Teen esitelmää Hannasta ni ois kiva saada jotain tietoa siitä.! Voiko joku auttaa?
Tietoa Hanna Pakarisesta
8
2406
Vastaukset
- Sinii..
On täälläkin porukkaan kun ei edes voi auttaa.. :(
- vaikka hannan
fani-sivuille sieltä vois löytyä
- Sini..
vaikka hannan kirjoitti:
fani-sivuille sieltä vois löytyä
Ei sieltä tarpeeksi tietoa löydy!!!
- ei voi auttaa
Sini.. kirjoitti:
Ei sieltä tarpeeksi tietoa löydy!!!
Eiköhän niiltä fanisivuistoilta löydy eniten tietoa, joten tuskin kukaan täällä voi auttaa sen enempää. Ja mielestäni niillä sivuilla kyllä on melko kattavasti se tieto mikä on saatavissa.
- voi kertoo
ei voi auttaa kirjoitti:
Eiköhän niiltä fanisivuistoilta löydy eniten tietoa, joten tuskin kukaan täällä voi auttaa sen enempää. Ja mielestäni niillä sivuilla kyllä on melko kattavasti se tieto mikä on saatavissa.
tytölle tietoi siitä??
- ninniii...
voi kertoo kirjoitti:
tytölle tietoi siitä??
mulla on sama ongelma...:/ ja oon ettiny ja ettiny mut ei löydy.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
on täällä kyllä köyhää porukkaa kun ei voi kertoo mitää mutta os ei löydy niin sitten ei löydy...:)
ei voi mitään - Hanna-fani
ninniii... kirjoitti:
mulla on sama ongelma...:/ ja oon ettiny ja ettiny mut ei löydy.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
on täällä kyllä köyhää porukkaa kun ei voi kertoo mitää mutta os ei löydy niin sitten ei löydy...:)
ei voi mitäänHannan perheen jäsenet:
Isä:Veli-pekka
Äiti:Helena
Siskot: Tintti ja Terhi
Hannan vanhemmat ovat eronneet kun Hanna oli pieni.
- 30egee
kortokaa vähän siitä hullusta xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368