JOS MÄ OTTAISIN KOIRAN SE OIS MULLA JUST SEEFFERI.BERHIS.NÖFFI OSASTOA...OLEN MENETTÄNYT SYDÄMMENI NIILLE
MITKÄ RODUT OTTAISITTE
39
2301
Vastaukset
ois monta vaihtoehtoa... nää ei tuu paremmuus järjestykses...pitkäkarvanen saksari, bordeauxindoggi, englanninbulldoggi, rotikka, lyhytkarvainen chihuahua, dogo argentino, amerikanbulldoggi... mut ykkönen on STAFFI
- blackmagictiger
MUN RODUT OIS NÄÄ BERNHARDILAINEN.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.SUURSNAUTSERI.LEONBERGER.MASTIFFI.LEONBERGER.MASTIFFI.SAKSNAPAIMENKOIRA.JA SITTEN BORDEAUXINDOGGI.NEWFOUNDLANDILAINEN KARHUMAINEN NALLEKARHU JA SEN SEURAKSI KISSA NORJALAINEN METSÄKISSA.LANDSEER JA LEONBERGER SEKÄ MASTIFFI JA SUURSNAUTSERI.SAKASANPAIMENKOIRA.BERNHARDINKOIRA.BELGIANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.MASTIFFI JA LABRADORINNOUTAJA MUSTA JA KULTAINENNOUTAJA
- LADA 1200S
BERNHARDILAINEN.NÖFFI< 6 0-6.ROTTWEILER.LEONBERGER.MASTIFFI.NÖFFI.TANSKANDOGGI.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.DOBERMANN.BERNHARDILAINEN..
- omiani
bernhardinkoira.newfoundlandinkoira.tanskandoggi.
rottweiler.suursnautseri.leonberger.mastiffi.
saksanpaimenkoira.suursnautseri.dobermann.englanninmastffi siinä oma kenneli..
ja vahtikoiraksi
rottweiler
bernhardilainen
ja 96 kiloinen Nöffi Jötikka Jota rosvot kammoisivat
ottaisin paljonurheilullisen, vähänkuolaavan, vähän-karvojatiputtavan (=aluskarvattoman), paljonaktiivisen, vähänlaiskan, paljon-itsetuntoisen, vähänmatalaprofiilisen vahvan ja helposti uhoavan, vähänhaisevan itseni-laisen kaverin. En nössöä...korjaan nöffiä tai vastaavaa.
Terveisin tänään-taas-vaihteeksi provokatiivinen muoriska
Siis dobberi, weimarinseisoja, saksanseisoja, basenji, tai vaikkapa suursnautseri- 1-10
1.NEWFOUNDLANDINKOIRA
2.BERNHARDINKOIRA
3.DOBERMANN
4.TANSKANDOGGI
5.BERNHARDINKOIRA
6.TANSKANDOGGI
7.BERNHARDINKOIRA
8.BERNHARDINKOIRA
9.TANSKANDOGGI
10.BERNHARDINKOIRA
- on huumorintajua
, ystävällisyyttä ja menoa eikä meininkiä..eli niitä ottaisin. :)
- käännyn kokonaan
terrieri kannalle ,parson ,norfolkki,jckcrusel
Siinä vasta on rotuja joilla persoonaa jaluonne ihana - foxin, kerryn
käännyn kokonaan kirjoitti:
terrieri kannalle ,parson ,norfolkki,jckcrusel
Siinä vasta on rotuja joilla persoonaa jaluonne ihanatai vaikkapa norwichin..toki muutkin on hauskoja :)
- lopultakin luultavasti
foxin, kerryn kirjoitti:
tai vaikkapa norwichin..toki muutkin on hauskoja :)
taas mäyräkoiran... Ei ole muita rotuja ollut, ehkä ei koskaan tule olemaankaan. Jonkun pienen karvaisen terrierin vaihtoehtoisesti. Minkäs sille mahtaa :o)
- FAU
lisäksi voin kyllä ottaa muitakin rotuja, mutta jos tilalle pitäisi ottaa, niin kyllä menisi hankalaksi...
Rottweiler ehkä, tai Hovawart saattaisi myös olla mahdollinen.
Beauceroneistakin tykkään muuten, mutta ne kannukset ei kyllä miellytä sitten ei pätkääkään.- mnää
berhis
nöffi
cnhichua
- Tersi
jos pitäisi ottaa jotain muuta rotua kuin nykyinen niin staffordshirenbullterrierin (tuskin meni oikein...) tai toinen voisi olla whippet.
- rodut mikä
niissä viehättää sinua niinkuin luonnetta ajatellen?
- blackmagictiger
berhis-nöffi-seefferi osastoa ja sitte tanskandoggi sekä Terriereistä irlis
- Tersi
rodut mikä kirjoitti:
niissä viehättää sinua niinkuin luonnetta ajatellen?
tuossa terrierissä viehättää sen ulkonäkö tosi paljon, ja luonteesta se että ovat kuulemma erittäin lapsirakkaita ja muutenkin ystävällisiä (vaikka poikkeuksia tietenkin löytyy). Whippetti olis sitten toissijainen, ulkomuodoltaan erittäin kaunis ja sen luonnekin mielyttää minua. Olen kuullut että ne ovat erittäin rauhallisia ja tyytyväisiä luonteeltaan, ystävällisiä ja sosiaalisia. Mutta seuraava koirani on taas mäyräkoira, pienten koirien kuningas =)
- Lorppakorva
kun kerran käsilläni kosketin,Chesapeakelahdennoutajaa.Tai toinen kokeilemisen arvoinen ja suuresti uteliaisuuteni herättänyt tapaus on griffonit.
Mitä tästä opimme?Älä silittele muiden koiria,kierrä ne kaukaa.Ehdottomasti välttele pentueita ja kieltäydy käymästä vierailulla paikassa jossa on yksikin pentukoira. - Maya81
tanskandoggi on mulle se ykkönen :) mutta muista koirista tykkään myös,varsinkin molossi tyypin koirista,ja sitten lapukka on lähellä sydäntä.
- lellu1960
on sakemanni ja sellainen tulee varmaankin aina meillä olemaan,mutta kakkosrotuna tällä hetkellä kiinnostaa bouvier.Omistajakokemuksiakin otetaan siis mielellään vastaan...
akitan,ne ovat vieneet mun sydämmen ja rotikat on toinen rotu josta tykkään ihan älyttömästi.
- mastiffi,
aina mastiffi :)
- Tannisen akka
..meidän kotiin tulee olemaan luultavasti leonberginkoira. Kovasti haaveilen vieläkin hoffista tai suursnautserista, mutta järki sanoo eijeijei. Kun on kuitenkin suunnitelmissa perheenlisäys ja toinenkin, tiedän ettei mulla aika riittäisi siihen kaikkeen, mitä tahtoisin palveluskoiran kanssa touhuta. Leonbergi ei kai sitten kuitenkaan ihan niin paljoa tohinaa vaadi.. Iso on kuitenkin oltava ja lempeä!
- <<<<<
OMA UNELMA < VALKOTIILINEN OMAKOTITALO JA SEN PIHASSA KAKSI BERNHARDILAISTA JA NÖFFI SEKÄ 2 SEEFFERIÄ
Itselläni ainakin rottweilerit on syrämmen vieneet,ja sellainen itseltäni löytyykin..=) Myös beauceron olisi mukava joskus omistaa..
- blackmagictiger
MULLA ON USEITA ROTUJA < YKS NIISTÄ ON RHODESIAN KOIRA
- Toope*
Dobermannin(yksi jo löytyy),tanskandoggin ja welsh corgi pembroken...
- bodivan
Onko tosiaan olemassa jotain muita rotuja,kuin sakemanneja!!;)Ei vaan minä jo tuonne toisaalle laitoin kyselyä,kun joskus astuu eteen se seikka,ettei sakemannia pysty pitämääm,niin jotain pienempää on ruvettava katselemaan.Sakun valkkaisin,mutta berni on myös mukava,muttei kyllä mun rotu.Naapuris sellanen 2v uros,tuntuu aika jämäkältä omissa mielipiteissä,jos ei saa leikkii toisen koiran kanssa tai ei pääse moikkaa ihmistä luo siihen maihin,eikä sitten liikahda mihkään,ennen kuin olet käynyt sitä moikkaa.
Kerran omistaja oikeen pyysi et tule sanoo sille hei,kun on kiire duuniin ja se saattaa jäädä siihen mielenosotuksellisesti makaa pitkäksikin aikaa.Nöffi kuuluu luokkaan poni kotona,ja sit ne kuola jojo jutut on musta aika ällöjä,mutta joka rodulla vannoutuneet ja joka rodulla vihamiehensä,kuka mistäkin syystä.- blackmagictiger
MUN UNELMAROTUJA OIS ROTIKKA...
- haukku24
Ottaisin kultaisennoutajan! Niin ystävällisiä ja ihania koiria ovat..
- blackmagictiger
Myös tipsu tai kultsu
- OMANI
BERNHARDINKOIRA.SUURSNAUTSERI.ROTTWEILER.MASTIFFI
JA SAKSANPAIMENKOIRA SEKÄ NÖFFI
OLISI UPEAA OMISTAA 4 NÖFFIÄ
JA SITTEN REISSATA NIIDEN KANSSA
JA ULKOKOIRAKSI OTTAISIN ROTTWEILERIN
JA BERNHARDILAISEN - mms
bernhardinkoira.saksanpaimenkoira
newfoundlandinkoira.tanskandoggi.
mastiffi.suursnautseri.
- Hongatar
on tällä hetkellä tiibetinspanieli ja jos ottaisin toisen koiran niin sekin olisi tipsu, niin ihania haukkuja.
- blackmagictiger
MYÖS OLISIVAT TIPSUJA
- mms
ois mullakin jopa noissa koirissa
- mms
NEWFOUNDLANDINKOIRA
TANSKANDOGGI
SAKSANPAIMENKOIRA
PK COLLIE
NEWFOUNDLANDINKOIRA
PK COLLIE
SAKSANPAIMENKOIRA
MASTIFFI
LANDSEER Voisin ottaa sen coctailin, mikä jo onkin. Ensimmäinen oma koirani lukuunottamatta jotain lapsuuden puudeleita, Toki oon paljon hoitanut eri rotuja, isoja ja pieniä(lähinnä exäni koiria). mutta nyt siis narttu, jossa 1/4 American Buldog, 1/8 Hovawart ja melkein täysin siis Dogo Argentino. Reilu 3kk.
- personnemale
Vain yhden rodun ottaisin, seropin. Otin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058