Mielipide

kansalainen.

Suomessa on ainakin toistaiseksi mielipiteenvapaus ja minullakin on täysi oikeus sanoa mielipiteeni Lordista ja sen musiikista.
Minun mielestäni Lordin Hallelujah-kappale on pinnallinen kappale, joka tuottaa lähinnä pahaa oloa ja tuskin mielelläni muistelen sitä vuosien päästä. Siinä ei ole mitään sellaista, miksi kuuntelisin tai katselisin sitä.
Pinnallisuudesta kertovat naamiot ja show, joka kai on tärkeintä bändin musiikissa.
Teemana Lordin musiikissa tuntuu aina olevan pahan ja hyvän taistelu, jonka paha tuntuu aina voittavan.
Tästä mielipiteestä ei kannata vannoutuneimpienkaan Lordin kannattajien loukkaantua tai suuttua, koska tämä on vain yskittäisen kansalaisen vapaa mielipide.

26

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipide.

Mun mielestä lordi on paska.

• tollo peloton

Makuasiat makuasioina. Viestiketjun aloittaja sentään perusteli mielipiteitään asiallisesti. Kommenttisi oli samaa sarjaa kuin lasten "mun isi on vahvempi kuin sun isi" lausahdukset ja kertovat jotain lähinnä lausujastaan...

Ilmeisesti kuulut niihin joiden mielestä Suomen aiemmat edustajat (mm. Pave Maijanen, Katri Helena, Fredi, Mikko Alatalo, Jari Sillanpää) olivat oikeasti edustavia.. Ehkä kuvittelet heidän jopa pärjänneen euroviisuissa?

Valitettavasti se on jo 39 kertaa nähty ja lopulta uskottu: Suomalaisilla iskelmälaulajilla tai tangokuninkaallisilla ei ole mitään menestymisen mahdollisuuksia ulkomailla.

Tänä vuonna lähetetään sitten jo ihan mitä muuta tahansa ja tällä kertaa se on Lordi.

Aiemmin Nightwish yritti päästä euroviisuihin ja jopa voitti suomen karsinnoissa puhelinäänestyksen, mutta silti joku "asiantuntijaraati" päätti lähettää heidän sijastaan jonkin edustajan josta ei ole kuulunut viisujen jälkeen enää mitään.

Sinunlaisesi ovat saaneet jo 39 kertaa lähettää suomi-humppaa euroviisuihin samoin tuloksin. Olette myös kerran saaneet torperoida puhelinäänestyksen voittajan lähettämisen viisuihin.

Tänä vuonna on Lordin vuoro. Yhtye on paikkansa viisuihin ansainnut voittamalla suomessa puhelinäänestyksen. ONNEA JA MENESTYSTÄ LORDILLE!

• tollo peloton kirjoitti:

Makuasiat makuasioina. Viestiketjun aloittaja sentään perusteli mielipiteitään asiallisesti. Kommenttisi oli samaa sarjaa kuin lasten "mun isi on vahvempi kuin sun isi" lausahdukset ja kertovat jotain lähinnä lausujastaan...

Ilmeisesti kuulut niihin joiden mielestä Suomen aiemmat edustajat (mm. Pave Maijanen, Katri Helena, Fredi, Mikko Alatalo, Jari Sillanpää) olivat oikeasti edustavia.. Ehkä kuvittelet heidän jopa pärjänneen euroviisuissa?

Valitettavasti se on jo 39 kertaa nähty ja lopulta uskottu: Suomalaisilla iskelmälaulajilla tai tangokuninkaallisilla ei ole mitään menestymisen mahdollisuuksia ulkomailla.

Tänä vuonna lähetetään sitten jo ihan mitä muuta tahansa ja tällä kertaa se on Lordi.

Aiemmin Nightwish yritti päästä euroviisuihin ja jopa voitti suomen karsinnoissa puhelinäänestyksen, mutta silti joku "asiantuntijaraati" päätti lähettää heidän sijastaan jonkin edustajan josta ei ole kuulunut viisujen jälkeen enää mitään.

Sinunlaisesi ovat saaneet jo 39 kertaa lähettää suomi-humppaa euroviisuihin samoin tuloksin. Olette myös kerran saaneet torperoida puhelinäänestyksen voittajan lähettämisen viisuihin.

Tänä vuonna on Lordin vuoro. Yhtye on paikkansa viisuihin ansainnut voittamalla suomessa puhelinäänestyksen. ONNEA JA MENESTYSTÄ LORDILLE!

...viesti joka kiteyttää kaiken!! Kiitos sinulle, nimim. "tollo peloton". Minulle et ole tollo peloton, minulle olet kriitikko, joka selvästi tietää mistä puhuu ja miksi. Jos joskus pyrit eduskuntaa, annan äänesi sinulle! Mikäli jo olet Arkadianmäellä, toivon sinulle voimaa ja iloa sekä lisää sinunlaisia kommentaattoreita! Juhlitaan toukokuussa yhteistä voittoamme!!

• mielipide.
        tollo peloton kirjoitti:

Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta koko euroviisut piirun vertaa. Vastasin aamulla kaljaa ottaessa viestiin joka näkyi keskustelujen etusivulla, siinä viimeisimmät viestit-systeemissä. Päätinpä kattoa että mitä nyt kurnutetaan..

Ja juu lordi on paska kun se tulee Lapista;)

• Lady
        mielipide. kirjoitti:

Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta koko euroviisut piirun vertaa. Vastasin aamulla kaljaa ottaessa viestiin joka näkyi keskustelujen etusivulla, siinä viimeisimmät viestit-systeemissä. Päätinpä kattoa että mitä nyt kurnutetaan..

Ja juu lordi on paska kun se tulee Lapista;)

-sivuilla, jos sua ei Euroviisut kiinnosta piirun vertaa?

• kirjoitat
        tollo peloton kirjoitti:

Tosin sen verran oikaisisin, ettei Mikko alatalo le ainuttakaan kertaa edustanut Suomea euroviisuissa, muut luettelemasi kylläkin.

• mielipide.
        Lady kirjoitti:

-sivuilla, jos sua ei Euroviisut kiinnosta piirun vertaa?

Et tainnut lukea ihan koko edellistä viestiäni.. Ja tottahan pitää käydä kattelemassa että kuinka se kala syö..

• Lady
        mielipide. kirjoitti:

Et tainnut lukea ihan koko edellistä viestiäni.. Ja tottahan pitää käydä kattelemassa että kuinka se kala syö..

"Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta koko euroviisut piirun vertaa."

Mutta edelleenkin olet viisusivuilla kuluttamassa kallista aikaasi.

• mielipide.
        Lady kirjoitti:

"Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta koko euroviisut piirun vertaa."

Mutta edelleenkin olet viisusivuilla kuluttamassa kallista aikaasi.

Kirjoitin:
        -"Vastasin aamulla kaljaa ottaessa viestiin joka näkyi keskustelujen etusivulla, siinä viimeisimmät viestit-systeemissä"

Ja kirjoitin:
        -"Ja tottahan pitää käydä kattelemassa että kuinka se kala syö.."

Tänään syö hyvin..

• Lady
        mielipide. kirjoitti:

Kirjoitin:
        -"Vastasin aamulla kaljaa ottaessa viestiin joka näkyi keskustelujen etusivulla, siinä viimeisimmät viestit-systeemissä"

Ja kirjoitin:
        -"Ja tottahan pitää käydä kattelemassa että kuinka se kala syö.."

Tänään syö hyvin..

yllättävän paljon aikaa asian parissa joka ei kiinnosta sua piirun vertaa.
        LORDI is the Best!

• mielipide.
        Lady kirjoitti:

yllättävän paljon aikaa asian parissa joka ei kiinnosta sua piirun vertaa.
        LORDI is the Best!

Täähän nyt vaan on yks kullinluikaus käydä vilkasemassa edelleen kuinka täky nappaa.

• Lady
        mielipide. kirjoitti:

Täähän nyt vaan on yks kullinluikaus käydä vilkasemassa edelleen kuinka täky nappaa.

että viisuiltana istut nenä telkussa kiinni. Ei sitä tartte hävetä, että viisut kiinnostaa.
        Lordi Simply the Best!

• mielipide.
        Lady kirjoitti:

että viisuiltana istut nenä telkussa kiinni. Ei sitä tartte hävetä, että viisut kiinnostaa.
        Lordi Simply the Best!

Kun en katso TV:stä urheilun arvokisojen ja Shieldin ja asema62:n lisäksi mitään. En niin mitään. Onneks furiksen MM:t alkaa ihan kohta, saa taas pitää tölsyn auki ihan koko rahan edestä. On panasonicci saanut jäähtyä Torinon kisojen jälkeen.. Kesäkuussa taas piirit käryää..

Ja lordi on huono koska se tulee Lapista.

• Lady
        mielipide. kirjoitti:

Kun en katso TV:stä urheilun arvokisojen ja Shieldin ja asema62:n lisäksi mitään. En niin mitään. Onneks furiksen MM:t alkaa ihan kohta, saa taas pitää tölsyn auki ihan koko rahan edestä. On panasonicci saanut jäähtyä Torinon kisojen jälkeen.. Kesäkuussa taas piirit käryää..

Ja lordi on huono koska se tulee Lapista.

viisut? Käsi sydämellä, okei? :)
        Hauskaa viikonloppua!

• mielipide.
        Lady kirjoitti:

viisut? Käsi sydämellä, okei? :)
        Hauskaa viikonloppua!

Ja vannon kautta vaikka minkä...

En tule katsomaan euroviisuja.

Lordi on huono.

Hyvää viikonloppua.

• kansalaiselle

Mistä päättelet pahan aina voittavan? Mulle on tullut täsmälleen päinvastainen mielikuva.

• Lorditar

mielipiteenvapautta ole viemässäkään, voit kuluttaa vaikka koko ikäsi maristen Lordista, joten jatkapa vaan ihan rauhassa mielipiteesi vapaata ilmaisemista.

Ja sit yks juttu... en loukkaantunut kommentistasi.. hallelujaa!!!

• toinen kansalainen

Olet ihan oikeassa, mielipiteitä saa olla. Mielellään ne saisivat kuitenkin perustua faktoihin sen sijaan, että faktoja yritetään vääristellä oman mielipiteen tueksi (en viittaa tällä nyt sinun kirjoitukseesi). Ja siinä vaiheessa kun kommentit täyuttävät solvauksen tai herjauksen tunnusmerkit, ei minusta enää ole kyse mielipiteenvapaudesta.

Sinua tuntuu vaivaavan Lordin pinnallisuus. Voi hyvin ollakin, että Lordi on pinnallinen. Suurin osa musiikistahan on puhtaasti vain viihdettä, niinkuin minusta saa ja kuuluu ollakin. Sitä taustaa vasten kritiikkisi tuntuu hiukan omituisesti suunnatulta hyökkäykseltä. Minulle tuli yllätyksenä, että pidät jotenkin itsestäänselvänä euroviisun laatukriteerinä, että sillä varsinkin pitää olla jokin syvempi merkitys. Kyllähän näitä "world peace" -yrityksiäkin joka vuosi joukkoon mahtuu, mutta valitettavan usein nämä kappaleet, joilla on tarkoitus olla jokin sanoma, onnistuvat ainoastaan kuulostamaan ylitsepääsemättömän kornilta. Esimerkiksi tämänvuotista Kyproksen kappaletta ei selvin päin kuuntele naapurin Erkkikään. Erkki yritti, ei onnistunut.

Ja itse asiassa Hard Rock Hallelujahin sanoituksissakin on mielestäni enemmän syvyyttä ja sanomaa kuin keskiverto euroviisukappaleissa, joiden sanat ovat useimmiten persoonatonta klisekoostetta.

Mutta sinulla on toki oikeus omaan mielipiteeseesi näistä asioista. Ainoastaan tuossa "paha tuntuu aina voittavan" -kohdassa olet minusta yksinkertaisesti väärässä. Suurin osa Lordin kappaleista on harmitonta kauhuleffateemojen kertausta, mutta niinä kertoina kun biiseissä tähän asiaan otetaan kantaa, käy kyllä hyvin ilmi, että Lordi on viime kädessä "hyvisten" puolella.

• james bond

kyllä se lordin musiikki on ihan vaan pahan riivaamaa.ajatelkaa kohta nuoriso kävelee kadulla maskit päällä ja huútaa halleluja kyllä kuule vanhat ihmiset alkaa pelätä.on se hävytöntä.

• Lordi fan
        james bond kirjoitti:

kyllä se lordin musiikki on ihan vaan pahan riivaamaa.ajatelkaa kohta nuoriso kävelee kadulla maskit päällä ja huútaa halleluja kyllä kuule vanhat ihmiset alkaa pelätä.on se hävytöntä.

itse olet hävytön kun tuollasta paskaa suollat ulos!.

• mauton esitys

Lordi on tosi mauton esitys. Kyllästyy jo ennen varsinaista kilpailua. Lapsellinen luomus koko homma.

• Ihminen

kyllä ne hyvä ja paha taistelua käy mutta perusteleppa se että "paha tuntuu aina voittavan"

Yeaah... Devil is a looser

• kyllä

Saatanastahan on koko Lordi ja hänen kannattajansa Saatanan palvojia, vaikka eivät sitä itse ymmärrä, koska ovat pimeyden sokaisemia.

• voi hallelujaa

Miksi Lordi sitten laulaa että "join us or go straight to hell"? Jos se olis saatanan asialla, niin eikö sen pitäis laulaa että "join us and come straight to hell"?

• Vampyrium

Lordi on elävä ihminen, niinkuin suurin osa meistä tällä maapallolla.
        Ihminen joka sattumoisin pitää Lordin "ulkonäöstä" vaikkakin maski päällä, pitänee muistaa ettei ulkonäön perusteella ketään voi tuomita?!
        Saatananpalvojat sitten ovat asia erikseen. Heitäkään ei voi, eikä ketään muutakaan ulkonäön perusteella tuomita.

Henkilökohtaisesti itse en ole "saatananpalvoja" mutta minut leimataan sellaiseksi, kun käytän mustia vaatteita tms.

Lordin rikollisesta taustasta en tiedä, mutta sen tiedän ettei hän "saatana" ole. Uskokaa ihmiset huviksenne!!!!!!

• Lordi fani

kuuntele vähän mitä puhut...ei tossa sun sanoissa
        ole mitään järkee...sinähän olet vainoharhanen
        mee hoitoon hihhuli kun et taida elää todellisuudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe