E-Bayssä käydään näemmä kauppaa aika tiiviisti noilla siirtokilvillä ja niiden vakuutuksilla.
http://stores.ebay.de/Versicherungskartenvermittlung_W0QQssPageNameZviQ3asibQ3astoreviewQQtZkm
Jatkona keskustelulle Saksan
6
1132
Vastaukset
- huuto.net
Mikäs tuossa nyt oikein on ideana?
Ajaa väärillä tiedoilla, vai? - Suomalainen
ajattelee pahinta, eli vääryys kyseessä.
Vaan tuo on ihan rehtiä peliä, auton ja ostajan tiedot täytetään blankkoon.- ... ebaysta
Vaan tuo on ihan rehtiä peliä, auton ja ostajan tiedot täytetään blankkoon.
-----
Siis kuka täyttää?
eBayssa myyvä vai itse?
- ExJoHanniiiinn
Tuossa kaupataan VAIN vakuutuksia siirtokilville ! Export-kilpiä kun ei saa näyttämättä autoa konttorilla ! Siirtovakuutuksenhan voi ostaa mistä haluaa, usein Zulassungstellen pihalla pyörivä salkkua kantava baruskij-Igor on halvin paikka ostaa se vakuutus, konttori kuin on nahkasalkussa, siis pienet yleiskulut.
auton vakuutusta olet tällaiselta Igorilta ostanut?
Olen hakenut useita autoja menetelmällä: Ebaysta vakuutuspaperit (15 vrk:n tullikilpiä) varten. Auton oston jälkeen liikkeen koekilkvillä Zulassungstelliin ja blankko paperi täytettynä ilmottautumaan sisälle. Kaikki on pelannut loistavasti. Joskus autoliikkeestä lähtee kaveri mukaan, joskus on tehty niin, että autoliike on vienyt auton valmiiksi katsastuspaikalle ja jättänyt auton sinne ja vienyt koekilvet takaisin liikkeeseen, ja olen itse hoitanut loput. Muuta vaikeutta ei ole ollut kuin, että jonotus on kestänyt joskus yli tunnin.
Vakuutusten myynti Ebayssä on täysin virallista hommaa, mutta kaikki saksalaisetkaan eivät sitä tunne. Jotkut ovat ihmetelleet, mistä niitä on noin halvalla saanut.- ExJoHanniiinn...
parrakas kirjoitti:
auton vakuutusta olet tällaiselta Igorilta ostanut?
Olen hakenut useita autoja menetelmällä: Ebaysta vakuutuspaperit (15 vrk:n tullikilpiä) varten. Auton oston jälkeen liikkeen koekilkvillä Zulassungstelliin ja blankko paperi täytettynä ilmottautumaan sisälle. Kaikki on pelannut loistavasti. Joskus autoliikkeestä lähtee kaveri mukaan, joskus on tehty niin, että autoliike on vienyt auton valmiiksi katsastuspaikalle ja jättänyt auton sinne ja vienyt koekilvet takaisin liikkeeseen, ja olen itse hoitanut loput. Muuta vaikeutta ei ole ollut kuin, että jonotus on kestänyt joskus yli tunnin.
Vakuutusten myynti Ebayssä on täysin virallista hommaa, mutta kaikki saksalaisetkaan eivät sitä tunne. Jotkut ovat ihmetelleet, mistä niitä on noin halvalla saanut.Itse asiassa joka kerta jos se vain on ollut mahdollista, esim Berliinissä se onnistuu helposti,nappaat vain lähintä salkku kourassa kävelevää äijää kiinni olkapäästä, ja säästö on useita kymmeniä euroja verrattuna esim, kilventekijän tai vakuutusyhtiön tiskiltä ostettuun vakuutukseen, pienemmissä paikoissa se voi olla mahdotonta kun siellä ei oikein noita "liikkuvia" konttoreita ole, kai johtuen asiakkaiden vähyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864