Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Kotimainen 60- 90 lukujen hittimusiikki Vapaa-aikanani: Koiran kaa Katson tv:stä mieluiten: Komediat, dokumentit, joitain sarjoja Kotieläimet: koira En pidä: vastuuttomuudesta, ilkivallasta, välinpitämättömyydestä Ruoka & juoma: Kaikkiruokainen/ vesi, maito, piimä, ehkä vähän punaviiniä.. Linkit: http://yuo tube, Inka; ruususen unta. Kikka; osassa toisen. Peetu; sammunut nuotio. Duo Kuunkuiskaajat; kahden. Kake Randelin; pakko painaa pitkää päivää., http://yuo tube.sebastian: jälkeenpäin.Kari Tapio; se jokin alkaaKikka; tulikirjaimin.Joel Hallikainen; oputuslapset Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: s.e1@luukku.com

Aloituksia

22

Kommenttia

265

1. Haloo, mistä löydän entiset

käyttäjäviestini, en osaa niitä hakee ja löytyykö niitä enää. Voisiko täällä joku neuvoa?
    50 plus
    10
    212
  2. Saako mummi vinkkejä??

Mitä mummille päälle, ku se lähtee bilettämään, kirkkoon, baariin, joulupippaloihin, harrastuksiin, lenkille...
    Muoti- ja tyyliniksit
    6
    661
  3. Hautuujuutuu

Mikä naksahti,kun keksit rekkari nimes, mietitkö ja kunka pitkään?
    Huuhaa
    42
    1240
  4. Veri kynnyksellä

Menin ohi huoneen, jonka kynnyksellä oli verta... tai punaviiniä. Kosketin kynnystä, se oli kuiva, ei tuoretta nestettä.
    Huuhaa
    0
    209
  5. Rimako matalalla??

Ostatko kaupasta alekori ruokaa, jos ostat, mitä ruokaa? Vai pidätkö sitä vähävaraisten eläkeläisten tai työttömien ost
    50 plus
    28
    931
  6. Pöllöjen yö

ja täysikuuta vielä jäljellä. Ne huhuilee ja kirkuu, pelottaa, kun äkkiä kuuluu ääni läheltä, hui, kirkaisen. Susia, iso
    Huuhaa
    2
    197
  7. Muorille muotia

nii, mitäs viiskypä laittelis päälle pikkujouluihi ja muihin menoihin. Mulla on arkena farkut ja t-paita, pitkä- tai l
    Muoti- ja tyyliniksit
    6
    593
  8. Muistoksi

Syyskesän päivä painuu illaksi. Hän astelee viimeiset askeleensa saarella, jolla on viettänyt monen monta kesää, l
    Runot
    0
    153
  9. Koiraa närästää

mikä silloin avuksi. Pikkuinen aussi on kova kerjäämään ruokaa, luulen sen kuitenkin saavan aivan tarpeeksi. Annan nappu
    Koirien ruokinta
    6
    2733
  10. Suomimies, komeako?

Tulipa tässä taannoin ohjelma radiosta, jossa moitittiin suomimiehen ulkonäköä, ettei kuulema ole niitä maailman komeimp
    50 plus
    97
    3744
  11. Minäpä keksin...

mitä alan keräämään!! Nappeja.. voe voe siinäpä hitsin upee idis, ku niitä jo onkin viinikarahvi puolillaan. Halpa huvi,
    Yleistä keräilystä
    3
    370
  12. Uuno Turhapuro esillä

No nyt ku kesä viimein tuli, alkoivat nää Suomen Turhapurot esitteleen lihaksiaan, tai rusketustaan eli kaikkea sitä mik
    Miehen logiikka
    0
    371
  13. Mul on ny tylsää, mut kysyn..

mitä mieltä ootte pyöräilykypärästä. Onko sulla sellanen, aiotko hankkii tai perustele muuten kysymystä. Se käyttö on
    Gallupit ja kyselyt
    5
    379
  14. Luterilaisuus, oikeako

Uskonto on minulle melko tuntematon asia, vaikka olenkin luterilainen, äitini oli uskovainen, luki joka päivä raamattua
    Luterilaisuus
    2
    253
  15. Lottovoitto!!

Aatelkaa ny ihimiset, ku mulla oli lotossa kuus oikein! Vahinko vaan, et ne oli kolmessa eri ruudukossa 2x3, mut se on
    50 plus
    10
    644
  16. Hirviöt Suomesta

En olis ikinä uskonut, että tää hirviömäinen asuvalinta kaikkine demoneineen, olisi purrut yleisöön euroviisuissa. Oliha
    Euroviisut
    3
    290
  17. Psyko ihastui minuun

Tämä lyhyt romanssi ei olisi alkanutkaan, jos olisin aavistanut, millainen sairas hän oli. En huomannut aluksi erityist
    Miehen logiikka
    32
    2176
  18. Loistava karaokelaulaja

niin pitää oikein täällä itseään kehua. Minä olen erittäin kaunis, pehmeä ääninen laulaja. Ääni alakin on melkoisen laaj
    Karaoke
    2
    1293
  19. Nainen päättää

kuitenkin lopullisesti, kenen "iskemiseen" hän suostuu. Miehet luulee, että he iskevät, humalaisen naisen kyllä saa hel
    Miten nainen isketään?
    25
    4500
  20. Liian innokkaat miehet

Olin nuorena hoikka, hyvän näköinen, taitava tanssija, josta miehet miltei kilpaili, kuka ensin ehtii hakea tanssimaan.
    Miten mies isketään?
    14
    1986