näin vilahdukselta jonkin mainoksenlopun subbarilla että näyttäisivät ekan kauden uusintana, tietääkö joku pitääkö paikkansa?
ainut kausi tuo eka mikä on katsomatta...
eka kausi subbarilta?
5
600
Vastaukset
- catlady40
Heissan
Kyllä. Pitää paikkansa, subbari alkaa esittää ekaa kautta. Mulla on 1,2 ja 3 kausi DVD:nä ja olen nyt katsellut ekaa. On tosi hyvä. Kannattaa katsoa, jos et todellakaan ole nähnyt sitä. Siinäkin on jännitystä ja toimintaa. Voin sanoa, että paranee joka kaudella :o). Kiefer on Jack Bauerina ylivoimaisen hyvä. - old.man.river
Lue aikaisempia viestejä, siellä on juttua kesän subbariuusinnasta.
- law
ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?
sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.
vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =) - old.man.river
law kirjoitti:
ok, en pikaisella vilkaisulla huomannut että tästä olisi ollut aiemmin puhetta, puusilmä kun olen. mutta tietääkö joku tarkkaa päivämäärää koska alkaa ?
sinänsä kiva että tulee, niin ei enää tarvitse miettiä ostaako kallista dvd-boxia.
vitoskausi muuten tosiaan kielii siitä, että kuudeskausi on todellakin viimeinen. tämän enempää spoilaamatta.
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)Sub-TV keskustelupalstan mukaan 24:n 1.kausi alkaa maanantaina 29.5. ja esitetään klo 22.30 maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona.
- catlady40
law kirjoitti:
hyvä äijille suunnattu saippuaooppera-sarja anyway. =)Moikkelis
Lisätäkseni vielä tuohon old manin juttuun, niin 1 kausi tulee myös torstaisin ma-ke lisäksi. Ja viitoskauden jälkeen 24 jatkuu vielä 3 kautta, Kiefer teki rahakkaan sopimuksen Foxin kanssa.Joten ei lopu kuudennen jälkeen vielä :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937