Nyt kävi sitten niin että pikkusisko meni antamaan hamsterille suklaata (yhden palan verran) Olen aika kauhuissani. Mut mites se hamsteriin vaikuttaa. Sairastuuko vai kuoleeko?
Pelottavaa. Siirsin hamsterit sen verran korkealle että pikkusisko ei IKINÄ enään koske niinih!
Hjelpppi :S
ai juu. Kyseessä on talvikko.
Suklaan vaikutus hamsteriin.
7
3136
Vastaukset
- suski87
Koirille ainakin suklaa on liikaa syötynä tappavaa, tumma suklaa on vaarallisinta, mutta muistakin sitä haitallista ainetta löytyy.
Hamstereille haitallisista määristä en tiedä, joten suosittelisin varmuuden vuoksi soittamaan jyrsijöistä tietävälle eläinlääkärille ja kysymään, mitä tuossa tilanteessa kannattaisi tehdä. - nipsu
niin no jos se vielä oli kääppäri niin aika vaarallista... jooo vie eläin lääkärille.
- samantapanen
Mulla tapahtu samankaltainen juttu pidin hamsua lattialla ja sinne oli jääny sellanen kori niin hasteri meni sinne ja oli siellä aika pitkään ennenkuin älysin mennä katsomaan miksi se ei tule pois sieltä.... suklaa munaahan se siellä söi.
Onneksi oli onni onnettomuudessa hamsulle ei käynyt kuinkaan
kyseessä on talvikko
- Hamsterin omistaja
minunkin hamsu söi suklaata murun verran se käyttäytyy ihan normaalisti. minun mielestä se ei vaikuta mitenkään.
- hamsterin omistaja
ja se on kääpiö
Suklaa ei ole myrkyllistä ainakaan rotille, tuskinpa siis hamsuillekaan :) Päin vastoin -pikku muru tummaa suklaata auttaa avaamaan hengitysteitä nuhaisena!
- Anonyymi
Sama tääl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728