Antti on paras laulaja maailmassa!!Täydellinen mies!!Presidenttiainesta!!!Odotatteko innolla uutta levyä??Mä odotan!!Se tulee olemaan paras!!
Keskustelua Antin ihanuudesta!!
6
617
Vastaukset
- siljukka
Antti on hieno artisti ja tykkään hänen persoonastaan paljonki. Tietenkin on hienoa kun uutta matskua tulee.
- Aikuinen
kaunis ääni,taitava tanssija,mahtava lavakarisma,ihana persoona,hyvä luonne ja komea kun mikä!
Tuossa nyt muutama plussa puoli Antista.
- Antti Tuisku muna ruisku
Antti on ihana HINTTIHOMO!!
MIX? - arvokkaita
puhumaan Antin ihanuudesta.
- Tuntti Aisku
Kyllähän se Antti Tuisku on ihan selvä "puppelipoika", tuleva Jari Sillanpää. Tosin Sillanpää laulaa Tuiskua huomattavasti paremmin ja osaa laulaa esim englanniksi ja muilla muilla kielillä. Samaa ei voi sanoa Antista, joka Idols-kisoissa lauloi kauhealla "kyökkienglannilla", josta tuomaristokin hänelle jopa huomautti ja käski pysytellä suomenkielisissä lauluissa.
Mutta naiset ja pikkutytöt juoksevat Antin perässä samoin kuin "Sari Sillanpään"!!! Jopa 65-vuotiaat heittelivät kukkia jälkimmäisen konserteissa.Itse nähtiin - Jari69
Antti todellakin on aivan ihastuttava, Presidentti ainesta? voi kyllä! Ellei jopa YK:n pääsihteeriksi! Antin pitäisi pitää konsertti Central Parkissa tai Punaisella torilla että miljoonat ihmiset pääsisivät nauttimaan hänen vallankumouksellisesta musiikistaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262203
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161514- 1241427
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883