Heips!
Olen lähdössä Etelä-Ranskaan vuodeksi ja olen ajatellut luottokortin hankkimista. Toimiiko molemmat sekä MasterCard että Visa yhtä hyvin Ranskassa, varsinkin eteläisessä?? Onko kellään kokemuksia, hyviä tai huonoja? Vai onko matkan suhteen aivan sama kumman hankkii... Kiitos vastauksista jo etukäteen!
MasterCard/Visa
3
485
Vastaukset
- takuulla
molemmat, valitettavasti liiankin hyvin ?
- mina
Molemmat toimivat, Visa on yleisempi koko Ranskassa.
- Eku
Heinäkuussa lähdemme viikoksi Pariisiin ja ajattelin nostaa rahaa automaatista Visalla (onnistui Roomassa ja Budapestissä ongelmitta ja Budassa sai valita kielenkin). Onneksi Eurot on käytössä niin ei tarvitse laskea paljon on euroissa :-) Saako kielen valittua Roomassa ei saanut, mutta oli helppo arvata mitä oli Enkuksi. Tietysti joku 300 €kua per/lärvi voisi ottaa jo suomesta, mutta enempää emme rupea seteleinä kotimaasta ottamaan varkaiden takia. Roomasta ja Budasta selvisimme ilman ongelmia ja Pariisi taitaa varkaiden osalta sijoittua näiden välimaastoon vaarallisuudessaan, vai miten on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022