Perheväkivalta ja opinnäytetyö

Kaisa-Marja

Hei! Olen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja opiskelija Rovaniemen terveys- ja sosiaalialan oppilaitoksessa. Valmistun keväällä 2006 ja olen tekemässä päättötyötäni aiheesta Lapsiin ja nuoriin kohdistuva perheväkivalta.
Jos olet kokenut perheväkivalta olemalla uhri, sivusta katsoja tai tekijä, voisitko kertoa kokemuksistani minulle. Olen vaitiolo valvollinen eli kaikki kertomanne tiedot pysyvät salassa ja niitä ei saa kukaan muu kuin minä. Nimet muutetaan työhön liittäessä. Voit kertoa oman tarinan tai tarinan ystävästäsi jota on kohdeltu kaltoin. Toivottavasti kertoisitte avoimesti tarinoitanne ja kertojat mielellään täysi-ikäisiä (18v.), liittäkää tarinaanne ikänne ja sukupuoli, nimeä ei tarvitse kertoa! Tarinat voitte lähettää minulle sähköpostilla osoitteeseen kaisa-marja@suomi24.fi
Kiitoksia jo etukäteen!

4

1141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wondering

Ei kyllä liity mitenkään aiheeseen, mutta pakko on ihmetellä että mitä tämä tekee suku on PARAS -pastalla, kun suku on PAHIN palstakin on olemassa?

• asdasda

Älkää uskoko, tuon sähköpostin takana voi olla kuka tahansa rikollinen, psykopaattipervo tai kiristäjä. Tai sitten sillä on idea tienata rahaa kovilla kokemusillanne.

• Mistä sinä voit olla varma ettei esim. sinulle kirjoittava 20v perheväkivallasta kärsivä nainen ole oikeasti 13v tylsistynyt nörttipoju, joka ei ole väkivaltaa nähnyt edes tv:stä? Aika helppo olisi minunkin lähettä sulle melkoista skeidaa täytenä totena. En tosin tee sitä, mutta mistä tiedät ettei puolet sinulle kirjoittavista tee niin?
      En tosin tiedä mitään paikkaa kerätä tietoa, mutta nettifoorumi ei tunnu oikealta paikalta kerätä tietoa...

• miksi ei?

Netti on ihan samanlainen paikka hakea ihmisten kokemuksia kuin esimerkiksi lehtipalsta.
        Sielläkin voi joku huijata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe