Kenttätilastoa - onko toiminta turhaa?

Lainataan nyt sitä h2o:ta kun fger:kin niin himoiten sitä harrastaa.

Aiheena siis Suomessa tehty saarnaamistyö ja sen hedelmät. Seuraa keskustelun avausotsikko:

"Jehovien tehoton kenttätyö - 2 730 577 tuntia käännytystyötä ja 319 käännynnäistä vuonna 2005"

Tämän tilaston mukaan yhden ihmisen kasteelle saamiseen käytetään järjetön määrä tunteja. Ottaen nyt huomioon sen tosiseikan, että tilastossa ei oteta huomioon jt-perheissä kasvaneita kastettuja. Joiden osa on eittämättä erittäin suuri tuosta reilusta kolmesta sadasta kastetusta.

Kuinka paljon siis käytetäänkään ns käännynnäisen löytämiseen tunteja?

Kysymykseni siis kuuluukin: Olisiko aika kehittää jotain uutta vanhan toiminnan tilalle? Jotain tehokkaampaa. Ei varmasti ole mitenkään mielekästä tällainen (sallikaa sanamuoto) tyhjäntoimittaminen.

11

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on jo melkein kaikki

saatu turvaan ja siksi uusia kastettuja tulee niin vähän.
      Taivasjoukko eli 144000 on jo täynnä ja viimeiset sinnittelevät vielä hengissä.
      Sitten kun viimeinen pyhä kuolee alkaa harmageddonin taistelu ja siinä sitten ihmiskunta joutuu hautaansa ja pieni joukko vain pelastuu paratiisiinsa.

• >>Taivasjoukko eli 144000 on jo täynnä ja viimeiset sinnittelevät vielä hengissä.
        Sitten kun viimeinen pyhä kuolee alkaa harmageddonin taistelu

Mitähän tämän tarinan tilalla on 30 vuoden päästä? Tai edes kymmenen vuoden... Mielenkiinnolla jään odottamaan.

• Lähimmäinen.

Noudatamme Jeesuksen kehoitusta, joka on paras tapa viedä hyvää uutista!

Matt 28:19,20

19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Lähimmäinen. kirjoitti:

19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Kiitos valaisevasta kommentista. Tuolla sitä tulosta varmasti tulee. Jatkakaa samaan malliin.

• MILLÄ TODISTELET

ETTÄ VIIMEISEN PYHÄN TÄYTYY OLLA KUOLLUT,ENNENKUIN HARMAGEDONIN TAISTELU ALKAA ?
        JA SITTEN OIKAISU:PIENI JOUKKO EI MENE PARATIISIIN,VAAN SINNE MENEE SUURI JOUKKO. TARKASTI SANOTTUNA : MUIDEN LAMPAIDEN SUURI JOUKKO.

• salaisuus?

kaikille tarkoitettu?????

sanoit:
        >>>>>>Voihan olla että pelastettavat
        on jo melkein kaikki saatu turvaan ja siksi uusia kastettuja tulee niin vähän.

• salaisuus?
        Lähimmäinen. kirjoitti:

maailmanlopusta????

• salaisuus?
        MILLÄ TODISTELET kirjoitti:

ETTÄ VIIMEISEN PYHÄN TÄYTYY OLLA KUOLLUT,ENNENKUIN HARMAGEDONIN TAISTELU ALKAA ?
        JA SITTEN OIKAISU:PIENI JOUKKO EI MENE PARATIISIIN,VAAN SINNE MENEE SUURI JOUKKO. TARKASTI SANOTTUNA : MUIDEN LAMPAIDEN SUURI JOUKKO.

faktojen kanssa uskomuksesi??
        Vastaan puolestasi: Et voi millään todistaa uskotosi oikeudellisuutta! Jos olet erimieltä laita FAKTAT, niin tulen ja pyydän anteeeksi ja istun VS takapenkin nöyryytyspenkkiin haluamaksesi ajaksi!!
        ODOTTELEN

ODOTTELEN

ODOTTELEN

ODOTTELE

• odottelen
        salaisuus? kirjoitti:

faktojen kanssa uskomuksesi??
        Vastaan puolestasi: Et voi millään todistaa uskotosi oikeudellisuutta! Jos olet erimieltä laita FAKTAT, niin tulen ja pyydän anteeeksi ja istun VS takapenkin nöyryytyspenkkiin haluamaksesi ajaksi!!
        ODOTTELEN

ODOTTELEN

ODOTTELEN

ODOTTELE

Sinä itse esitit väitteen,en minä,siksi oletan että voit myös väitteesi hyvin perustella.

• PIENI LAUMA = rajallinen
        salaisuus? kirjoitti:

kaikille tarkoitettu?????

sanoit:
        >>>>>>Voihan olla että pelastettavat
        on jo melkein kaikki saatu turvaan ja siksi uusia kastettuja tulee niin vähän.

Jos suuren joukon lukumäärä olisi rajattu n.6 milj. olisi se sanottu,mutta koska sitä ei ole rajattu,se on suuri joukko jota ei kukaan voi laskea,siinä merkityksessä,että niitä on enempi kuin pieneen joukkoon kuuluvia,jonka lukumäärä on rajattu 144000.

• eon

Jehovan todistajien käännytystyössä on laatua ja tehokkuutta.

"tiuku"

On kuitenkin huomattava se, että kristikunta on täynnä valheita, siksi ihmisten on juutalaiskäännynnäisten tavoin alettava täyttää öljyllä "uutta leiliä". Miksi? Koska Jumala ei hyväksy väärää palvontaa ennen Jeesusta, eikä Jeesuksen aikaan, eikä sen jälkeen. Siksi on oltava nyt etenkin tarkkana, ettei anna sallivaisuuden ja valheiden vetää puoleensa.

Lue Matt. 24:45-47 "uskollinen ja - - palvelija" ja "paha palvelija" piirteistä. Toisen asetti jeesus ja toisen pahan "lusteen" yms. Paholainen. Jeesus antoi mallirukouksen, josta löytyy tärkeimmät rukousaheet. Jumalan nimi (JHVH, Jehova t. Jahve). Myös Jumalan valtkunta (tahtosi maan päällä kuten taivaassa). Saatana on heitetty alas taivaasta ja siksi maan päällä on ollut sotia 1914 jälkeen. Lisäksi ruttoa, nälänhätää ja maanjäristyksiä. Näitä löytyy mm. Matt. 24; Markus 13; Luukas 21 ja Ilm. 6 kuvaus 1 1 4 "ratsastjaa" (Jumalan valtakunta perustettiin 1914 - Saatana lietsoi sotia, ruttoa, nälkää ja kuolemaa).

OLIKO POIKA SAMALLA ISÄ JA KAIKKIVALTIAS LUOJA?

Eritteleekö Raamattu Jumalan ja Jeesuksen? Miksi täsmällistä tietoa tarvitaan? Täsmällinen tieto Isästä ja Pojastaan johtaa elämään. Seuraavana avainraamatunkohta: ”Tämä merkitsee ikuista elämää, että he hankkivat tuntemustasi, ainoan tosi Jumalan, ja hänen tuntemustaan, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.” – Joh. 17:3. Jae erittelee heidät selvästi eri persooniksi.

Täsmällinen tieto Jumalasta ja hänen Pojastaan, Jeesuksesta, on välttämätöntä, jos haluaa ikuista elämää. Jumalan henkeytetyn Raamatun tiedolla selvitämme totuuden. Kuka Jumala on ja mitä ovat meidän velvollisuudet Luojaa kohtaan. (2. Tim. 3:16, 17; 1. Joh. 2:17) Siten voimme tunnistaa oikein Jeesuksen Kristuksen ja selvittää suhteemme häneen. - Psalmi 2:12; Fil. 2:5–11 ja Jes. 43:7-12. Mitä tapahtuu ellemme saa oikeaa tietoa?

Ilman täsmällistä tietoa saattaisimme joutua väärien opetusten ansaan. Valheita edistää Jumalan vastustaja Saatana Panettelija, ”valehtelija ja valheen isä”. (Joh. 8:44) Jos jokin oppi on ristiriidassa Jumalan Sanan kanssa, niin valheen uskominen ja opettaminen tuottaa häpeää JHVH:lle, ja vastustaisimme häntä. Tarkastelemalla huolella Raamattua erotamme totuuden valheesta, Apt. 17:11.

Jumala on yksi [JHVH] Jahve. - 2. Moos. 6:3, 4; Jes. 42:8; KR92 ja 2. Moos 3:14, 15. KR ja VKR kääntävät nimen JHVH, tetragrammi `Ehjee´ [Jehova]. Raamattu erittelee Isän ja Pojan nimet Jehova ja Jeesus. Pyhä henki on nimetön (voima). Miten ymmärrät tämän: ”Minä ja Isä olemme yhtä”? Miten olla ykseydessä kanssaan? LINKIT - http://www.jehovantodistajat.fihttp://www.biblelexicon.info/ Nettiraamattu: http://www.evl.fi/raamattu/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe