Minkä biidin kuunneltuanne aloitte kuunnella Sonataa? Mä kun kuulin Fullmoonin niin sen jälkeen en ole voinut olla kuuntelematta Sonataa joka päivä!
Biisi
11
647
Vastaukset
- live in tokyo
ja kuultuani tuon Black sheep-biisin siitä lähtien Sonata on soinut melkein jatkuvasti.
- ...
Mä kuulin don´t say a wordin, ostin levyn ja siitä se sitten lähti...
- duvie-westcott
En ole nyt aivan varma, mutta taisi olla Last Drop Falls.. Vai oisinko ostanut sen Reckoning Night levyn ennemmni.
En ole nyt aivan varma. - ....
duvie-westcott kirjoitti:
En ole nyt aivan varma, mutta taisi olla Last Drop Falls.. Vai oisinko ostanut sen Reckoning Night levyn ennemmni.
En ole nyt aivan varma.Orginaali-versiona.:)
- ,.,.,.,.,.
.... kirjoitti:
Orginaali-versiona.:)
Joo eli The Misery oli eka biisi minkä kuulin.
- winterhearts.guild
,.,.,.,.,. kirjoitti:
Joo eli The Misery oli eka biisi minkä kuulin.
Mulle vaan tipahti jostain Winterheart's Guild ja kuuntelin sen muutamaan kertaan.Rakkautta ensi kuuntelulla. :)
- |||crystal|||
kappale, jonka aivan ekaa kertaa kuulin oli Don't say A word. se rokkasi muhun.
- 1990
tais olla don´t say a word ehkä noin vuos sitten ja sen jälkeen on kyl pitäny kuunnella mooooonta muutakin biisiä :)
- Anriettah
Ensimmäinen taisi olla Tallulah,
sen kuulin radiosta. Aattelin että
kuulostipa hyvältä,ja kaveri sitten imutti ja
lähetti mulle Fullmoonin,Wildfiren, ja siitä
se sitten lähti. : >
- Sonata Arctica. <3
Kuulin Sonatalta ensin biisin nimeltään Broken. Jätkäni lauloi sitä mulle.
Sen jälkeen olen kuunnellut Sonataa. - marjanaana93
Mulla kans, ekan kerran kuulin fullmoonin ja sitet aloin ettii netistä muita kappaleita ja kyselee kavereilta kaikkee sonatasta! sitä tulee kuunneltua joka päivä! RAKASTAN!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897