ajokielto liukkailla keleillä, koska tiet ovat poikki niiden törmäilyiden johdosta. Myös liikenneturvallisuus paranisi huomattavasti.
kuormureille
12
991
Vastaukset
- sellaisen nähnyt?
Hmmm, olisko ollu reilu vuosi sitten, pari vuotta sitten muistaakseni täällä etelä Suomessa. No enhän voi tietää vaikka nytkin olisi jossain kuorma-auto liukastellut mutta noin yleensä kun päivittäin olen liikenteessä niin ei siellä ole ollut minkäänlaista raskaanliikenteen peliä tukkimassa tietä kolaroinnin, ulosajon, kaatuminen yms, taki!
Voitko siis perustella asiaa hiukan lisää?
Mutta henkilöautoja taasen näkee lähes päivittäin jollakin lailla hidastamassa liikennettä töppäilyjen takia että!
Eihän raskasta liikennettä edes voi sanoa näkevänsä henkilöautojen määrään nähden, todella ihmettelen kommettiasi. Ehkä siellä muualla Suomessa asiat on sitten toisin.
Ei prkl, oli tuossa alku talvesta muuten yksi bussi ajanut tieltä ulos Espoossa, sori..- jossain helsingin
alueella kaatunut kuorma-auto ja tukkinut tien...kyllä niitä on sattunut helvetisti tämänkin talven aikana.
- ehdotus
ptäisiköhän sama kielto ulottaa samasta syystä myös henkilöautoihin
- stycke
Kannatan tätä ehdotusta!
- sinivilkku
ihan on 2 kertaa joutunut kiertämään hieman ison auton takia reilun 35 vuoden aikana.
Ensimmäinen kerta oli 2 vuotta sitten kun Ruukilla oli sidottu kuorma huonosti ja teräsrullat vierivät auton seinän läpi parin km:n päässä tehtaasta, liikenneympyrässä.
Toinen kerta oli reilu vuosi sitten 12-tiellä, kun rekka oli yrittänyt väistää erästä mielenköyhää, poliisien takaa-ajamaa äijää.
Että eipä juuri ole harmia ainakaan minulle rekoista ollut, millään lailla.ihmeessä liiikenneturvan sivuja, näette miten fuckin´ PAHOJA ne rekat on. todellisuudessa raskas kalusto on mukan n. joka seitsemännessä kuolemaan johtaneessa kolarissa,ja niistäkin vain joka neljännessä SYYLLINEN. Lue hyvä ihminen kirja: Miksi rysähti, Matti Korjula.,reporter Publications&Television Oy 2003.
Ja jos nyt sitten sattuu, että olet lukutaitoinen, yritä sitten ymmärtää lukemasi informaatio. Vai oliko tässä jo liikaa sivistyssanoja?- sinivilkku
SMC kirjoitti:
ihmeessä liiikenneturvan sivuja, näette miten fuckin´ PAHOJA ne rekat on. todellisuudessa raskas kalusto on mukan n. joka seitsemännessä kuolemaan johtaneessa kolarissa,ja niistäkin vain joka neljännessä SYYLLINEN. Lue hyvä ihminen kirja: Miksi rysähti, Matti Korjula.,reporter Publications&Television Oy 2003.
Ja jos nyt sitten sattuu, että olet lukutaitoinen, yritä sitten ymmärtää lukemasi informaatio. Vai oliko tässä jo liikaa sivistyssanoja?on tunnustettava, etten oikein ymmärrä syyttävää sormeasi???
- saada
sinivilkku kirjoitti:
on tunnustettava, etten oikein ymmärrä syyttävää sormeasi???
leipää kaupasta vielä jossain välissä jos me mennään tienposkeen istumaan ja odottamaan parempia kelejä? voisi kaupan hyllyt tyhjentyä, vai luuletko että ne tavarat tulee sinne helikopterilla kaupan katolle toimitettuna?
- sinivilkku
saada kirjoitti:
leipää kaupasta vielä jossain välissä jos me mennään tienposkeen istumaan ja odottamaan parempia kelejä? voisi kaupan hyllyt tyhjentyä, vai luuletko että ne tavarat tulee sinne helikopterilla kaupan katolle toimitettuna?
toinen lukutaidoton.
*on tämä hilpeää*
- Rattimatti
Rekkakuskeja kohtaan. Saisivat sekopäisesti ajelevat ihmiset klo neljän ruuhkassa kolaroida keskenään niillä pienillä peltipurkeillaan. Me sitten katseltaisiin kolleegoiden kanssa ikkunasta, miten siellä porukka toheloi. Ei menisi montaa päivää, niin kuuluisi itku ja valitus, kun ei olisi, mitä ostaa. Herättihän tuo viime lakkokin jo hätää, jos paskapaperi pääsee yllättäen loppumaan.
- fittu
zaatana.
- Rattimatti
fittu kirjoitti:
zaatana.
Johon kalikka kalahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242