5 ekaa kautta DVD:nä. Paljonko irtoo?
Paljonko maksatte?
9
1730
Vastaukset
- Kiki
- ei ihan
5 TÄYTTÄ KAUTTA SIMPSONEITA ALKUPERÄISISSÄ DIGIPAKEISSA. 7€ on snadisti alakanttiin, pentu.
- Kiki
ei ihan kirjoitti:
5 TÄYTTÄ KAUTTA SIMPSONEITA ALKUPERÄISISSÄ DIGIPAKEISSA. 7€ on snadisti alakanttiin, pentu.
Maksaa 10C/kpl...
- hähähhää
Kiki kirjoitti:
Maksaa 10C/kpl...
Stanan kriminaali sulla ei olekaan DIGIPAKKIA niihin, runkku.
- Realisti
Kiki kirjoitti:
Maksaa 10C/kpl...
Mistä saat niin halvalla tyhjiiä DVD:itä ? Siis postikuluineen Suomeen toimitettuna ?
- Kiki
Realisti kirjoitti:
Mistä saat niin halvalla tyhjiiä DVD:itä ? Siis postikuluineen Suomeen toimitettuna ?
Siis niitä levyjä joihin aidot DVDS:t painetaan, ja hänhän ei myy piraatteja vaan aitoja.
Toki ns. "tyjät kopilevyt" maksaa enemmän kuin 10c
- kumma myyjä
...jos et itse osaa hinnoitella.
- 5 ekaa kautta
Tuli vaan kännissä laitettua pieni testi tänne
- diggaari
Olen nauhoittanut kaikki jaksot alusta saakka ja siirtänyt nyt alkupään jaksot dvd:lle, siis useammalle levylle. Yhtään jaksoa ei puutu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689