Loviisa

Katos, Loviisaankin on saatu sitten ihan tietokoneet ja netti.

Vielä kun saisi muutaman asukkaan joka osaa käyttää niitä.

Asuuko Loviisassa muuten yhtään Loviisa nimistä naista? Onko Loviisassa televisioita ja radioita ja kuinka pysytte muun maailman mukana?

Hauskaa kesää Loviisaan, missä lie sitten majailettekin Suomen kartalla.

24

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

saatiin tänne sähköt!
      mitä nämä tietokoneet, netti, televisio ja radio ovat ?

• Nyt kun sähköt pelaa niin kävelepä elekroniikka-alan myymälään.

Sano myyjälle että haluat ostaa tietokoneen ja siihen netti, television ja radion.

Samalla hetkellä sinusta tulee Loviisan kehittynein yksilö.

• Antikana
        SavoRULES kirjoitti:

Nyt kun sähköt pelaa niin kävelepä elekroniikka-alan myymälään.

Sano myyjälle että haluat ostaa tietokoneen ja siihen netti, television ja radion.

Samalla hetkellä sinusta tulee Loviisan kehittynein yksilö.

...puupää luulet loviisalaisten kirjoittavan täällä? Tahdon voimallako? Voi v*ttu sentään, että olet aivoton apina, savoRULES! Olen aina sanonut, että perussavolaiset on todella typerää porukkaa - ja sinä kuulut kyllä siihen kastiin. No ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Ja hei savoRULES, minä en ole itse Loviisasta. Kunhan eksyin tälle sivulle erään järjellisen asian takia...

savoRULES on todella lapsellinen yksinkirjoittaja. Kukaan ei sitä ymmärrä. Eli olet yksinasuva ja pyörit kaikki aikasi netissä!!! Kannattaisi muuten välillä uudistaa tietokoneesi kokoonpanoa...Aika aataminaikaiset ovat, ainakin siltä näyttää!!! Ja galleriaa hannari savoRULES ei uskaltanut laittaa julkiseksi. Mitähän pelkää??? Hah hah!

• Antikana kirjoitti:

...puupää luulet loviisalaisten kirjoittavan täällä? Tahdon voimallako? Voi v*ttu sentään, että olet aivoton apina, savoRULES! Olen aina sanonut, että perussavolaiset on todella typerää porukkaa - ja sinä kuulut kyllä siihen kastiin. No ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Ja hei savoRULES, minä en ole itse Loviisasta. Kunhan eksyin tälle sivulle erään järjellisen asian takia...

savoRULES on todella lapsellinen yksinkirjoittaja. Kukaan ei sitä ymmärrä. Eli olet yksinasuva ja pyörit kaikki aikasi netissä!!! Kannattaisi muuten välillä uudistaa tietokoneesi kokoonpanoa...Aika aataminaikaiset ovat, ainakin siltä näyttää!!! Ja galleriaa hannari savoRULES ei uskaltanut laittaa julkiseksi. Mitähän pelkää??? Hah hah!

Revi persettä. Olet idioottien geeniperimää.

Siksi huutelet täällä isommillesi, olet vasurin poju. Heittelen sinun kaltaisia kukkakeppejä tusinan minuutissa järveen. Tervetuloa sukeltamaan, raasu.

• Antikana
        SavoRULES kirjoitti:

Revi persettä. Olet idioottien geeniperimää.

Siksi huutelet täällä isommillesi, olet vasurin poju. Heittelen sinun kaltaisia kukkakeppejä tusinan minuutissa järveen. Tervetuloa sukeltamaan, raasu.

...pientä!!!! Et heitä yhtään mitään - hah hah. Itse olet s**tanan vasuri, kukkakeppi yms. En puhuisi sinuna geeniperimästä. Tiedätkö edes mikä se on? Et voikaan tietää, koska sulla ei ole sitä ollenkaan!!! Olet niin köyhä!!! Köyhät kyykkyyn, eteenkin henkisesti köyhät tarkoitan!!!

Tulepa uhoamaan minulle henkilökohtaisesti! Minusta tuntuu siltä, että sinulla pyörähti iso ratas päässäsi just äsken... Pyörii pyörii... Öljyä niitä välillä, niin ei kuulu kitinä!

• Loviisan Pormestari

Mulla on Savonlinnassa isoja tuttuja,ne tulee ja hakkaa sinut.

• Minäkin olen savonlinnassa ja ole myös iso, komea ja vahva.

Olen Sawon ylipäällikkö ja sinun kaverisi pistetään toimestani kaatopaikalle luunkerääjiksi.

Loviisan pormestarin virka vastaa sawossa ehkä jotain siivojan hommaa.

• loviliisa
        SavoRULES kirjoitti:

Minäkin olen savonlinnassa ja ole myös iso, komea ja vahva.

Olen Sawon ylipäällikkö ja sinun kaverisi pistetään toimestani kaatopaikalle luunkerääjiksi.

Loviisan pormestarin virka vastaa sawossa ehkä jotain siivojan hommaa.

oot savonlinnan suurin kalakukonnus*ija.
        lisäksi olet tyhmä kun luulit, että loviisaan saatiin vasta nyt sähköt. kyllä sua kusetettiin taas viimeisen päälle.
        savoRULES oot säälittävä.

• holger stein

Kahdenmaan kansalaisena ja Loviisan asukkina voinen todeta sen pesevän nykytekniikassa ja tietämyksessä mennen tullen monet suurkaupungit ja ehkäpä jopa sinun suuren ja mahtavan savosikin. Senhän kertoo jo yksi maailman turvallisimmista ydinoimalaitoksistakin..
      Sinun olisi kaiketi parasta jauhaa maanviljelyksestä ja EU-tukiaisista siellä saatanan savossas vitun lannantallaaja.
      Kontio-dorkana tietysti suutut tästä ja haluat viimeisen sanan..

• Loviisan Pormestari

Onko tottan ettei SaPKo noussut mestikseen kun joku helvetin Ra... Hart.. oli oli ottanut liikaa efedriiniä.Joku Igor Savorules niminen pultsari oli tuonut kotimaasta Venäjältä.Pysyis kotona vaan eikä tulis tänne myrkyttämään suomalaisia,ja,olis omissa oloissa eikä häiritsis muita.

• Loviisan Porimestari

Anna sille savonpellelle oikein ola taa.Minusta Heinola on huomattavasti parempi paikka kun Savonlinna.

• Antikana

...yritetään kovasti, mutta onkin kyseessä niin niljakas pelle, että lipsuu otteesta karkuun! Kyllä minä hänet vielä etsin. Porvoosta löysin hänen parhaan kaverinsakin Temppeliherran tai joku sellainen. Yhtä ärsyttävä tyyppi kuitenkin kuin itse SavoRULESkin. Mitä liene sukulaisia, ystäviä tai jopa rakastavaisia!!! Rökitetään savolaiset kunnolla.

Loviisa on ihan ok paikka, ja ehkä Porvookin. Asuu läheisiä siellä main... Aika likeellä kuitenkin, joten tuttua seutua:)Pieni, mutta hyvä paikka...

• temppeliherra
        Antikana kirjoitti:

...yritetään kovasti, mutta onkin kyseessä niin niljakas pelle, että lipsuu otteesta karkuun! Kyllä minä hänet vielä etsin. Porvoosta löysin hänen parhaan kaverinsakin Temppeliherran tai joku sellainen. Yhtä ärsyttävä tyyppi kuitenkin kuin itse SavoRULESkin. Mitä liene sukulaisia, ystäviä tai jopa rakastavaisia!!! Rökitetään savolaiset kunnolla.

Loviisa on ihan ok paikka, ja ehkä Porvookin. Asuu läheisiä siellä main... Aika likeellä kuitenkin, joten tuttua seutua:)Pieni, mutta hyvä paikka...

loviisaan ajoi...Pikku kana vaahtoaa enemmän kuin tuoppi olutta! Kuka nyt tollasen sairaan kanan otteessa kestäis? Ethän sä edes saa otetta kun poikaystäväsi börjen laihasta nahkafagotista, sitä sitten soittelet suruusi, kun Savonpojat kynii ja jauhaa sut kalanruuaksi:D loviisassa ei ole kun paska hotelli zilttoni ja sekin täynnä keski-ikäisiä venäläisiä horoja, joita loviisan kaksi heteromiestä riiaa ja elättää:D Ymmärrän kiinnostuksesi kaikkeen ruåtsalaisperäiseen tai peräisiin! Håh håh håå

• Antikana
        temppeliherra kirjoitti:

loviisaan ajoi...Pikku kana vaahtoaa enemmän kuin tuoppi olutta! Kuka nyt tollasen sairaan kanan otteessa kestäis? Ethän sä edes saa otetta kun poikaystäväsi börjen laihasta nahkafagotista, sitä sitten soittelet suruusi, kun Savonpojat kynii ja jauhaa sut kalanruuaksi:D loviisassa ei ole kun paska hotelli zilttoni ja sekin täynnä keski-ikäisiä venäläisiä horoja, joita loviisan kaksi heteromiestä riiaa ja elättää:D Ymmärrän kiinnostuksesi kaikkeen ruåtsalaisperäiseen tai peräisiin! Håh håh håå

#*%&#¤"! Sietäisi sinun olla varpaillasi etten innostu sinua jahtaamaan! ¤#&%&#¤!!! Taidan kulkea perässäsi erittäin innokkaana tästä lähin, koska olet avoimesti osoittanut kiinnostuksesi minua kohtaan...Heh heh hee:)

• temppeliherra
        Antikana kirjoitti:

#*%&#¤"! Sietäisi sinun olla varpaillasi etten innostu sinua jahtaamaan! ¤#&%&#¤!!! Taidan kulkea perässäsi erittäin innokkaana tästä lähin, koska olet avoimesti osoittanut kiinnostuksesi minua kohtaan...Heh heh hee:)

tottua, kuljet aina perässäni! Aion kyllä varmistaa selustani tilaamalla housut jotka on tehty ruostumattomasta teräksestä:D

• Antikana
        temppeliherra kirjoitti:

tottua, kuljet aina perässäni! Aion kyllä varmistaa selustani tilaamalla housut jotka on tehty ruostumattomasta teräksestä:D

...minä sanoinkin jo aiemmin, että olen varattu, joten älä huoli.... Minä en ole sinusta sillein kiinnostunut, en ollenkaan. Sinusta en olisi sitten niinkään varma. Puheesi paljastavat paheesi... Hah hah haa:)

• Antikana

Tämä SavoRULES katosi kokonaan johonkin maan alle. Haluan kuitenkin näyttää SavoRULESille ja temppeliherralle, mistä se kana kusee. Joten lähdinpä huhuilemaan heitä pääkallopaikalle. Eli käykääpä katsomassa mitä Savonlinnassa tapahtuu Satuhäissä.... Heh heh hee:)

• ihmeen
        Antikana kirjoitti:

Tämä SavoRULES katosi kokonaan johonkin maan alle. Haluan kuitenkin näyttää SavoRULESille ja temppeliherralle, mistä se kana kusee. Joten lähdinpä huhuilemaan heitä pääkallopaikalle. Eli käykääpä katsomassa mitä Savonlinnassa tapahtuu Satuhäissä.... Heh heh hee:)

satuhäissä?

• Antikana
        ihmeen kirjoitti:

satuhäissä?

...Huuhaa-osastolle. Siellä pääsette nauttimaan temppeliherran ja SavoRULESin satuhäitä...

• Lovisa Reaktor II

..lwewwieosavsdf sfjsaoierslj fkriiitks säteilyn taso on tänään vähän normaalitasdoeiwra korkeampi..lekowhäiritsee vähän tätä tasediewttei ja kirjoiteteluaawieiaow oioi näihinle

nyt tewoit täytyy lopettaa, niveliä jomottaa ´pirusti ja täytewe oottaa ydinvoimalaturman vastalääketttäsäer.w...,

• Eihän kellään Loviisalaisella ole ikinä nuppi säteillyt?

Nyt taidat puhua potaskaa, et kai yritä viilata savolaista linssiin?

• HeinolaRULES
        SavoRULES kirjoitti:

Eihän kellään Loviisalaisella ole ikinä nuppi säteillyt?

Nyt taidat puhua potaskaa, et kai yritä viilata savolaista linssiin?

Savo poju pitää itseään tosi fiksuna. Minun mielestäni fiksuus on savolaisia yhtä kaukana, kuin USA Suomea... Heh. Ei kannata siis välittää tuollaisesta r*nkkarista. Sika, joka on ollut koko elämänsä säkissä. Siksi hänen elämänsä on noin köyhää. Ei osaa muuta kuin haukkua muita ja itsessään ei tietysti mitään vikaa näe. Minä näen vikoja hänessä paljonkin...Hah hah haa.

• Terabittipeutti

Meillä on tota ydinkäyttöstä höyrykonetta käytetty sähkön tekemiseen. Sähkö taas käytetaan paikallislehden naamakirjan pyörittämiseen. Siellä kaikkein vähämielisimmät saavat terapoida itseään niin säästetään laitoshoitokuluissa.

• homehomehome

Jos tulisit aukoo paikalliselehen naamiskirjaan, niin sut kyll rökitettäsiin mennen tullen verbaalisesti. Täällä sun on hyvä ladel tyhmyyksii nimimerkin takaa. Toivottavasti se helpottaa nii et, et jouvu laitoshoitoon!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe