Jos Tarja Turunen saataisiin solistiksi näiden hirviöitten keskelle, voitto olisi varma! Kaunis nainen ja rumat hirviöt ja Eurooppa olis polvillaan.
Tarja Turunen Lordin solistiksi
voitto kotiin
2
260
Vastaukset
- jooo-o
Ei Tarja Turunen nyt niin kaunis ole. Meikit naamassa kohtalainen.
Usko pois, ON SE!!!! Itse olen kerännyt Tarjaa seinät ja tietokannat tulvilleen ja eipä ole vielä vastaan tullut kuvaa, jota voisi sanoa rumaksi. Tarja on kaunis, sulava vartaloinen jumalatar joka on kohdannut vääryyttä monella saralla, ei yksin Nightwish takia. Onneksi aika parantaa haavat ja saamme jatkossa kuulla hänen ihanaa tulkintaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151