Tästä on varmaan jauhettu täälläkin jo tarpeeksi, mutta vielä kerran.
Kokeilkaapa tätä, jotka pidätte Lordia saatananpalvojina. Menkää saatananpalvojien bileisiin. Ihan rohkeasti koko porukan keskelle ja sanokaa, että sulla on aivan loistava biisi. Sitten laita soimaan Lordin "Devil Is a Loser" biisi. Tämän jälkeen katso sekuntikellolla kauan menee uhraukseen...
Halleluja vaan :)
Lordi ja saatananpalvonta
9
1277
Vastaukset
- Jaakko
Juu jos joku väittää että lordi jotenki liittyy saatananpalvontaan niin sitten se ei tosiaankaan tiedä mistä puhuu!!
- kysyttiin
Iltalehden haastattelussa: "Jumala vai Saatana?" ja hän vastasi: "Jumala." Että se siitä.
- in rl
onko teillä sitten tapana käydä s-palvontabileissä? Enpä lähtisi sinne edes testausmielessä. Enkä kyllä Lordia ihan kirkkomusiikkinakaan pidä.
- sitä
in rl kirjoitti:
onko teillä sitten tapana käydä s-palvontabileissä? Enpä lähtisi sinne edes testausmielessä. Enkä kyllä Lordia ihan kirkkomusiikkinakaan pidä.
kukaan ole väittänytkään, että Lordi mitään kirkkomusiikkia olisi, mutta ei ole monien muidenkaan bändien tai yksittäisten artistien biisit sopivia Jumalanpalvelukseen.
Joo, sitä hän tarkoitti että jos pidetään Lordista niin silloinhan tietenkin kierretään saatananpalvontabileissä ja uhrataan ihmisiä alttareilla..:) - Supermonstar
in rl kirjoitti:
sen pakko olla joko tai? Jos ei ole kirkkomusaa niin sitten satanistimusaa? Kuka hiton älypää ylipäänsä keksi yhdistää uskonnon ja Lordin kun ei niillä ole mitään tekemistä keskenään?
- riodei
in rl kirjoitti:
tomi putansuun äitihän on itsekkin uskovainen ja on kuulemma todella innostunut poikansa bändistä ja vielä ylpeä siitä!
- ...kirkossa??
Taisi olla viime vuoden loppu kun Katri Helen kiersi esintymässä. Salon kirkko oli KIELTÄNYT esiintymisen kirkossaan. Musiikki ei kuulema sopinut kirkkoon. Että näin...
- gothmog6
Ei mikään ihme, onhan Katri Helena aikas rankkaa blackmetallia .
Kuten Herra Lordi(alias Tomi Putaansuu) sanoi, ei kukaan tai mikään saatananpalvoja tee biisejä HARD ROCK HALLELUJAH tai DEVIL IS A LOSER. Mikäli Lordi olisi saatananpalvonta musiikkia, ei se hitto soikoon olisi päässyt jatkoon tai saanut esityslupaa euroviisu raadilta!! Älkää sotkeko kahta täysin eri asiaa keskenään vain koska pelkäätte Suomen menestyvän!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135