Onko CSI:n Nick gay?

hmmm?

Niin, onko se? Kun sillä ei ole ollut naisystäviä koko sarjan aikana, vaikka luulisi noin komealla olevan?

8

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hypnotoad

Minäkin olin viime viikolla kolmen eri naisen kanssa "silleen". Yksi oli entinen tyttis, toinen mahd. tuleva ja kolmas muuten vaan mukava nuori nainen. Ja Nick on mua paljon kovempi jätkä.

Täysin mahdollista, että voisi ollakin gei. Toisaalta olisi kiva, ettei olisi, kun joka sarjassa melkein niitä hyörii ja pyörii. Koita löytää tietoa ulkomaalaisten keskustelupalstoilta! Jos tosissaan kiinnostaa.

• vinkkinä vain

joten pidäppä mölyt mahassasi, kun et tiedä sarjasta yhtään mitään. Ihan vaan tiedoksi, että eräässä jaksossa Nick erotettiin määräajaksi toiminnasta, kun hänen naisystävä murhattiin.

• senjälkeen...

Tuliko Nickistä senjälkeen gay? Jos se vaikka sai jonkun trauman siitä gimmakaverin kuolemasta ja ryhty homoksi. Nykyäänhän on kaikissa tv-sarjoissa joku "kiintiö" homo. Olisko näin myös tässä CSI:ssäkin. Eikös jo kotikatu-sarjassakin ole joku piilohomo?

• what hat

Mielestäni se ei ollut naisystävä vaan tuttu huora, jonka oli tavannut aiemman keikan yhteydessä.

• lesbopa on sarjassa
        what hat kirjoitti:

Mielestäni se ei ollut naisystävä vaan tuttu huora, jonka oli tavannut aiemman keikan yhteydessä.

Näin oli. Tuttu horo. Mutta Sara Sidleä näyttelevä Jorja Foxon ihan oikeesti lesbo eikä edes erityisemmin kaapissa.

• örkki

Ennemmin Greg ku Nick.

• Sanji1

Minun mielestäni molemmat. Sopiva sattuma, koska heistä tulisi hyvä pari.

• örkki
        Sanji1 kirjoitti:

Minun mielestäni molemmat. Sopiva sattuma, koska heistä tulisi hyvä pari.

Niinpä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe