Pidättekö naiset suuseksistä jos me miehet viedään se loppuun asti?? tehtäv kokeilkaa ja kertokaa
suuseksi
6
1509
Vastaukset
- nainen
Kyllä pidämme!!
- Loppuun
Ilmanmuuta!
- jukka
Otatko usein suihin ja maistuuko sperma hyvältä.
Pitääkö se paikkansa kun eräs nainen kerran sanoi minulle. Jos on pehmeät huulet ja on hyvä suutelemaan niin sillä miehellä on hekkä ja hyvä kalu mitä on kiva otaa suihin. - Veera
jukka kirjoitti:
Otatko usein suihin ja maistuuko sperma hyvältä.
Pitääkö se paikkansa kun eräs nainen kerran sanoi minulle. Jos on pehmeät huulet ja on hyvä suutelemaan niin sillä miehellä on hekkä ja hyvä kalu mitä on kiva otaa suihin.Otan mutten loppuun asti. Sperma maistuu karmealta, yök!
Miksi luulet, että noilla kahdella asialla olisi mitään yhteyttä? Hölmöä! Yhtä hyvin voisi väittää, että kaikki vaaleatukkaiset ovat isojalkaisia tai pitkäsormiset seksuaalisesti kylmiä... ;-P
- nainen
Ei pidä vastata jokaisen puolesta, mielipiteitä on niin monta erilaista kuin naistakin.
- sushi sex
kyllä aivan ehdottomasti!!!kyllä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264