KÄVIN 69 eyes

Nostalgia

keikalla ,missä oli W.A.S.P:i pääesintyjänä samalla keikalla esiinty myös Lordi.Menin Waspin takin sinne,olin todella yllättynyt miten hyvä 69 eyes oli.Piti ostaa kaikki cd:t sen jälkeen vaikka en ole ennen välittänyt niitten musiikista, ja ikää mulla on 42v,enkä todellakaan ole mikään pissiliisa.Jyrki on tod.hyvä lavalla ja mahtava persoonallinen ääni.Ja ulkonäkö WAU...

12

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RockVampire

MUSTAKIN JYRKI ON IHGU JA JOS JOKU SITÄ HAUKKUU NIIN VOIT SITTEN SILLE SANOO ET TÄÄ KESKUSTELU SIVUN ONKIN TARKOTETTU FANEILLE...HAH KIRJOTTELEN TÄNNE VAIK OON VASTA 11V

• pepulis

oot 11v JA SEN KYLLÄ HUOMAA!!!!!

osaatko jo rumia sanoja?
        ei kai kukaan oo opettanu....

tässä lyhyesti viestini sisältö: MENE KAKRU IMEMÄÄN SITÄ IHGU JYRKIN KULLIA. JA TULE KERTOMAAN ETTÄ MILTÄ MAISTUI. JA MUISTA KIRJOITTAA VIESTI ISOILLA KIRJAIMILLA, JOTTA KAIKKI HUOMAA OLEMASSAOLOSI.

OLEN SÄNKYSI ALLA. HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA.
        MISSÄ ASUT? HALUAAKO LAPSI NAMUSEN???? HAHAAAAA!!!!

• äiti 41v
        pepulis kirjoitti:

osaatko jo rumia sanoja?

tässä lyhyesti viestini sisältö: MENE KAKRU IMEMÄÄN SITÄ IHGU JYRKIN KULLIA. JA TULE KERTOMAAN ETTÄ MILTÄ MAISTUI. JA MUISTA KIRJOITTAA VIESTI ISOILLA KIRJAIMILLA, JOTTA KAIKKI HUOMAA OLEMASSAOLOSI.

todella ala-arvoisesti ja törkeästi kirjoittelet vastauksiasi 11 vuotiaalle tyttärelleni. Lapseni ei halua sinulta eikä muiltakaan kaltaisiltasi ikinä mitään. Muista että lasten äiditkin seuraa näitä palstoja ja isät myös. Siisti suusi aivokääpiö.

• RockVampire
        pepulis kirjoitti:

osaatko jo rumia sanoja?

aijaa monenko vanha ite oot??en yhtään kyllä tiä mut ei silloo mitää välii ku sä oot kans yks tyhminpien joukossa.enkä jaksa aina riidellä kaikkien kaa ja oon nytkin ihan väsynyt kun en nukkunut yhtään...ja sää oot just sitä tyyppii et sä voisit mennäkin...:D

• RockVampire
        pepulis kirjoitti:

osaatko jo rumia sanoja?

ja et sääkään kyllä ihan terveeltä kuulosta...

• RockVampire
        äiti 41v kirjoitti:

todella ala-arvoisesti ja törkeästi kirjoittelet vastauksiasi 11 vuotiaalle tyttärelleni. Lapseni ei halua sinulta eikä muiltakaan kaltaisiltasi ikinä mitään. Muista että lasten äiditkin seuraa näitä palstoja ja isät myös. Siisti suusi aivokääpiö.

miks sun piti!!!!!!!

• People like me

Itsensä kehuminen tähän tapaan oman bändin saitilla on säälittävää. Ja kirjoittaakin voisit opetella, edes ihan nuo tuollaiset pikkujutut. Muutama esimerkki: pääesiintyjänä (ei pääesintyjänä), W.A.S.P (ei W.A.S.P.i), takia (ei takin). Pilkku- ym. virheistä en nyt jaksa alkaa saivarrella, pitää lähteä töihin.

• att du

kan hålla tjäften,om du inte fattar någonting.
        Om jag inte är fink så skriver ja väl hur fan ja vill.I den här åldern går man inte i skolan längre.Jävla skitunge...

• RockVampyre

no niinpä 69eyes on mustakin tosi hyvää!itse asiassa se on mun lempi bändi,vaikka oonki vasta 11v

• äiti 41v oli

viestinsä tarkoittanut...minä viestiketjun aloittaja olen kirjoittanut 1 kerran.Älä sotke minua noitten lasten kirjoituksiin, vaikka enhän tiedä vaikka olisit lapsi.

• RockVampire
        äiti 41v oli kirjoitti:

viestinsä tarkoittanut...minä viestiketjun aloittaja olen kirjoittanut 1 kerran.Älä sotke minua noitten lasten kirjoituksiin, vaikka enhän tiedä vaikka olisit lapsi.

ja se ei sitä paitsi sais ees sotkeutuu mun asioihin...ja muutekin se nolaa mut joka paikassa...:(

• RockVampire
        äiti 41v oli kirjoitti:

ei ny vaan...tolle paskapäälle joka käski mun mennä...en ees voi sanoo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe