Tunteeko kukaan RBD yhtyeen musiikkia Meksikosta. On kuulemma todella hyvää latino musiikkia.
RBD Meksikosta
5
690
Vastaukset
- Brasiliasta
Joo RBD on erittäin suosittu Meksikolaisnuoriso bändi. Se on huippusuosittu koko etelä-amerikassa Brasilia mukaanluettuna. Bändin suosio perustuu Meksikolaisnovelaan nimeltä Rebelde. Musiikki on todella mukaansa vetävää.
- Nimetön
Kävin katsomassa RBD kotisivua http://www.grupo-rbd.com/index-flash.html, onpa hyvän näköisiä mimmejä. Latasin muutaman biisin myös ja täytyy sanoa, että musiikki on todella vetävää.
- RBD-Fani
Tunnen RBD bändin hyvin! Se on meksikosta tullut bändi ja on todella suosittu! Mutta yksi kysymys mua vaivaa miksi tämä bändi ei voi tulla Someen esiintymään?? Ja miksi RBD ei tule Suomeen!...?
- RBD-Fani
Tunnen RBD bändin hyvin! Se on meksikosta tullut bändi ja on todella suosittu! Mutta yksi kysymys mua vaivaa miksi tämä bändi ei voi tulla Someen esiintymään?? Ja miksi RBD ei tule Suomeen!...?
- RBD -Fani <3333
emt,mut RBD on PARAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992