Onko Hua Hin ympäristössä paljon hyviä kenttiä, mitä kannattaisi käydä pelaamassa?
" HCP 6 "
Thaimaa kokemuksia
5
1969
Vastaukset
- kolopallo
Itse olen pelannut siellä kahdella eri lomamatkalla ja kaikenkaikkiaan HH:n ympäristöstä löytyy 7 eri kenttäkokonaisuutta. Suosittelen, että tutustut kenttätarjontaan täällä:
http://www.huahingolftours.com/htmlfile/index2.htm
Tuolta löydät kattavan infon kaikista alueen kentistä ja voit vaikka varata tiiajat etukäteen Suomesta käsin, jos vain haluat. Itse olen pelannut Royalissa, Palmhilssissä ja Majesticissa. Royal on halvin/vanhin alueen kentistä ja kyllä sen kerran pelaa muttei ehkä toisten. Palmhills ja Majestic olivat molemmat kivoja kenttiä. Jos et jaksa mailoja kantaa messissä, niin paikanpäältä saa helposti vuokrattua. Toi HHGolfTours sijaitsee muuten ihan suoraan Hiltonia vastapäätä..
Ei muuta kuin antoisaa reissua :)- repe
Pari viikkoa sit tulin hh:ta.Käytettiin porukalla Jennala golffin palveluja.Heppu on joensuusta lähtösin,Usko nimeltään.Green feet,startti ajat,kyydit kentille edullisesti.kato www.jennalagolf.com
- Nimetön
..vinkeistä :-)
- 3 tuntia sitten Hua Hinistä...
juuri Palm Hills:sin kentältä, jossa pelasin eilen rundin kavereiden kanssa. Mukava kenttä, joskin näin kesäiseen aikaan Pohjoisen pojalle hieman hiostava, hauskaa silti oli.
- Hua Hin golf
Hua Hinissä on paljon upeita kenttiä lue
http://minnethaimaassa.blogspot.com/2013/09/golf-thaimaassa.html
aiheeseen liittyen. Jos korkeammat hinnat ei ole ongelma voi lämpimästi suositella Black Mountain kenttää, jossa kierroksesta voit olettaa maksavasi n. 4000 bahtia (muilla kentillä Hua Hinissä kierrokset 2000 bahtin tuntumassa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738