Miehen sukulainen

olenko kauhea ihminen?

saa sukat pyörimään jaloissani, vaikka emme ole enää vuosiin tehneet mitään!

3

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahasti sekaisin

Teittekö joskus kuitenkin jotakin? Millaset seuraamukset?
      Ajattelin vain koska itselläni on tämmöinen tilanne käynnissä että mieheni sukulainen (erittäin läheinen!) tunnusti minulle kuinka fantasioi minusta, ja minä myönsin tekeväni samoin.. Emme vielä ole tehneet mitään, mutta aika näyttää...
      Vai pitäisikö olla vaan pää kiltisti kiinni ja ei tehdä yhtään mitään ettei kukaan tule loukatuksi jos tulisi käymään ilmi jossakin vaiheessa?

• olenko kauh...

teimme, nuorina ja "typerinä".
        Seuraamuksia ei juuri ollut, mies ei heti saanut tietää ja sitten jo toisesta syystä erosimmekin mieheni kanssa, joten se siitä, kuitenkin palasimme mieheni kanssa yhteen.
        Nyt lapsia (ei yhteisiä tämän sukulaisen kanssa!!) eikä varmasti enää huvita pettää miestä! Näkeminen kyllä laittaa aika heikoksi... Suhteemme on etääntynyt, varmaan syystä...

• pahasti sekaisin
        olenko kauh... kirjoitti:

teimme, nuorina ja "typerinä".
        Seuraamuksia ei juuri ollut, mies ei heti saanut tietää ja sitten jo toisesta syystä erosimmekin mieheni kanssa, joten se siitä, kuitenkin palasimme mieheni kanssa yhteen.
        Nyt lapsia (ei yhteisiä tämän sukulaisen kanssa!!) eikä varmasti enää huvita pettää miestä! Näkeminen kyllä laittaa aika heikoksi... Suhteemme on etääntynyt, varmaan syystä...

No ihan hyvin sitten olette ilmeisesti saanneet paikattua tämän "möhläyksen" miehesi kanssa.
        Omassa tilanteessa en tiedä mitä tehdä. Mutta nämä kamalat seuraamukset pelottaa kaikkien osapuolien johdosta jos jotakin siis tapahtuisi joskus kenteis.. Eihän sitä omilleen tunteilleen mitään mahda.
        Mutta kaikkea hyvää ja voimia sinulle! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe