Lordia kohtaan valtava kiinnostus !

Minna

IL 29.3 :
Euroviisuedustajamme Lordi lähtee reilun viikon kuluttua promoamaan uutta levyään ja jakaman nimikirjoituksiaan tavaratalokeikalle Tukholmaan. Jos aika antaa myöden, niin bändi piipahtaa vielä ennen Ateenan toukokuista viisukisaa pr-matkalla Saksassa.
Yleisradion mukaan Lordi on herättänyt kiinnostusta enemmän, kuin edellisvuosien viisuedustajamme yhteensä. Kutsuja TV-esiintymisiin on sadellut eripuolilta Eurooppaa ! :)

14

1709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä että

me valittiin oikea biisi ja esittäjä edustamaan meitä. =) GO LORDI!!!!!

• OK.

Upeaa!!! Lordi rulettaa!!! :D

• Lordi on pop! Lordi voittaa ja Lordi...se vaan on niin perkeleen Lordi!

• LOTR

vaan jätkät, ja tulkaa myös tänne Espanjaan!! Kuten jo tiedätte täällä on paljon teidän fanejanne!

• Outsama kolli

Jee jee

Ootteko kuullu Euroopassa on yksi tosi kova pändi, soittaapi korkeelta ja kovaa ja ne näyttää aivan sairaasta perseestä revityn pahoilta.
      Ei niil mitää ideaa jutussa ole, mut se on vaan tosi kova juttu uskokaa mua, iha oikeest.
      Kaikki haluu nähä ne, ku ei kukaa voi uskoo et kukaa tuommosii haluu olla..

Tsekkaatkaapi

• yäk yäk

Kukas teistä fiksuista sanoi vasta eilen että Ilta-sanomat boikottiin?

• tumpelo

Vai ajattelitko että, ne on niinku sama, mut julkasee muuten vaan kaksi lehteä?

• on ollut

mulla boikotissa viikonlopusta saakka, mutta Iltalehti ei, koska ne suostuu kirjoittamaan Lordista positiivisiakin juttuja eikä vain tongi kaikkia ikäviä asioita esiin.

• ja jääkää sinne!

Ja vitut... vain tosi idiootit hehkuttaa tuollaisten pellehermannimaskintakanaörisijöiden perään. Kun tarpeeksi huono ja tarpeeksi pelle, niin ihmisiä kiinnostaa. Niinkuin laulava Nykänen ja hyppäävä E Edwards.

• heh..

Tuntuu että tosiaan, että jotkut ovat todella huonoja häviäjiä. En olisi Jari Sillanpään voitosta jaksanut näin kauan marista.

Pitäisi kaik ihmisille opettaa, että joskus täytyy hävitä ja silloin se pitää vaan kestää. Jokainen meistä häviää joskus.

• Tuo on vain sinun mielipiteesi. Fiksumpana jätän sanomatta sinua idiootiksi asenteesi takia. Olen tyytyväinen että kerrankin ulkomaita myöten kiinnostava esiintyjä lähtee Suomea edustamaan. Silti, ei maailmani olisi kaatunut jos esim. Metsäketo sinne olisi päässyt.

• jopas jotain

Tuosta kannattaisi Lordin kyllä ottaa kaikki hyöty irti. Monien maiden euroviisuedustajat ovat tehneet ja tekevät kaikenlaista promokiertuetta ympäri Eurooppaa, mutta pääosin nuo promoilut vaikuttavat aika lohduttoman epätoivoisilta virityksiltä. Esimerkiksi Ruslana ja Sakis Rouvas olivat käyneet promokiertueillaan esiintymässä Suomessa jossain pienessä(?) homoklubissa. Vaikka menestys olikin komiaa, niin tuskinpa montaa lisä-ääntä Suomesta tuon keikan ansiosta herui - itsekin kuulin näistä promootioista vasta Euroviisujen jälkeen. TV-esiintymiset sen sijaan ovat käsittääkseni todella harvinaista herkkua viisuaan mainostaville ja ero näkyvyydessä on luonnollisesti planetaarinen normaaleihin pikkuklubien promokeikkoihin verrattuna. Nyt tätä mahdollisuutta tyrkytetään Suomelle hopeatarjottimella.

Ei luulisi tekevän Lordin omalle levymyynnillekään hallaa.

• kyllä kelpaa

Kyllä on nyt hienoa olla suomalainen. Joka puolella Eurooppaa fanitetaan meitä ja Lordia. Kun menee Keski-eurooppalaiseen kahvilaan, siellä huudahtetaan, oh Finland! oh Lord! Business-asioita kun hoidetaan väliillä huudetaan Hard rock Halleluja, niin tunnelma kevenee. On kyllä suhtautuminen nyt muuttunut. Kaikki tykkää meistä. Upeeta! Siistii. Monilla on jo näkynyt sellaisia naamareitakin, on kuuminta hottii trendiklubeilla.

• vitsi vitsi
        kyllä kelpaa kirjoitti:

Kyllä on nyt hienoa olla suomalainen. Joka puolella Eurooppaa fanitetaan meitä ja Lordia. Kun menee Keski-eurooppalaiseen kahvilaan, siellä huudahtetaan, oh Finland! oh Lord! Business-asioita kun hoidetaan väliillä huudetaan Hard rock Halleluja, niin tunnelma kevenee. On kyllä suhtautuminen nyt muuttunut. Kaikki tykkää meistä. Upeeta! Siistii. Monilla on jo näkynyt sellaisia naamareitakin, on kuuminta hottii trendiklubeilla.

He he he, sä olet hauska.
        Nauroin ääneen kun luin tuon vitsisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3687
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe