ELVIS by the PRESLEYs

Cilla

Ostettiin tuossa mielenkiinnosta tuo Elvis by the Presleys dvd paketti ja tänään tuli katottua koko paketti loppuun. Eipä juuri tullut mitään uutta tietoa vaikka katsottavaa oli jokunen tunti.Anteeksi sen verran korjaan, sain minä niinkin paljon uutta tietoa, että Priscilla siinä mainitsi ettei Elviksen hienoista isoista sormuksista osakaan ollut aitoa kultaa ja timangeja. Mutta kuitenkin olihan se ihan katseltava, tosin vähän tympi samainen kuvamateriaalin toistaminen..luulis että siinä talossa olis enemmänkin kuvamateriaalia!!
Mutta kivahan sitä Elvistä on aina töljöttää on sitten nauha kuin surkea tai hyvä!

Onkos kuin moni täällä mulkassu paketin?

-TCB-

6

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvis

En ole ostanut. Televisioversion olen nähnyt ja minulla on VHS-nauhoilta dvd:lle siirrettyinä kaikki Elviksestä julkaistut ja esitetyt katsomisen kestävät ohjelmat. 1980-luvulla satelliittikanava SKY lähetti upean lähes kolmetuntisen Elvis-spektaakkelin!

Se mitä ei ole julkaistu on kotikameroilla kuvattua kaitafilmiä sun muuta epätarkkaa kuvaa kotioloista ja muusta sellaisesta ilman lauluja.

Kaikki, mikä voidaan (ja kehdataan) rahallisesti hyödyntää on jo julkaistu. Mitään kuvaltaan ja ääneltään laadukasta ei ole julkaisematta.

• hmmm

Mistä ostit paketin ja kannattaako moinen hankkia? Olen lukenut paljon Elvikseen liittyvää kirjallisuutta mutta visuaalinen nautinto on jäänyt vähäisemmälle.. Etenkin kiinnostaisi juuri Graceland.

• Cilla

Kyllä se on ihan katsomisen arvoinen paketti, siinä on jokunen tunti kyllä katsomista, mutta kaikki on niitten tuntien arvoista. Ostin paketin Anttilasta joka maksoi n. 25 euroa!!

-TCB-

• EAP

Muutama Elviksen Memphis Mafian jäsen on ilmaissut että dokumentin nimi olisi pitänyt olla Elvis by the Beaulieus, koska suurin osa "jengistä" jätettiin pois/haastattelematta. Elikkä vain taas yksi tapa jolla EPE rahastaa. PARAS Elvis dokkari/konserttitaltiointi on mielestäni That´s the way it is...Elvis by the Presleys olisi saanut jäädä kaupan hyllylle.
      Aloha from Hawai (1973) on kanssa tykki hyvä.

• Cilla

Jep, mun mielestänikin ehdottomasti paras pätkä Elviksestä on juuri tuo "That`s the way it is"!! ja seuraavana tulee tuo " Elvis 68`comeback" dvd paketti! Kummassakin paketissa Elvis kyllä vetää parasta tarinaa ja huumoria. Mutta sitä tulee kaiken näköistä pakettia aina osteltua kaupoista mitä hyllystä ei vielä löydy...tosin tämä "uuden" materiaalin löytäminen alkaa olemaan jo aika hankalaa koska hyllyt ovat jo aika pursuamis pisteessä.

-TCB-

• EAP
        Cilla kirjoitti:

Jep, mun mielestänikin ehdottomasti paras pätkä Elviksestä on juuri tuo "That`s the way it is"!! ja seuraavana tulee tuo " Elvis 68`comeback" dvd paketti! Kummassakin paketissa Elvis kyllä vetää parasta tarinaa ja huumoria. Mutta sitä tulee kaiken näköistä pakettia aina osteltua kaupoista mitä hyllystä ei vielä löydy...tosin tämä "uuden" materiaalin löytäminen alkaa olemaan jo aika hankalaa koska hyllyt ovat jo aika pursuamis pisteessä.

-TCB-

http://shop.vendio.com/elvisimportdvds/store.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe