arvakkaa mitä?? en sit tiiä, et onks tää totta mut jack kuolee 7 tuotantokaudes ja sen poika tulee sen tilalle. eli se saa tietää 6 kaudes et sillä on poika ja hallitus on salannu sen tiedon siltä. :
eiiiiikä. :
5
577
Vastaukset
- old.man.river
Viittiks laittaa topicciin "Spoiler" kun paljastelet juonta. Tai sit "Peelo" jos silleen sattuu käymään.
- mä taas.
okei. TÄÄ ON SPOILERISPOILERISPOILERISPOILERISPOILERI!!11 VAROKAA. SE SYÖ MUUTEN TEIDÄT. o_O no anteeks. mut en ees tiiä, et onks se totta. ei siit kannata suuttua. SORRRRRRIIIIIIII.
- terroristi
ei. ei. ei. ei. ei. ei. ei. ei. ei. ei.
- minä
en haluu et jakki lähtee!!! mä vaan toivon ettei oo totta. sit sen pojan jälkee tulee varmaa sen pojan poika ja sit se jatkuu samal tavalla vuotee 3436 asti...
- alien
minä kirjoitti:
en haluu et jakki lähtee!!! mä vaan toivon ettei oo totta. sit sen pojan jälkee tulee varmaa sen pojan poika ja sit se jatkuu samal tavalla vuotee 3436 asti...
emmäkää...:P se on päähenkilö,ei se voi siitä häippästä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012