Olemme menossa kesällä Bratislavaan. Onko jossain saatavilla karttoja ja opaskirjoja kohteeseen? Kirjakauppa myi "ei oota". Netistä löytyy surffaamalla jotain sekavia karttoja, mutta olisiko saatavilla joko äärimmäisen hyviä linkkivihjeitä tai painotuotteina karttoja ja oppaita?
Karttoja ja opaskirjoja?
6
1010
Vastaukset
- Pohjanääliö
Tässä muutamia nettikarttja Slovakiaan:
http://mapy.zoznam.sk/
www.mapy.sk- alkup.kyselijä
Kiitos paljon.
- Novy.most
Bratislavan sivuilla on kaupungin kartta josta voi hakea myös kadun nimellä paikkaa:
http://www.bratislava.sk ja siitä linkki "Mapa".
Nový most - Kirjakaupasta
pitäisi löytyä jonkinlainen opaskirja. Itse kävin Bratislavassa 2 vuotta sitten, jolloin kirja oli juuri tulossa Akateemisen valikoimiin. Niinpä printtasin netistä jonkin verran tietoa ja ostin oppaan paikanpäältä ensimmäisenä päivänä. Halvalla lähti!
- Novy.most
Jos aikoo ostaa englannin (tai saksan tai slovakin tms) kielisenä opaskirjoja, niin kannattaa ehdottomasti säästää ja ostaa ne vasta sieltä.
Ellei ole pakottava tarve saada niitä jo ennen matkaa. Mutta lonelyplanetit ja etenkin paikalliset opukset on paljon halvempia BAsta ostettuna.
Nový "budjettimatkalainen" most
- Novy.most
Tajusin vasta nyt että voithan tilata www.amazon.co.uk-sivuilta ihan paperisen kartan,jos haluat. Ainakin mulle kirjatilaukset on tulleet mainiosti perille.
Toivottavasti ehdit vielä ennen matkaasi saada kartan käsiisi...?
Nový most
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985