kumpi KUULUISAMPI?

SHAKIRA

vai Christina Aguilera? siinä vasta kinkkinen kysymys?

9

1477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my_1st!

Christina Aguilera! (tietysti)

• ET IKINÄ ARVAA...

CHRISTINA AGUILERA ILMAN MUUTA. SE ON KAIKKEIN KUULUISN NÄISTÄ "POPPRINSESSOISTA".

• Tietääjä

No tietysti Shakira! Shakiran tunnettavuus on paljon laajampi Kuin Christinan.
      Shakira on latinlaisen amerikan madonna eli siis hän on legenda siellä päin.

Täällä lännessä Shakira on yksi himotuimmista artisteista ja häntä kutsutaan jatkuvasti erilaisin tapahtumiin.

Lähi-idässä Shakira taas on hirveen kuuluisa siitä että hän tanssi lähi-idän tansseja kuten napatanssia ja käyttää heidän rytmejä omassa musiikissa siksi häntä soitetaab paljon siellä. Afrikassa Shakira on hirmun kuuluisa siitä että hän koko ajan tekee hirvesti hyväntekeväisyyttä sinne. Niin paljon että Unicef myönsi Shakiralle hyväntahdonlähettilän arvo, ja hän on nuorin ihminen maapallolla joka on saanut tämän arvon.

• ja pyh

Christina tietysti!

• RS-Service
        ja pyh kirjoitti:

Christina tietysti!

ihan vaan sulle tiedoksi että kyllä xtina voittaa shakiran mitä tulee maailmanlaajuiseen maineeseen ja mammonaan. ei sillä että itse en diggaisi shakia,omistan hänen levynkin ja minusta hän oon ihan hyvä artisti mutta ollaampa nyt realistisia...christina on tehnyt niion paljon kaikkea että hänet tuntee koko maailma. niin afrikka kuin latinomaatkin...
        ja onko shakiraa kutsuttu koskaan popin kuningattareksi? christinaapa on ja sitäkin useammin popin prinsessaksi. Christina jos kuka on musiikin "uusi Madonna"!!

RS-Service kirjoitti:

ihan vaan sulle tiedoksi että kyllä xtina voittaa shakiran mitä tulee maailmanlaajuiseen maineeseen ja mammonaan. ei sillä että itse en diggaisi shakia,omistan hänen levynkin ja minusta hän oon ihan hyvä artisti mutta ollaampa nyt realistisia...christina on tehnyt niion paljon kaikkea että hänet tuntee koko maailma. niin afrikka kuin latinomaatkin...
        ja onko shakiraa kutsuttu koskaan popin kuningattareksi? christinaapa on ja sitäkin useammin popin prinsessaksi. Christina jos kuka on musiikin "uusi Madonna"!!

Ecuadorilaisena voisin sanoa että Shakira on suositumpi tällä hetkellä Latinalaisessa Amerikassa Mutta Christina Aguileran alku aikoina Aguilera oli tietenkin tunnetumpi, Shakirasta ei ollut juuri kuultukaan Kolumbian ulkopuolella. Tietysti sekin vaikuttaa ettei aguilera ole tehnyt aikoihin espanjankielistä tuotantoa, shakira on.

• aguilera is more famous
        ************ kirjoitti:

Ecuadorilaisena voisin sanoa että Shakira on suositumpi tällä hetkellä Latinalaisessa Amerikassa Mutta Christina Aguileran alku aikoina Aguilera oli tietenkin tunnetumpi, Shakirasta ei ollut juuri kuultukaan Kolumbian ulkopuolella. Tietysti sekin vaikuttaa ettei aguilera ole tehnyt aikoihin espanjankielistä tuotantoa, shakira on.

teki näyttävämmän nousun musiikkimaailman huipulle aikoinaan. täytyy ottaa huomoiin myös se että shakira on julkaissut paljon enemmmän levyjä kuin chrisse joten sekin selittää miksi ekhä tunnetumpi latinomaissa mutta christina A. maailmanlaajuisesti! christina on lisäski toinen niistä "menestyneimmistä teini-laulajista" ja popin alkup. prinsessoista.
        kyllä Aguilera on kuuluisampi!!

• Soffi

Shakira! Tietysti Shakira, hänhän on muutenkin tuplasti parempi laulaja ja hänestä puhutaankin enemmän..Eli ei yhtään kinkkinen kysymys.. Joku Christina ei tod. oo kuuluisampi!!, eikä puhutuin!!

• 8+0+0+0

Ei muute oo Shakira kuuluisampi kuin Christina! Aguilera on toinen alkuperäisistä pop-prinsessoistakin ja ollut koko maailman puheenaiheena jo useita vuosia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe