Oisko ketään coldplayn fanittajaa? Ja mitä tykkäätte siitä?? mä itse kuuntelen coldplayta aivan älyttömästi! Se on vaan niiiiiin paras! kaikki biisit on mahtavii ja Chrisin ääni on ihaaana
Coldplay faneja?
5
732
Vastaukset
- Yenni.
Varmasti tälläisillä keskustelualueilla pyörii aika paljonkin Coldplay faneja. Et siis ole ainoa. Itsekin olen Coldplayn fani.
Itsekin tulee Coldplaytä kuunneltua lähes joka päivä, eikä siihen vaan kyllästy.
Totta, Chrisillä on upea (ja ihana) ääni sekä biisit mahtavia! :) - Coldplay rulettaa!
Olen kans yks Coldplayn kova fanittaja ja voin myöntää etten juuri muuta musiikkia kuuntele kun Coldplayta!!!
- fanittajat ry.
Chris on harvinaisen komea laulaja!Harmi sekin on jo naimisissa =/
- ....
Olen myös Martinin fani..
Mikä harmi se on että se on naimisissa? En usko että hän teineihin ihastuu.. *huoh* - fanittajat ry.
.... kirjoitti:
Olen myös Martinin fani..
Mikä harmi se on että se on naimisissa? En usko että hän teineihin ihastuu.. *huoh*En kyllä ole teini ,pikemminkin nainen parhaassa iässä!Ja mistä sen tietäisi, vaikka Chris vielä jonain päivänä ihastuisi "teini"tyttöön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803