Ihan hirveä kappale... Tai siis todella hyvä, mutta sydän särkyy kun sitä kuuntelee... En ymmärrä kuinka joku on voinut laulaa niin henkilökohtaisesta ja vaikeasta aiheesta? Ehdottomasti yksi parhaimpia kappaleita Stripped- albumilla... Mitä mieltä olette siitä?
I'm OK
wqiiiiii
2
326
Vastaukset
- Hippo
Tosi henkilökohtanen laulu.
"I´m Ok" ei ole mitenkään tehty kaupalliseksi, vaan selvästi tilitystä Christinan ikävästä lapsuudesta. Kappale ei ole oma suosikkini, enkä juurikaan kuuntele sitä, koska se on niin surullinen.
Hienoa kuitenkin että tämmöistäkin musiikkia Christina julkaisee, en ole koskettavampaa laulua kuullut.- wqiiiiii
Olen aivan samaa mieltä kanssasi, en itsekään sitä kuuntele kovinkaan usein, mutta se on yksi suosikeistani...
"Hienoa kuitenkin että tämmöistäkin musiikkia Christina julkaisee, en ole koskettavampaa laulua kuullut." Sanos muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184