Miten Jehovan todistajiin voi liittyä?

At-te

Minua on alkanut kaduttaa se että olen niin monta kertaa ajanut lähettiläänne pois.Nyt olen tullut toisiin ajatuksiin ja haluaisin liittyä Jehovan todistajiin.

Erityisesti minua puhuttelee seurakuntalaistenne korkea moraali ja keskusjohtonne hyvin tarkat toteutuneet ennustukset,joista haluaisin kuulla lisää.

Olen jo eronnut kirkosta ja odotan malttamattomana milloin pääsen kertomaan tosiuskonnosta babylonin orjille.

20

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n32..

Herra siunaa tätä ihmistä,johdata hänet oikealle tielle.Anna hänen silmänsä avautua totuudelle.

• Markku_Meilo

>>Minua on alkanut kaduttaa se että olen niin monta kertaa ajanut lähettiläänne pois.

Niin minuakin ja olen jokin aika sitten päättänyt, että minun ei tarvitse karttaa jehovantodistajia. Harmittaa näin jälkikäteen muistella sitä pakokauhunomaista vauhtia, jolla jehovantodistajat kaikkosivat kun ilmoitin haluni keskustella ja olevani erotettu entinen jehovantodistaja,

>>Nyt olen tullut toisiin ajatuksiin ja haluaisin liittyä Jehovan todistajiin.

Kuten esitin, olen myös tullut toisiin ajatuksiin ja liityn takaisin jehovantodistajiin heti kun ovelleni tuleva (tai muutenkin yhteydessä oleva) jehovantodistaja vastaa muutamiin perustavaa laatua oleviin kysymyksiin.

>>Erityisesti minua puhuttelee seurakuntalaistenne korkea moraali

Olet oikeassa, tässä vaiheessa on erityisesti huomioitava Vartiotorniseuran houkutteleva näkemys siitä, että 2...3 vuotta salattu väärinteko on annettu anteeksi ilman sen suurempaa käsittelyä. Väärintekonsa tunnustaja joutuu kuseen, josta lähinnä teatteri pelastaa.

Rankemmat, maton alle lakaistut jutut, ovat sitten jo oma lukunsa.

>> ja keskusjohtonne hyvin tarkat toteutuneet ennustukset,joista haluaisin kuulla lisää.

Tässä vaiheessa minä olisin hieman tiedustelupuolella, ei niin että epäilisin tietojasi, vaan kun olen kysynyt ensimmäistäkin oikeaan osunutta ennustusta, niin en ole saanut ensimmäistäkään vastausta. Sinulta varmaan löytyy jotain osviittaa?

>>Olen jo eronnut kirkosta ja odotan malttamattomana milloin pääsen kertomaan tosiuskonnosta babylonin orjille.

Tulenpaloa hommassa arvostetaan, Tikkurilan yhteystiedot sinulla lienee, joten raportoi väliaikatietoja.

• fger.

Etkö edes provoa erota?

• fger. kirjoitti:

Etkö edes provoa erota?

>>Etkö edes provoa erota?

Mistäs sinä tiedät onko tuo provo? Vai käännytätkö vanhasta tottumuksesta lampaan oveltasi?

• koo.koo
        fger. kirjoitti:

Etkö edes provoa erota?

Lainaus: "Etkö edes provoa erota?"

Jos sinusta tuo on provo, niin sehän tarkoittaa sitä, ettet pidäkään "keskusjohtoa" (lienee Jumalan sijainen maan päällä) erehtymättömänä? Aikaisemmissa jutuissa puolustit "verissäpäin" Vt-seuran erehtymättömyyttä.

Olen hieman hämmentynyt moisesta äkkinäisestä uskosi katoamisesta. Eli siis mitkä ennustuksista ovat/eivät ole osuneet oikeaan? Siis mielestäsi jt:t eivät olekkaan korkeamoraalisia Jumalan valittuja? Olet ilmeisesti saanut jostain(?) uutta valoa.

• fger.
        koo.koo kirjoitti:

Lainaus: "Etkö edes provoa erota?"

Jos sinusta tuo on provo, niin sehän tarkoittaa sitä, ettet pidäkään "keskusjohtoa" (lienee Jumalan sijainen maan päällä) erehtymättömänä? Aikaisemmissa jutuissa puolustit "verissäpäin" Vt-seuran erehtymättömyyttä.

Olen hieman hämmentynyt moisesta äkkinäisestä uskosi katoamisesta. Eli siis mitkä ennustuksista ovat/eivät ole osuneet oikeaan? Siis mielestäsi jt:t eivät olekkaan korkeamoraalisia Jumalan valittuja? Olet ilmeisesti saanut jostain(?) uutta valoa.

>>>niin sehän tarkoittaa sitä, ettet pidäkään "keskusjohtoa" (lienee Jumalan sijainen maan päällä) erehtymättömänä?

• fger.
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Etkö edes provoa erota?

Mistäs sinä tiedät onko tuo provo? Vai käännytätkö vanhasta tottumuksesta lampaan oveltasi?

Tekstissä on se jokin, joka saa kellot kilisemään. Toisaalta erehtyminenkin on inhimillistä.

• koo.koo
        fger. kirjoitti:

>>>niin sehän tarkoittaa sitä, ettet pidäkään "keskusjohtoa" (lienee Jumalan sijainen maan päällä) erehtymättömänä?

Lainaus säikeen aloituksesta: "Erityisesti minua puhuttelee seurakuntalaistenne korkea moraali ja keskusjohtonne hyvin tarkat toteutuneet ennustukset,joista haluaisin kuulla lisää. "

Tuosta ilmeisesti sinulle heräsi epäilys kysymyksen olevan provo. Et siis enää usko noiden asioiden olevan totta? Eli jehovan todistajilla on heikko moraali ja "keskusjohto" on ennustellut mitä sattuu ja vielä yrittänyt peitellä (valehdellut) asiasta?

Ok. Siis keskuskomitea on sinusta erehtyväinen. Kun sen antamat ohjeet ovat vuosien myötä vaihtuneet, niin missä menee "raja". Mitkä asiat eivät tule muuttumaan?

Olisiko vaikka kolminaisuusoppi sellainen? Entä paalu/risti? Vai יהוה oikea lausuminen (Y-E-Aih-W-Oho, vai miten se nyt ihan oikeasti menikään )? Tai Jeesus onkin arkkienkeli Mikael ja välillä päinvastoin. Jne.

Kun olet vastannut (mitä epäilen ) mitkä asiat sinusta tulevat muuttumaan, niin kysyn sitten lisää. Selvitä meille asianlaita nyt oikein perusteellisesti ja kirjaimellisesti.

• salaisuus?
        fger. kirjoitti:

Tekstissä on se jokin, joka saa kellot kilisemään. Toisaalta erehtyminenkin on inhimillistä.

JT:lla ja erityisesti vanhimmilla on edelleen oikeus tuoda oma johtopäätös totuuna esille.

• zazaza
        fger. kirjoitti:

>Tekstissä on se jokin, joka saa kellot kilisemään

Fger huomasi ilmeisen valheen: "keskusjohtonne hyvin tarkat toteutuneet ennustukset"

• At-te
        zazaza kirjoitti:

>Tekstissä on se jokin, joka saa kellot kilisemään

Fger huomasi ilmeisen valheen: "keskusjohtonne hyvin tarkat toteutuneet ennustukset"

Mielestäsi siis Jehovan todistajat ovat vääriä profeettoja jotka ovat ennustelleet kaikenlaista,joka ei sittenkään ole toteutunut ja he ovat vain selitelleet asioita omalta kannaltaan parhain päin.

Kiitos kun kerroit totuuden,nyt tiedän jatkossakin että jeppulat pitää ajaa pois.

• Imodium.
        fger. kirjoitti:

Etkö edes provoa erota?

Mikäs tässä nyt tökkäsi?

a) haluaisin liittyä Jehovan todistajiin - Niin, tokihan tuo hieman epäilyttävältä vaikuttaa.

b) Erityisesti minua puhuttelee seurakuntalaistenne korkea moraali - Oletko, fger, sittenkin sitä mieltä, että jehovantodistajien moraalissa olisi toivomisen varaa?

c) Erityisesti minua puhuttelee keskusjohtonne hyvin tarkat toteutuneet ennustukset - Vai heräsikö epäilyksesi kenties tästä väittämästä?

d) odotan malttamattomana milloin pääsen kertomaan tosiuskonnosta babylonin orjille. - Oletko itsekin alkanut epäillä jatkuvan ovilla ramppaamisen mielekkyyttä?

Jos minulta kysytään, niin kyllä tässä aivan vilpittömät tarkoitusperät Atella oli.

• timotei
        fger. kirjoitti:

nämä vt-seura toteutuneet ennustukset? Onko siinä jotain aihetta epäillä? Ainahan ne ovat toteutuneet ja jos ei, oikeassa on kuitenkin oltu.

• fger.
        Imodium. kirjoitti:

Mikäs tässä nyt tökkäsi?

a) haluaisin liittyä Jehovan todistajiin - Niin, tokihan tuo hieman epäilyttävältä vaikuttaa.

b) Erityisesti minua puhuttelee seurakuntalaistenne korkea moraali - Oletko, fger, sittenkin sitä mieltä, että jehovantodistajien moraalissa olisi toivomisen varaa?

c) Erityisesti minua puhuttelee keskusjohtonne hyvin tarkat toteutuneet ennustukset - Vai heräsikö epäilyksesi kenties tästä väittämästä?

d) odotan malttamattomana milloin pääsen kertomaan tosiuskonnosta babylonin orjille. - Oletko itsekin alkanut epäillä jatkuvan ovilla ramppaamisen mielekkyyttä?

Jos minulta kysytään, niin kyllä tässä aivan vilpittömät tarkoitusperät Atella oli.

Tietyt sanavalinnat. Lopuksihan epäilykseni osoittautuikin todeksi. Tosin epäilen aina jokaista kirjoitusta prvoksi, ellei toisin todisteta.

Kirjoittaja voi olla vaikka Hiekkaharjun kettu.

• fger.
        koo.koo kirjoitti:

Lainaus säikeen aloituksesta: "Erityisesti minua puhuttelee seurakuntalaistenne korkea moraali ja keskusjohtonne hyvin tarkat toteutuneet ennustukset,joista haluaisin kuulla lisää. "

Tuosta ilmeisesti sinulle heräsi epäilys kysymyksen olevan provo. Et siis enää usko noiden asioiden olevan totta? Eli jehovan todistajilla on heikko moraali ja "keskusjohto" on ennustellut mitä sattuu ja vielä yrittänyt peitellä (valehdellut) asiasta?

Ok. Siis keskuskomitea on sinusta erehtyväinen. Kun sen antamat ohjeet ovat vuosien myötä vaihtuneet, niin missä menee "raja". Mitkä asiat eivät tule muuttumaan?

Olisiko vaikka kolminaisuusoppi sellainen? Entä paalu/risti? Vai יהוה oikea lausuminen (Y-E-Aih-W-Oho, vai miten se nyt ihan oikeasti menikään )? Tai Jeesus onkin arkkienkeli Mikael ja välillä päinvastoin. Jne.

Kun olet vastannut (mitä epäilen ) mitkä asiat sinusta tulevat muuttumaan, niin kysyn sitten lisää. Selvitä meille asianlaita nyt oikein perusteellisesti ja kirjaimellisesti.

Mitkä asiat eivät tule muuttumaan?

Jumala ei ole kolmiyhteinen ja Jeesus on suorittanut lunastuksen. Muut asiat lienevät sivuseikkoja?

• M@k3
        fger. kirjoitti:

Mitkä asiat eivät tule muuttumaan?

Jumala ei ole kolmiyhteinen ja Jeesus on suorittanut lunastuksen. Muut asiat lienevät sivuseikkoja?

Että Jeesuksen suorittamasta lunastuksesta ei jäänyt mitään näkyvää merkkiä, ihmiset kuolevat ihan samaan tyyliin kuin ennen Jeesusta.

Jumalastakin tietetään ainakin se että hän 'on' ...vai tiedetäänkö?

No ainakin lukuisten uskontojen rahastukseen perustuva kusetusesta sentään on jotain näyttöä, niin ettei ihan kaikea sentään tarvitse tukea pelkkään uskoon.

• juomari turmio
        fger. kirjoitti:

Tietyt sanavalinnat. Lopuksihan epäilykseni osoittautuikin todeksi. Tosin epäilen aina jokaista kirjoitusta prvoksi, ellei toisin todisteta.

Kirjoittaja voi olla vaikka Hiekkaharjun kettu.

Onhan se mahdotonta,että joku haluaisi vapaaehtoisesti liittyä Jehovan todistajiin,kyse on yleensä jonkin asteisesta painostuksesta,uhri ei välttämättä edes itse huomaa sitä.

Jos on kyse todellisesta evankeliumista miksei sitä julisteta niinkuin Raamatussa opetetaan?(Apostolien teot 2.luku)näin tekevät Kansanlähetys,Pelastuarmeija, Helluntaiherätys.....

Jehovan todistajain moraali on ollut jo kauan tiedossa,mutta vasta internet on tuonut julki sen ettei kyse olekaan yksittäistapauksista.

JT ennustukset ovat saaneet surkuhupaisia piirteitä, että ovat tainneet jeppula-dirikatkin huomata että paras vain kiistellä vanhoja mokia ja leimata ne vain joidenkin yksityisten yli-innokkaiden rivijeppuloiden odotuksiksi.

• paljontietämätön

suosittelisin, että alat tutkimaan jehovan todistajien kanssa, mutta ei se ole ihan yhtä helppoa kun liittyä lutkujen kirkkoon. ja jt:den johto ei ole kyllä tietääkseni ennustellut mitään.

• hm......

kuullostaa kuin entisessä Neuvostoliitossa diktatuurinen kommunistihallinto

• Siellä muiden

joukossa voit saavuttaa ikuisen elämän paratiisissa.
      Enää koskaan ei siellä säre päätä eikä maha ole kipeä.
      Lonkatkaan eivät kulu rikki etkä tarvitse proteeseja vaikka eläisit miljoona vuotta.
      Enkelit palvelevat sinua aina joka askeleellasi ja jos saisit päähänpiston hypätä koekean rakennuksen katolta alas ovat enkelit heti turvaamassa turvallisen alastulon ja siinä seisoisit taas tolpillasi kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Paratiisi on jo tulossa ihan nurkan takana.
      Vielä ehdit liittyä oikeiden ihmisten joukkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      248
      10370
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      401
      2818
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      84
      1605
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      86
      1589
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1443
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1389
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1349
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      58
      1333
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      98
      1250
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1176
    Aihe