Mistäköhän löytäisin Voikkaan tehtaan tuloksista kertovia raportteja, oliko tehdas todella niin kannattamaton, että se kannatti lakkauttaa? Ovatko nämä tiedot julkaistu internetissä?
Voikkaan yksikön tuloskehitys
7
438
Vastaukset
- varmasti
mutta suoraan sanottuna tuo tehtaan alasajo oli pelkkä "näpäytys" globaalin talouden herralta eli tuolta suuryritykseltä paperimiehille....sitä saa mitä tilaa. jos aina lakkoilee ja aiheuttaa toiselle harmia ja ongelmia niin joskus voi tulla takaisin samalla mitalla.
voipi olla että vähemmässä määrin on enää lakkoja tuolla alalla kuin mitä edelliset 20 vuotta on ollut.
henk.koht olen sitä mieltä että "siitä saivat".- sitä saa mitä tilaa
EI muuta sanottavaa mulla.
- Hyvin pyyhkii
sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
EI muuta sanottavaa mulla.
Yhdytkö siihenkin, että nyt on taas 3000 työtöntä, joiden työttömyysturvan maksat - vai maksatko veroa?
No okei, minä uskon mediaa ja poliitikkoja - Suomella menee paremmin kuin koskaan niin taloudellisesti kuin muutenkin, tilastot ja tutkimuksetkin sen osoittaa.
- .....
tämä irtisanomisurakka vain osakekurssin korjausta, että joku sijoitusrahasto ei haukkaa liian suurta kakkua yrityksestä ja laita johtoa vaihtoon...
- näpyttää
Ne tarvii kunnon näpäytyksen ahneudelle ...Ihan oikein että tuli monoo kaikille opetus muille sak:koon veren imiöille !!! Kun ei tunnu olevan mitään rajaa liittojen paskalla !!!!
- rahamies
näpyttää kirjoitti:
Ne tarvii kunnon näpäytyksen ahneudelle ...Ihan oikein että tuli monoo kaikille opetus muille sak:koon veren imiöille !!! Kun ei tunnu olevan mitään rajaa liittojen paskalla !!!!
Paperi mies maksaa paperi rahalla ja metalli mies metalli rahalla......jaaaaaa naiset tykkee paperi miehistä kun niil on pitkä seisokki hah haaaa hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
voikkaan tehdas oli upm kymmenen kaikkien aikojen kannattamattomampi yksikkö
toimi ainoastaan sdpn painostuksella upm johtoa kohtaan
työrauha jne jne
mutta aika muuttui nevostoliitto romahti berliinin muuri murtui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180