kaksi kaverusta kohtasi kadulla,toisen nimo oli mulkku ja toisen kalossi.heille tuli sanaharkkaa siitä kumman isäntä on julmempi...no kalossa alopitti"minun isäntä on niin julma ja ilkeä että ainakun on loskakeli tai räntää saati vettä sataa,hän vetäisee minut jalkoihinsa ja kävelee joka ikisen rapakon että kuuluu vain lits ja läts,siten kun on kaunis ilma ja auringo paistaa isäntä heittää minut pimeään komeroon ja pamautta oven kiinni,en koskaan näe aurinkoa ja hyvää säätä!!!voi sinua sanoin mulkku ja jatkoi2minun isäntä taas on niin ilkeä että hän aina roikottaa minua pää akaspäin ja sittenkun vähänkin yritän nostaa päätäni,hän työntää minut naisen vag.... ja ravistelee niin pitkään että aivot lentää pellolle!!!!
kaksi herras miestä!!!
nätkin sulttaani
0
1567
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337