Te pienikokoiset, jotka tuskailette liian suurien housujen kanssa, katsastakaapas Mexx:in housut. Tänään huomasin shoppaillessani, että Mexx:illä pienin housukoko on 32. Näin ihania ja tyylikkäitä suoria housuja, ei mitään tätimallia vaan mm. nuorekkailla ja erikoisilla takataskuilla. Housujen materiaali näytti olevan paljon laadukkaamman oloista kuin esim. ONLY:llä tai h&m:llä. Hinta taisi pyöriä 70 euron maissa.
mexx:illä pieniä kokoja!
4
1463
Vastaukset
- question-
missäs toi mexx sitten onkaan?
- mamma11
Mexxillä ei taida olla omaa myymälää, vaan sitä myydään esim. tavarataloissa. Ainakin Stokkalla ja Aleksi 13:ssa. En muista onko Sokoksella.
- löytyy
Mutta MEXX:inkin koko 32 on liian suuri. Siedettävä kyllä, mutta vähän liian löysä. Lahkeet piti taas tietysti lyhentää.
- aloittaja
Joo, tuo lahkeiden pituus on kyllä tässäkin reilun 150 cm:n varressa melkoinen ongelma. Ja itsekin joudun usein pienennyttämään vielä 32 kokoisiakin housuja. Mutta siitä koosta on kuitenkin helpompi pienennyttää, kuin koosta 34.
Ja Mexxiähän todellakin myydään tavarataloissa. Sokoksesta en tiedä, mutta ainakin Stockmannilla. On muuten löytynyt fiksuja, nuorekkaita ja pienikokoisia paitapuseroitakin. Ihanaa kun voi pukeutua töihin tyylikkäästi, eikä paitiksen olkasaumat valu puoleen väliin käsivartta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174