Rutkuti rutkuti

animattiN

Avaampa tänne tälläisen ketjun johon voitte purkaa kiukkuanne jos vain Control sallii sen.
Minähän siis olen se joka saa teidät ensin purkamaan kiukkuanne, mutta onko teillä nimeltä mainitsemattomia muitakin, jotka ärsyttää kirjoituksillaan tai olemuksilla, tai ihan mistä vaan.
Controllilta pyydän vain suvaitsevuutta. Tai sitten Tämä aloitus ei pysykkään täällä kauan. Nih,,,:)

42

4189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet ainoa

joka saat vereni kiehumaan. Menisit naisparka hoitoon.

• animattiN

Mistäs tiedät hoitoni tarpeen? Pillerini olen ottanut, myös ne vaaleanpunaisetkin.

• tumi

MÄ HALUUN SUA...JOTEN PAA MIELIÄ TULEEN JOS SÄ HALUUT KANS....

• animattiN

EN OLE KUURO. ENKÄ SOKEAKAAN,,,,,

• Kaikkein ärsyttävin

on tietenkin Goldie,Jermu hyvä kakkonen,Animus ja A.Donis myös rasittavia:))

• "virtuaalisesti"

;DD

• animattiN
        "virtuaalisesti" kirjoitti:

;DD

Sitten rauhassa,,,amen,,,

• animattiN

Nyt 50 palstalle siellä on kivaa,,,,,

• ollaan

50-!!!

• animattiN
        ollaan kirjoitti:

50-!!!

Eihän se ole este. Nih,,,,

• meille niinkuin
        animattiN kirjoitti:

Eihän se ole este. Nih,,,,

normaaleille,ei huvita höpöttävät mummot ja vaarit!

• animattiN
        meille niinkuin kirjoitti:

normaaleille,ei huvita höpöttävät mummot ja vaarit!

No sitten en voi asialle mitään. Mitenkäs teidän omat mummit ja vaarit, jaksatteko niitten höpötyksiä kuunnella?

• pakko kuunnella,
        animattiN kirjoitti:

No sitten en voi asialle mitään. Mitenkäs teidän omat mummit ja vaarit, jaksatteko niitten höpötyksiä kuunnella?

sitäpaitsi mummoni ei ole ilkeä;D

• animattiN
        pakko kuunnella, kirjoitti:

sitäpaitsi mummoni ei ole ilkeä;D

Mummoni ole kun makaa kirkkomullassa,,,molemmat,,nih,,,:)))

• vitsin murjaisit.

• tälläisiä

rutina avauksia tarvittu eikä tarvita, ellet sinä sitten aiheuta samaa pahaa mieltä täällä kuin tuolla 50 puolella. Jotain sinussa on pahasti vialla, kun et pysty asialliseen keskusteluun vaan pelkkään vittuiluun. Mitä kiksejä oikein saat siitä?

• animattiN

Missä tässä avauksessa viitataan "vittuiluun".
        Jos et osaa sanoa sitä suoraan, niin opettele uudestaan sanan "vittu" merkitys.
        Saatko itse kiksejä kun kirjoitit viestisi.
        Mene mummo kaappiisi,,,,

• kertoo
        animattiN kirjoitti:

Mene mummo kaappiisi,,,,

ihan kaiken. Sinun tasollesi en alennu. En edes osaisi.

• yhtä v-mäinen
        animattiN kirjoitti:

Mene mummo kaappiisi,,,,

olet itse,oletko lastenkodin kasvatti,ei kai noin huonosti käyttäytyvää oma äiti ole kasvattanut?

• jeesustelu on

joskus överiä.
      ( Katso yläpulelta.)

• animattiN

Tiedän mitä tarkoitat. Noita samainen henkilö postittaa moneen palstaan ja eihän niitä jaksa lukea, ei sitten millään. Vaikka itse olen evnkelisluterilainen niin silti ei tuollaista paasausta kestä.

• tuffe

ei oikein mikään täällä palstalla ota kaaliin :))

Olen kyllä sitä mieltä, että jos joku jaksaa kiukustua palstan jutuista, sillä on liian helppo elämä. Ja sille vois näyttää näin: ,,l,
      eli virtuaalinen keskari. Kaikkea sitä oppii huuhaa-palstalla :)))

• animattiN

Enpä ollut tietoinen tuosta käsi merkistä, no nyt tiiän ja olen hieman viisaampiiiii :)))

• Februari

täällä on eilen oltu. :o)

Mun luona kävi jo virpojia.

*näyttää hienoja oksia* :)

P.S Mua ärsyttää toi Hekla, joka paikassa helmojaan heiluttamassa, ihan kun jotain kiinnostais sen hame. Seriffi sais poistaa tollaset siveettömät hahmot täältä pois. :/

• animattiN

Siivosti ollaan oltu. :) Virpojat kävi meilläkin.
        Kukas se Hekla oikein on, kun ei sitä kaikkia muista, vai olikos se se, joka mun aloituksessa jossain purki kiukkuaan. :(

• tuffe

poistata mitään Hekloja, tekee hyvää näille ukoille tuntea olevansa elossa kun ei tuu lätkääkään enää telkkarista :)))

• animattiN
        tuffe kirjoitti:

poistata mitään Hekloja, tekee hyvää näille ukoille tuntea olevansa elossa kun ei tuu lätkääkään enää telkkarista :)))

Lätkäääää, ei vois pahemmin kiinnostaa, niinkuin formulakin. Telkkari kiinni on ja pysyy silloin, nih,,,,:))

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Lätkäääää, ei vois pahemmin kiinnostaa, niinkuin formulakin. Telkkari kiinni on ja pysyy silloin, nih,,,,:))

harvoin mitään rutkuttaa kenellekään.

Ihan en kyllä muista mitä se nainen on suustaan päästellyt, mutta yleensä se vaan tyrkyttää itteään miehille. :)

Hekla on mun nimi.Sivupersoonaksi sitä ei kannata sanoa, koska se on ihan samanlainen kuin minä. :o)

• animattiN
        Februari kirjoitti:

harvoin mitään rutkuttaa kenellekään.

Ihan en kyllä muista mitä se nainen on suustaan päästellyt, mutta yleensä se vaan tyrkyttää itteään miehille. :)

Hekla on mun nimi.Sivupersoonaksi sitä ei kannata sanoa, koska se on ihan samanlainen kuin minä. :o)

Tajusin, vai tajusinko?Siis sinä välillä esiinnyt Heklana,,,Hih ja tyrkyttää itseänsä. Eihän se paha ole jos niin tekee. :))
        No se oli sitten joku muu joka kimpussani oli toissapäivänä, hoolla sekin alkoi, no oli kuka hyvään,,,

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Tajusin, vai tajusinko?Siis sinä välillä esiinnyt Heklana,,,Hih ja tyrkyttää itseänsä. Eihän se paha ole jos niin tekee. :))
        No se oli sitten joku muu joka kimpussani oli toissapäivänä, hoolla sekin alkoi, no oli kuka hyvään,,,

joskus kun kone heittää pihalle tai en jaksa kirjautua, niin Hekla astuu kehiin. :)

Viehkeä pakkaushan Hekla on *hehkeänä, vaikka on puoli kolmeen riekkunut*

• animattiN
        Februari kirjoitti:

joskus kun kone heittää pihalle tai en jaksa kirjautua, niin Hekla astuu kehiin. :)

Viehkeä pakkaushan Hekla on *hehkeänä, vaikka on puoli kolmeen riekkunut*

Niinkin myöhään valvoit, katoitko sitä kakkosen leffaa vai muutenko valvotti? Minä se kilttinä tyttönä menin nukkuu jo ennen yhtä. :))))

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Niinkin myöhään valvoit, katoitko sitä kakkosen leffaa vai muutenko valvotti? Minä se kilttinä tyttönä menin nukkuu jo ennen yhtä. :))))

baarissa. ;o)

Yks mies sanoi mua tosi seksikkääksi, toisen kanssa tanssin kolme kipaletta ( oli meinaan hyvä mies viemään, vaikka tungos oli hirviä)ja sit en enempää miehistä jaksanutkaan kiinnostua, kun oli hyvää seuraa. :)

• animattiN
        Februari kirjoitti:

baarissa. ;o)

Yks mies sanoi mua tosi seksikkääksi, toisen kanssa tanssin kolme kipaletta ( oli meinaan hyvä mies viemään, vaikka tungos oli hirviä)ja sit en enempää miehistä jaksanutkaan kiinnostua, kun oli hyvää seuraa. :)

Edes muista milloin olen viimeksi baarissa tai muissakaan käynyt.Olen lähinnä koti ihmisiä niinkuin ukkonikin, se vasta ihme pakkaus on, sitä ei saa millään ilveellä rafloihin. Hih :)))

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Edes muista milloin olen viimeksi baarissa tai muissakaan käynyt.Olen lähinnä koti ihmisiä niinkuin ukkonikin, se vasta ihme pakkaus on, sitä ei saa millään ilveellä rafloihin. Hih :)))

mikään baarikärpänen ole ;o)

Kun ei ole sitä ukkoa, niin sinkkuna on tullut vähän enemmän hilluttua baareissa. Mutta ihan kohtuudella kuitenkin. ;)

• älä hoidata...

...

• parkkiin

häiriköit kaikilla palstoilla.

• Februari

ihan normaalia keskustelua käynyt AnimattiNin kanssa. Ja tänään joka palstalla ja KOKO PÄIVÄN itekin hillunut täällä ja tiäkkö mitä?

Mitä sitten? ;o)

*olkapäät jumissa ja hiirikäsi hartia tulessa*

Mitään en kadu... älä ystävä hyvä käy täällä, jos noin nyppii...sulje oma kone :)

• animattiN

Vai häiriköin, kerro esimerkiksi missä?
        Jos vaikka itse pistäisit koneesi kiinni ettei toisten tarvii lukea suuria aivojesi tuotetta.

• animattiN
        Februari kirjoitti:

ihan normaalia keskustelua käynyt AnimattiNin kanssa. Ja tänään joka palstalla ja KOKO PÄIVÄN itekin hillunut täällä ja tiäkkö mitä?

Mitä sitten? ;o)

*olkapäät jumissa ja hiirikäsi hartia tulessa*

Mitään en kadu... älä ystävä hyvä käy täällä, jos noin nyppii...sulje oma kone :)

Kun joku on minunkin puolella. Minullakin alkaa olla hartiat jumissa, mutta en valita, kivaa on ollut. :))))

• animattiN

Tullukkaan mikään rutkutus jutska. Kaikki muutamaa lukuun ottamatta ovat olleet erittäin mukavia kirjoittajia.
      Höh,,, turhaan olen pelännyt tänne kirjoitamista, kiitos kaikille.

• huomattiin

että sinä olet sen muutaman joukossa;D

• animattiN

Kaikille vastanneille, mutta enään ei kannata tähän aloitukseen vastata, koska tämä on jo toisella sivulla.

Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94