Avaampa tänne tälläisen ketjun johon voitte purkaa kiukkuanne jos vain Control sallii sen.
Minähän siis olen se joka saa teidät ensin purkamaan kiukkuanne, mutta onko teillä nimeltä mainitsemattomia muitakin, jotka ärsyttää kirjoituksillaan tai olemuksilla, tai ihan mistä vaan.
Controllilta pyydän vain suvaitsevuutta. Tai sitten Tämä aloitus ei pysykkään täällä kauan. Nih,,,:)
Rutkuti rutkuti
42
4189
Vastaukset
- olet ainoa
joka saat vereni kiehumaan. Menisit naisparka hoitoon.
- animattiN
Mistäs tiedät hoitoni tarpeen? Pillerini olen ottanut, myös ne vaaleanpunaisetkin.
- tumi
MÄ HALUUN SUA...JOTEN PAA MIELIÄ TULEEN JOS SÄ HALUUT KANS....
- animattiN
EN OLE KUURO. ENKÄ SOKEAKAAN,,,,,
- Kaikkein ärsyttävin
on tietenkin Goldie,Jermu hyvä kakkonen,Animus ja A.Donis myös rasittavia:))
- "virtuaalisesti"
;DD
- animattiN
"virtuaalisesti" kirjoitti:
;DD
Sitten rauhassa,,,amen,,,
- animattiN
Nyt 50 palstalle siellä on kivaa,,,,,
- ollaan
50-!!!
- animattiN
ollaan kirjoitti:
50-!!!
Eihän se ole este. Nih,,,,
- meille niinkuin
animattiN kirjoitti:
Eihän se ole este. Nih,,,,
normaaleille,ei huvita höpöttävät mummot ja vaarit!
- animattiN
meille niinkuin kirjoitti:
normaaleille,ei huvita höpöttävät mummot ja vaarit!
No sitten en voi asialle mitään. Mitenkäs teidän omat mummit ja vaarit, jaksatteko niitten höpötyksiä kuunnella?
- pakko kuunnella,
animattiN kirjoitti:
No sitten en voi asialle mitään. Mitenkäs teidän omat mummit ja vaarit, jaksatteko niitten höpötyksiä kuunnella?
sitäpaitsi mummoni ei ole ilkeä;D
- animattiN
pakko kuunnella, kirjoitti:
sitäpaitsi mummoni ei ole ilkeä;D
Mummoni ole kun makaa kirkkomullassa,,,molemmat,,nih,,,:)))
vitsin murjaisit.
- tälläisiä
rutina avauksia tarvittu eikä tarvita, ellet sinä sitten aiheuta samaa pahaa mieltä täällä kuin tuolla 50 puolella. Jotain sinussa on pahasti vialla, kun et pysty asialliseen keskusteluun vaan pelkkään vittuiluun. Mitä kiksejä oikein saat siitä?
- animattiN
Missä tässä avauksessa viitataan "vittuiluun".
Jos et osaa sanoa sitä suoraan, niin opettele uudestaan sanan "vittu" merkitys.
Saatko itse kiksejä kun kirjoitit viestisi.
Mene mummo kaappiisi,,,, - kertoo
animattiN kirjoitti:
Mene mummo kaappiisi,,,,ihan kaiken. Sinun tasollesi en alennu. En edes osaisi.
- yhtä v-mäinen
animattiN kirjoitti:
Mene mummo kaappiisi,,,,olet itse,oletko lastenkodin kasvatti,ei kai noin huonosti käyttäytyvää oma äiti ole kasvattanut?
- jeesustelu on
joskus överiä.
( Katso yläpulelta.)- animattiN
Tiedän mitä tarkoitat. Noita samainen henkilö postittaa moneen palstaan ja eihän niitä jaksa lukea, ei sitten millään. Vaikka itse olen evnkelisluterilainen niin silti ei tuollaista paasausta kestä.
- tuffe
ei oikein mikään täällä palstalla ota kaaliin :))
Olen kyllä sitä mieltä, että jos joku jaksaa kiukustua palstan jutuista, sillä on liian helppo elämä. Ja sille vois näyttää näin: ,,l,
eli virtuaalinen keskari. Kaikkea sitä oppii huuhaa-palstalla :)))- animattiN
Enpä ollut tietoinen tuosta käsi merkistä, no nyt tiiän ja olen hieman viisaampiiiii :)))
- Februari
täällä on eilen oltu. :o)
Mun luona kävi jo virpojia.
*näyttää hienoja oksia* :)
P.S Mua ärsyttää toi Hekla, joka paikassa helmojaan heiluttamassa, ihan kun jotain kiinnostais sen hame. Seriffi sais poistaa tollaset siveettömät hahmot täältä pois. :/- animattiN
Siivosti ollaan oltu. :) Virpojat kävi meilläkin.
Kukas se Hekla oikein on, kun ei sitä kaikkia muista, vai olikos se se, joka mun aloituksessa jossain purki kiukkuaan. :( - tuffe
poistata mitään Hekloja, tekee hyvää näille ukoille tuntea olevansa elossa kun ei tuu lätkääkään enää telkkarista :)))
- animattiN
tuffe kirjoitti:
poistata mitään Hekloja, tekee hyvää näille ukoille tuntea olevansa elossa kun ei tuu lätkääkään enää telkkarista :)))
Lätkäääää, ei vois pahemmin kiinnostaa, niinkuin formulakin. Telkkari kiinni on ja pysyy silloin, nih,,,,:))
- Februari
animattiN kirjoitti:
Lätkäääää, ei vois pahemmin kiinnostaa, niinkuin formulakin. Telkkari kiinni on ja pysyy silloin, nih,,,,:))
harvoin mitään rutkuttaa kenellekään.
Ihan en kyllä muista mitä se nainen on suustaan päästellyt, mutta yleensä se vaan tyrkyttää itteään miehille. :)
Hekla on mun nimi.Sivupersoonaksi sitä ei kannata sanoa, koska se on ihan samanlainen kuin minä. :o) - animattiN
Februari kirjoitti:
harvoin mitään rutkuttaa kenellekään.
Ihan en kyllä muista mitä se nainen on suustaan päästellyt, mutta yleensä se vaan tyrkyttää itteään miehille. :)
Hekla on mun nimi.Sivupersoonaksi sitä ei kannata sanoa, koska se on ihan samanlainen kuin minä. :o)Tajusin, vai tajusinko?Siis sinä välillä esiinnyt Heklana,,,Hih ja tyrkyttää itseänsä. Eihän se paha ole jos niin tekee. :))
No se oli sitten joku muu joka kimpussani oli toissapäivänä, hoolla sekin alkoi, no oli kuka hyvään,,, - Februari
animattiN kirjoitti:
Tajusin, vai tajusinko?Siis sinä välillä esiinnyt Heklana,,,Hih ja tyrkyttää itseänsä. Eihän se paha ole jos niin tekee. :))
No se oli sitten joku muu joka kimpussani oli toissapäivänä, hoolla sekin alkoi, no oli kuka hyvään,,,joskus kun kone heittää pihalle tai en jaksa kirjautua, niin Hekla astuu kehiin. :)
Viehkeä pakkaushan Hekla on *hehkeänä, vaikka on puoli kolmeen riekkunut* - animattiN
Februari kirjoitti:
joskus kun kone heittää pihalle tai en jaksa kirjautua, niin Hekla astuu kehiin. :)
Viehkeä pakkaushan Hekla on *hehkeänä, vaikka on puoli kolmeen riekkunut*Niinkin myöhään valvoit, katoitko sitä kakkosen leffaa vai muutenko valvotti? Minä se kilttinä tyttönä menin nukkuu jo ennen yhtä. :))))
- Februari
animattiN kirjoitti:
Niinkin myöhään valvoit, katoitko sitä kakkosen leffaa vai muutenko valvotti? Minä se kilttinä tyttönä menin nukkuu jo ennen yhtä. :))))
baarissa. ;o)
Yks mies sanoi mua tosi seksikkääksi, toisen kanssa tanssin kolme kipaletta ( oli meinaan hyvä mies viemään, vaikka tungos oli hirviä)ja sit en enempää miehistä jaksanutkaan kiinnostua, kun oli hyvää seuraa. :) - animattiN
Februari kirjoitti:
baarissa. ;o)
Yks mies sanoi mua tosi seksikkääksi, toisen kanssa tanssin kolme kipaletta ( oli meinaan hyvä mies viemään, vaikka tungos oli hirviä)ja sit en enempää miehistä jaksanutkaan kiinnostua, kun oli hyvää seuraa. :)Edes muista milloin olen viimeksi baarissa tai muissakaan käynyt.Olen lähinnä koti ihmisiä niinkuin ukkonikin, se vasta ihme pakkaus on, sitä ei saa millään ilveellä rafloihin. Hih :)))
- Februari
animattiN kirjoitti:
Edes muista milloin olen viimeksi baarissa tai muissakaan käynyt.Olen lähinnä koti ihmisiä niinkuin ukkonikin, se vasta ihme pakkaus on, sitä ei saa millään ilveellä rafloihin. Hih :)))
mikään baarikärpänen ole ;o)
Kun ei ole sitä ukkoa, niin sinkkuna on tullut vähän enemmän hilluttua baareissa. Mutta ihan kohtuudella kuitenkin. ;)
- älä hoidata...
...
- parkkiin
häiriköit kaikilla palstoilla.
- Februari
ihan normaalia keskustelua käynyt AnimattiNin kanssa. Ja tänään joka palstalla ja KOKO PÄIVÄN itekin hillunut täällä ja tiäkkö mitä?
Mitä sitten? ;o)
*olkapäät jumissa ja hiirikäsi hartia tulessa*
Mitään en kadu... älä ystävä hyvä käy täällä, jos noin nyppii...sulje oma kone :) - animattiN
Vai häiriköin, kerro esimerkiksi missä?
Jos vaikka itse pistäisit koneesi kiinni ettei toisten tarvii lukea suuria aivojesi tuotetta. - animattiN
Februari kirjoitti:
ihan normaalia keskustelua käynyt AnimattiNin kanssa. Ja tänään joka palstalla ja KOKO PÄIVÄN itekin hillunut täällä ja tiäkkö mitä?
Mitä sitten? ;o)
*olkapäät jumissa ja hiirikäsi hartia tulessa*
Mitään en kadu... älä ystävä hyvä käy täällä, jos noin nyppii...sulje oma kone :)Kun joku on minunkin puolella. Minullakin alkaa olla hartiat jumissa, mutta en valita, kivaa on ollut. :))))
- animattiN
Tullukkaan mikään rutkutus jutska. Kaikki muutamaa lukuun ottamatta ovat olleet erittäin mukavia kirjoittajia.
Höh,,, turhaan olen pelännyt tänne kirjoitamista, kiitos kaikille.- huomattiin
että sinä olet sen muutaman joukossa;D
- animattiN
Kaikille vastanneille, mutta enään ei kannata tähän aloitukseen vastata, koska tämä on jo toisella sivulla.
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144