Morjens!
Miten on saako noita mehtoja pyytää lassolla?Tulipa tuossa mieleen,kun aloitteleva metästelijä olen.Naapurin isäntä ainakin kovasti kehuskeli lassolla mewhton saaneen!?
Lassolla mehtoja?
6
2041
Vastaukset
- Hauli
Olet joko hullu tai tyhmä! Tyhmä jos uskot tuon äskeisen ja hullu jos menet sitä yrittämään..
- pera
Uskon uskon.Naapuri ei ole koskaan valehdellut ja miksei vois lassolla niitä saada.Se on kuule miehen avuttomuutta jos ei tuossa onnistu!
- tottakai
pera kirjoitti:
Uskon uskon.Naapuri ei ole koskaan valehdellut ja miksei vois lassolla niitä saada.Se on kuule miehen avuttomuutta jos ei tuossa onnistu!
Minäki juoksin viimesyksynä hirven kiinni ja laitoin sille kumpparit jalkaan.Niin miksei sitten lassolla metsoa?!
- Siinä olisi
Minäkin olen pyytäny lintuja pelkästään odottelemalla näreenkarahkan alla koko päivän.
Sittenkun lintu tuloo tarpeeksi lähelle, sieppaan pillistä kiinni.
Yhtä paljon saa silläkin lailla riistaa, kuin juoksentelemalla ympäriinsä, eikä tartte isoa metsästysaluetta, pari neliömetriä riittää. - se sankari
tottakai kirjoitti:
Minäki juoksin viimesyksynä hirven kiinni ja laitoin sille kumpparit jalkaan.Niin miksei sitten lassolla metsoa?!
olitkin! makas meinaan parivuotta sitten ketarat ojossa ruunaankoskessa. punaset saappaat oli vielä jalassa...
- mehto
se saattaa viia pikkupojan mukhaansa ensi-lennolle
.... ota ainakin laskuvarjo mukhan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209