Kiinnostaisi hiukan tietää, mitkä parfyymit ovat suosituimpia ja ostetuimpia tänä päivänä. Jos olet töissä kempparissa tms. tai muuten tiedät asiasta, niin kerropa. :)
Suosituimmat parfyymit tällä hetkellä?
4
8076
Vastaukset
- herkkupeppu
aika monella mun tuntemalla on joku body shopin niistä uusista invent your scent tuoksuista.. mullakin on kaksi. love de toi on myös aika suosittu, ja puman tuoksut kuten jamaica ja flowing.ysl in love again on myös tällä hetkellä tosi yleinen mitä ostetaan.
- miss nenä
No nyt herkkupeppu kerropa sellainen asia, että miten pääsee tavarataloon tuoksuosastolle myyjäksi tai suosittelijaksi tai tuoksu-asiantuntijaksi? Kysyn tätä sulta, jos satut olemaan itse töissä alan hommissa, tai tiedät muusta syystä asiasta. Jos et, niin hyvää viikonloppua :)
- herkkupeppu
miss nenä kirjoitti:
No nyt herkkupeppu kerropa sellainen asia, että miten pääsee tavarataloon tuoksuosastolle myyjäksi tai suosittelijaksi tai tuoksu-asiantuntijaksi? Kysyn tätä sulta, jos satut olemaan itse töissä alan hommissa, tai tiedät muusta syystä asiasta. Jos et, niin hyvää viikonloppua :)
kosmetologi kouluun vaan niin sitä kautta voit päästä..
- herraosturt
Kun ei varmaan tilastoida. Meillä esim Sarah Connor on huippusuosittu.Ja Bruce Willis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190