eli torrentteina hopeanuolen leikkaamattomat jaksot suomenkielisillä subeilla olisi nyt etsinnässä. jos tiedät jonkun sivun, niin voisitko ystävällisesti kertoa minulle..?? kun en ole itse löytänyt MISTÄÄN.. :(
apu olisi tarpeen, kiitos jo etukäteen minua auttamaan vaivautuneille. kiitos.
etsin hopeanuolta suomenkielisin subein.. (.torrent)
5
1456
Vastaukset
- öööööö
tietääkö joku nörtti?
- kurome
en kyllä omasta mielestäni mikään sen kummempi nörtti kyllä ole, mutta torrenrit avataan torrentin-aukasu-ohjelmalla.. XD eli siis itelläni on ainakin tuo BitTorrent, ja hyvin pelittää....
- hopeanuoli fani
Tere!
Nuo leikkaamattomat hopeanuolethan on nyt täällä suomessakin myynnissä. DVD- boxilla hintaa 50-75e ostopaikasta riippuen. Itse olen ne kattonut ja selvispä paljon asioita jotka jäivät suomen versioissa aikoinaan vaivaamaan, kuten rikin kuolema =o( - ghaaaah
uglugguglgulguglglgglgugugugglaaaaaaaaHH
- uifugoipön
Joo haista sinä ''tiedät kyllä minkä'' kuka kehtaa kattoo hopeanuolta fin subeilla ku ei kukaa tajuu japanii mut joo ihan sun vuokses että voit kattoo sun leikkaamattoman hopeanuolen. http://www.youtube.com/watch?v=q-CBrAiUwss
Kaikkihan jaksot tuolta löytyy.. fin subeil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717