Teini

pellet...

Taitaa olla tämäkin taas pellepalsta, jonne teinit kilvan kirjoittavat, pointti tuntuu olevan kaikki muu paitsi itse ohjelma ja sen juoni sekä näyttelijät. Tämä ei tietenkään ole mikään yllätys.

3

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YrjöJurri

Ompa tuosta aiheestakin kirjoitettu , jota toivon sinultakin, näin teininä.
      Ei ole pahitteeksi tutustua itse sarjoihin ja henkilöihin, voisi olla jopa jotain kirjoitettavaa.

Näin teininä kehottaisin tutustumaan tunnarimusaan joka on CSI:ssa The Whon "Who Are You" ja CSI Miamissa "Won't Get Fooled Again", Hyvää perinteistä räimettä oikeitten soittajien, oikeilla soittimilla esittämänä.

• Hypnotoad

C.S.I. New York-sarjassa tunnusmusiikki on "Baba O'Reilly (Teenage Wasteland)", samaiselta soittopoikasakilta.

Sarjat ovat ihan hyviä, siis nämä seeäsiit, Joskin vähän yliampuvia. Näyttelijät ovat kaikki ookoo ja paikallaan. Sellaisia persoonia, jotka erottuvat selkeästi toisistaan. Ammattitaitoa on jokaisella ihan riittävästi. Se siitä...

The Who on aika hyvä bändi. Mutta vain yksi muiden joukossa. Paikoitellen hieman liian "taiteellista". Mutta se oli sen ajan tyyli. Tietyistä syistä.

• Tosikko 

Tosikko oot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe