Mulla Volvo FH12.
Matka oli tosin lyhyt ja vetelin pelkällä nupilla. ;D
Saa miehetkin kertoa...
Kuuluisko tää sittenkin autopalstalle?
Naiset, isoin vehje millä olette ajelleet?
16
1219
Vastaukset
- bag_gie
joskus opiskelija-aikoina tuli kokeiltua. Ei ole isot vermeet miun laji :D
- Februari
mutta isoilla tykkään ajella.
Enkä oo mikään rekka-Raija.
Isosta autosta on vaan parempi näkyväisyys ja peilitkin on paremmat. :)
Aika erikoista, että on päässyt tiekarhulla ajamaan, mitä sä opiskelit?
Mä oon aina halukas kokeilemaan uusia vempeleitä.
Ja yleensä periksi en anna, ennen kuin jotain osaan.
Syvä respect sinulle. - bag_gie
Februari kirjoitti:
mutta isoilla tykkään ajella.
Enkä oo mikään rekka-Raija.
Isosta autosta on vaan parempi näkyväisyys ja peilitkin on paremmat. :)
Aika erikoista, että on päässyt tiekarhulla ajamaan, mitä sä opiskelit?
Mä oon aina halukas kokeilemaan uusia vempeleitä.
Ja yleensä periksi en anna, ennen kuin jotain osaan.
Syvä respect sinulle.ainakin 80-luvun alussa puutarhurin koulutukseen, tosin vaan sen verran että kokeiltiin :D.
Isot autot on erikseen, niistä näkee mutta tuo karhu on joka suuntaan niin pitkä että yhdellä kerralla vaan pelotti =D
Pienet vermeet on siinä parempia että niistä tietää edes suunnilleen missä reunat on :)
- Taikis
olen ratsastanut :))
Se tapahtui hamassa nuoruudessa, sirkuksessa.
Erikokoisilla pakettiautoilla olen ajellut aika paljon.- Februari
norsun selässä oleminen.
*kunnioittaa Taikistakin*
:o) Olikohan tuo norsu sama, joka palveli finlandiassa. Kävin tenavana sitä vanhempieni kanssa ihmettelemässä. Pellepukuun pukeutunut sirkuslainen kertoi norsun osaavan helppoja yhteen ja vähennys laskuja. Tietysti yritettiin kysellä vaikka mitä. Äitikin ihmetteli sen taitoa.
Kärsällään se nosti sellaisen ison kyltin jossa oli numero. Aina se tiesi vastauksen, ja siitä riitti puhuttavaa kotipihassakin.
Loppukesästä isästä kertoi salaisuuden, hiukan meitä tenavia nolotti.
Kuulemma norsun ohjaaja laski laskut, ja norsu nosti kyltin käskyn mukaan.- bag_gie
olis kiva, poika ratsasti pienenä kamelilla, sellaisella kakskyttyrällä ja muistaa sen vieläkin :)
Ihe muistan kuinka suurelta pedolta samojedinpystykorva näytti kun ihe oli metrin mittanen =D. Vieläkin ällistyttää kuinka pieniä ne nykyään on ;D - Taikis
Waffen-ss kirjoitti:
Olikohan tuo norsu sama, joka palveli finlandiassa. Kävin tenavana sitä vanhempieni kanssa ihmettelemässä. Pellepukuun pukeutunut sirkuslainen kertoi norsun osaavan helppoja yhteen ja vähennys laskuja. Tietysti yritettiin kysellä vaikka mitä. Äitikin ihmetteli sen taitoa.
Kärsällään se nosti sellaisen ison kyltin jossa oli numero. Aina se tiesi vastauksen, ja siitä riitti puhuttavaa kotipihassakin.
Loppukesästä isästä kertoi salaisuuden, hiukan meitä tenavia nolotti.
Kuulemma norsun ohjaaja laski laskut, ja norsu nosti kyltin käskyn mukaan.ihan hyvin on voinut olla sama kaveri, kyllä se oli Sirkus finlandiassa tää norsukyyditys aikoinaan.
Itse en muista että tämä norsu olisi ratkonut tehtäviä, sensijaan siellä oli seepra joka kuoputteli etukaviollaan vastaukset laskutehtäviin. 2 2 oli neljä kuoputusta ja sitä rataa :) - Taikis
bag_gie kirjoitti:
olis kiva, poika ratsasti pienenä kamelilla, sellaisella kakskyttyrällä ja muistaa sen vieläkin :)
Ihe muistan kuinka suurelta pedolta samojedinpystykorva näytti kun ihe oli metrin mittanen =D. Vieläkin ällistyttää kuinka pieniä ne nykyään on ;Dkävi myös niin että se oli kutistunut vain vähän normaalia korkeammaksi kiveksi, kun kävin aikuisena katselemassa lapsuusmaisemia :)
- Taikis
Februari kirjoitti:
norsun selässä oleminen.
*kunnioittaa Taikistakin*
:o)*röyhistelee rintojansa, molempia*
- Februari
Taikis kirjoitti:
*röyhistelee rintojansa, molempia*
Kun avauksen tein, en olisi voinut kuvitellakaan, että joku tähän norsun keksii laittaa.
*hihittelee*
Kaksimielinen otus kun olen, niin seuraava avaus voisi olla : " Naiset, isoin ase mitä olette käsissänne pidelleet ja laukesiko se?". *kaksimielinen hymy*
Siihenkin voisi tulla yllättäviä vastauksia.
- ferkulla
tai en tiedä oliko vanha pesonen suurempi, ei ainakaan painavampi.
- Maj
olen ajanut.
- rahatonkulkija
eli suomennettuna täysperävaunulla tai selkokielellisesti rekkaa. kun on tullu sekin kortti hommattua, ja työ täällä jossain vaatii joskus kaikenmoisten laitteiden ja varusteiden kuljetuksen pitkienkin matkojen taakse, kun paikallisiin ei ole luottamista. Mukana kulkee kaikenlaista tutkimusmateriaalia ja majoitus ruokatarpeita. Kuumuuden vuoksi joutuu jo kuljettamaan valtavia vesimääriä, sillä täällä ei voi hyödyntää paikallisista "kaivoista" saatavilla olevaa vettä. Vieressä saattaa eläimet olla uiskentelemassa ja jopa ulostamassa, niin ei oikeen terveydellisistä syistä sitä voi käyttää juomavetenä. Kylläkin paikalliset ottavat samasta kaiken käyttövetensä, siis siitä eläinten kylpy- ja vessavedestä. Hajukin saattaa olla vedessä jopa pahempi kuin sikalassa, et ei oikeen käy pohjoismaalaisen käyttövedeksi.
- norMix evk
...kun jossain ilmeisen eksoottisessa paikassa työskentelet, että onko tämä komennuksesi missämäärin muuttanut käsityksiäsi Suomesta, suomalaisuudesta ja elämästä yleensä?
- Kulkija myös
Luettuani aikaisempia viestejäsi, luulin kysymyksessä olevan miespuolisen kirjoittajan.
Onneksi en kerinnyt aloittaa flirttailua kanssasi :D
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266