Eli mikäs juttu tuo oli, kun uusimmassa jaksossa itse PRESIDENTTI soitti Henderssonille???
Ei kai Charlesilla ole tekemistä Sentoxin kanssa?
Aikamoinen juttu!
Logan onkin terroristi? (SPOILER)
6
767
Vastaukset
- Spo
Onkohan sinulla nyt jäänyt aika tärkeä perusjuttu vähän käsittämättä?
Ei näin: Spoilaavaan otsikkoon joka näkyy heti kun palstan avaa, laitetaan sana "spoiler" ja asia on sillä kunnossa.
Vaan näin: Otsikossa mainitaan sana "spoiler" ja asia yleisesti (Esim. Presidentti Logan - spoiler!). Itse spoilaava asia on sitten viestissä.- Darth
Enpä tajunnut tuota... No mutta, tuo ei kyllä ollut ihan vastaus..?
- sdsa
Darth kirjoitti:
Enpä tajunnut tuota... No mutta, tuo ei kyllä ollut ihan vastaus..?
Vittu että oot uuno jätkä, NYT JOKAINEN VOI LUKEA SALAISEN SPOIILERIN KUN PILASIT JOIDENKIN KATSELUELÄMYKSEN, vitun molopää.
- Darth
sdsa kirjoitti:
Vittu että oot uuno jätkä, NYT JOKAINEN VOI LUKEA SALAISEN SPOIILERIN KUN PILASIT JOIDENKIN KATSELUELÄMYKSEN, vitun molopää.
...mitään, mitäs sitä enää kaunista päätäsi aukomaan?
- //Läppä//
Darth kirjoitti:
...mitään, mitäs sitä enää kaunista päätäsi aukomaan?
pilkku!!! enpä usko että monenkaan elämä nyt meni pilalle jonkun noin naurettavan jutun takia.
Darth, en usko että pilasit kovinkaan monen katseluelämyksen virheelläs, paitsi ton yhen paskapään joka rupes sulle päätänsä aukomaan.
- 24-fan
Siis Logan on vaan auttanut terroristeja. David Palmer oli saanut tietää siitä, joten se tapettiin. Nyt terroristit jahtaa Jackia ja Audreyta koska Jackilla on todisteita presidentin pahoista teoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937