Ettekö vois olla onnellisia että meillä kerrankin on semmonen laulaja ketä ei ole mikään langanlaiha vaan ihan oma itsensä ja kaunis semmoisenaan????
Kerrankin hyvä esikuva nuorille! Okei tupakanpoltto voi olla huono juttu, mutta kuka nuori on nii typerä että ottaa mallia esikuvan tavoista (esim polttaminen??) Jos semmosta mallia ottaa niin ei oo kyl artistin vika, vaan esikuvan "matkijalla" taitaa itsellä silloin viiraa.
Oikeesti IDIOOTIT!
6
1553
Vastaukset
- A.T
olen kyllä siitä,että ei tartte olla mikää langanlaiha.tupakanpolttoa ei tartte kenenkään muun takia lopettaa,muutenkin on älytöntä tehä numeroa niinkin yleisestä asiasta ku tupakanpoltto.jokainen on vastuussa itsestään,jokainen elää tavallaan.
- Ikuinen Hanna-fani
Niin se vaan on totta mitä te sanoitte:)
- joosqkka
Luojalle kiitos, että vihdoinkin löytyy järkeviä ihmisiä! Asiaa, olen samaa mieltä!
Ei Hannan tarvitse olla laiha menestyäkseen ja mikään botox naama. Hyvä vain, että Hanna on persoonallinen.
- se on ihan kamalan
hirveetä kun lihava ihminen polttaa tupakkaa!! Näyttää paljon paremmalta kun on sellanen laiha tyttö joka polttaa...
- f999
Niin varmaan joo..kuten kate Moss vai?
Hanna on todella nätti ja näyttävä nainen.
- Somali-Apina
Pakarinen on aika sidukka-lehmä persekin on leveä ku seittemän leivän uuni ei todellakaan sillä ruholla ole tähti ainesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358