JA JOS MITÄ NIIN KIRJOITTAKAA. LAITTAKAA SAMALLA AJOKILOMETRIT. AJATTELIN KERRANKIN ETSIÄ KÄYTETYN AUTON JA OLEN KIINNOSTUNUT TYYPPIVIOISTA.
NYT ITSELLÄ MONDEO UUSIKOPPAINEN JA VIKALISTA PARI SIVUA, EN HALUA SEURAAVAKSI SAMANLAISTA TAIVASPAIKKAA.
UUSI KOPPAINEN HONDA ACCORD
15
7200
Vastaukset
- 2003 Accord
Jos käytettyä haet niin sillon varmaan tämä 2003 malli on uusin mitä käytettynä saa. Omalla (2.0 sport) ajettu nyt 30000 km, uudesta asti ollut minulla ja ainoa vika oli vuotava etu-umpio joka meni takuuseen. Aika huolettomia kilometrejä tähän saakka. Menee kylläkin kesällä vaihtoon, muttei vikojen takia. En sitten tiedä miten lie ruosteen kanssa vanhemmiten, ennen olivat herkkiä ruostumaan. Jos haet varmaa käyttöpeliä, joka ei herätä suuria tunteita niin olen kyllä ollut tyytyväinen.
- vm 2005
Ajokilometrejä on kertynyt vuoden aikana n 25000 ja päivääkään ei ole pajalla seissyt. Vapaaehtoisen ensihuollon lisäksi teetetty 20 tkm:n huolto, jossa vaihdettiin myös kuljettajan ovan tiiviste suhinoiden vuoksi. Ruostesuojautin myös auton heti uutena, joten sekin "tyyppivika" on hoidossa. Itse olen kuitenkin aikeissa vaihtaa autoa, joten jos sedan -mallin auto kiinnostaa niin voin antaa omastani lisätietoja.
- Wwwrroooommm
2.4 L Tourer 2003 50 000 km ja ei vikoja. Myös ruostesuojattu uutena ja herättää edelleen suunnatonta kateutta muiden autoilijoiden keskuudessa!
- accord 2.0
tourer sport 80 000km. vaihtoon menossa ja diesel vastaava sedanina tulossa tilalle.
vikalistassa ainoastaan 2*takarenkaiden laakereiden vaihto; molemmat takuun piikkiin ja käsittääkseni kyse on ns."tyypiviasta".
muuta valitettavaa ei minulta löydy;joten thumbs up ja ostoksille, suosittelen
ps. CAPS LOCK:N VOI OTTAA POIS- jotta molempien
etuvalojen lamput jouduin näpräämään 60tkm kohdalla
- 2.0
Tourer Sport 2.0 vm.2004 ajettu 43tkm.
Vikoja vilkunviiksi vaihdettu takuuseen,kun jumitti pakkasella.
Yllättävän nopeasti on maalipinta mennyt huonoksi takarenkaitten takaa,vaikka olen pysytellyt poissa hiekkateiltä.(musta auto)
Suosittelen kyllä silti.
Vaihtoon menossa vastaavaan diesel malliin. - flee
elikkäs 2.4i vm 2003 ja kilometrejä 48 000. Ei minkäänlaista vikaa. Ainoa "vika", on aika massiiviset A-pilarit,sivunäkyvyys näin ollen aika heikko..
- takana!
Ekalla 2,4sella tourerilla (2003) ajoin 100.000km, viat oli kolme takapyörän laakeria (takuuseen)ja kaksi parkkipolttimoa!Nyt toisen mittarissa 60,000, eikä vikoja(2005)!Arvaa vaan tilaanko syksyllä kahdeksannen Accon!En ole joutunut koskaan muulloin käymään accojen kanssa korjaamolla paitsi 2003.n takapyörän laakereiden takia!
- toimii
-03 2.0 Sport sedan manual, ajettu 40tkm: takaoven lukko korjattu, ei muita vikoja.
- Khronos
Käytettynä (ajettu 49 tkm) ostetussa Accordissa vaihdettiin takuuna reilun parin vuoden ikäisenä takaluukun avausmoottori. Luukku meni kyllä kiinni, muttei auennut. Pidimme auton noin vuoden ja vaihdoimme uuteen 2006 CR-V ES autom. Aiemmin Volvon (850 GLT SW) ja Saab 9-5 Wagonin omistaneena voi kyllä sanoa Hondan laadun olevan toista maata kuin esim. Volvossa oli.
- N N
Ensimmäinen vuosi Accordin omistajana tulee ihan kohta täyteen eikä mitään vikoja. Kilometrejä ei kylläkään ole kertynyt kuin vajaat 10 000. Suosittelen.
- Tepa 123
Ainoa mahdolinen vika toistaiseksi se, että keskikonsolin CD-lokeron kansi vaatii kovaa otetta sulkeutuakseen niin, että se jää kiinni. Tämä alkoi talvella, liekö pakkasella osuutta - onkos muilla ollut samaa vikaa?
- Honda
Mulla v.2005 2.0 Sport Tourer, ajettu 32tkm. Vaihdoin V70:n tähän eikä ole tarvinnut katua. Onhan Volvokin auto isolla A:lla, mutta kyllä Honda on ollut hyvä peli. Voin suositella. Ei vikoja tähän asti. Ajattelin ostaa vaimolle kakkosautoksi Civicin.
Uusi Accord herättää muuten hyvin kateutta kanssa-autoilijoissa, aina on päästävä ohi, oli minkälainen p-läjä tahansa itsellään alla... Muista nauraa kun ajavat savuttaen ohi... :)Ajattelin just ostaa tuon Accordin 2.4:n sen takia, koska se on melkoinen sleeper ts. teho ei näy valtavasti ulospäin eli kaikki urpot eivät ala kisaamaan liikennevaloissa. Ihmeen paljon on muuten myynnissä uudehkoja vähän ajettuja 2003-2005 Accordeja jopa tuolla isommalla koneella, miksiköhän?
- honduras
vuoden vanha vajaa 30 000km ajettu ilman mitään ongelmia mutta rengasmelu ja tuulensuhinat vähän ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136