miten paljon suunnilleen viuhkavarvasgekko maksaa? Miten sen terraario sisustetaan?
Kuin usein terraario siivotaan?
Toivon että joku vastaa, olisin iloinen =)
Neuvokaa..
1
337
Vastaukset
- Tanja
Terve! minä tiedän tosi paljon liskoista! se on alaani, voit kirjoitella ja kysyä minulta jos tadot tässä sinulle vastauksesi: se maksaa noin 100euroa pelkkä lisko saattaa olla ylikin. terraarion kanssa ja hiekan ja muut tarvikkeet kuten: loiste putki lamppu, hiekka, kori jos hasluaa kasvattaa sirkkoja se syö niitä, ruokaa(jauhomatoja ja sirkkoja), terraario, terraarion taakse oleva kuvio(kasvi juliste, itse lisko. maksavat noin 360 euroa. hiekka laitetaan pohjalle ja loiste putki terraarion päälle. sillä pitää olla runsaasti piilopaikkoja. kuten:( muovi kasveja, puisia kaarnoja jossa se on suojassa ja kiipeileekin.) suurikokoinen talo jossa se nukkuu siihen ei tarvitse kattoa. loisteputkea tulee pitää päivän päällä. loput neuvot saatte eläin kaupasta. mukavin terveisin: Tanja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096