ketään. Yhdentekeviä kappaleita joissa ei ollut mitään uutta tai säväyttävää (paitsi ehkä tahatonta huumoria muutaman biisin aikana)
Vielä kun näkis sen videon... :) Ei ole onnistanut useista linkeistä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151