PMMP suomen T.A.T.U.

apinointi kuriin

PMMP on suomen T.A.T.U.
Tottakai suomalaiset matkii aina muita. Eli se omaperäisyydestä. Tosin matkiminen ei tässäkään tapauksessa toimii; T.A.T.U. on jotain.

9

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä hieman luulen että kahden tytön bändejä on ollut jo kauan ennen T.A.T.U:akin, ja kuvittele miten hankalaa se olisi jos bändejen koko ja koostumusta pitäisi aina vain kasvattaa ettei vain tehtäisi niin kuin muut ovat tehneet. xD

• muusikko...

Hei kamoon Gingston ja muutkin tietämättömät:

Kahden tytön muodostama juttu on LAULUDUO, eikä BÄNDI, siis tässä tapauksessa. Vai esiintyvätkö nämä kaksi tyttöä kahdestaan? mitä? HÄH?

Kyllä se on niin että bändi on bändi silloin kun bändin jäsenistä löytyy soittajat!
        Eli PMMP on tytöt soittajat. Jos tytöt otetaan pois niin soittajat muodostavat silti vielä bändin, mutta jos PMMP:stä otetaan soittajat pois niin jäljelle jää LAULUDUO..

eli se siitä "kahden tytön bändistä"

xD

• muusikko... kirjoitti:

Kahden tytön muodostama juttu on LAULUDUO, eikä BÄNDI, siis tässä tapauksessa. Vai esiintyvätkö nämä kaksi tyttöä kahdestaan? mitä? HÄH?

Kyllä se on niin että bändi on bändi silloin kun bändin jäsenistä löytyy soittajat!
        Eli PMMP on tytöt soittajat. Jos tytöt otetaan pois niin soittajat muodostavat silti vielä bändin, mutta jos PMMP:stä otetaan soittajat pois niin jäljelle jää LAULUDUO..

xD

...että käytin toisenlaista ilmaisua kun sanan tyttöduo taivutus monikossa kuullosti niin kummalta. Duojen vai Duo:jen?

• rain87
        muusikko... kirjoitti:

xD

hyvä homio meinaa tollasta ei tuu heti ajateltuu

• eri

musaa,erin näköset mimmit,pmmp:llä oma bändi, tatulla ei,ymymym. Eli miten niin?

• RRy

PMMP tekee itse sanoitukset joissa on myös ideaa, ei muutaman sanan toistoa niinku tatulla...

• rice

mitä sitten vaikka matkisikin jos hyvältä kuulostaa.

• tosijee...

Suomalaiset matkivat tunnetusti. Harvassa asiassa täällä ollaan omaperäisiä. Häpeähän se on, mutta suomalaiset ovat olleet, ovat, ja tulevat aina olemaan metsäkansaa...

• häpeä
        tosijee... kirjoitti:

Suomalaiset matkivat tunnetusti. Harvassa asiassa täällä ollaan omaperäisiä. Häpeähän se on, mutta suomalaiset ovat olleet, ovat, ja tulevat aina olemaan metsäkansaa...

lisää viinaa vaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe