mitä mieltä ootte pyöräilykypärästä. Onko sulla sellanen, aiotko hankkii tai perustele muuten kysymystä.
Se käyttö on tietääkseni pakollinenkin.
Mul on ny tylsää, mut kysyn..
5
379
Vastaukset
- pumpökt
pitäisköhän moinen potta hankkia päähän, jos vaikka pollarit rupeis vaahtoomaan ja kirjottelemaan lappua sen käyttämättömyydestä:(
- pian ilman päätä
Eikä sitä varmaan tulisi ikinä pistettyä päähän, vaikka omistaisinkin.
Mikäs sen mukavampaa, kuin antaa tukan hulmuta tuulessa, eikä pään tarvitse hiota jonkin potan alla.
t. Pian ilman päätä.tainnu koittaa päähäskään koko kapinetta, mut voin sanoo kokemuksesta, ettei hiosta päätä, jos ei pidä karvalakkia alla!
Nii mäkin joskus sanoin, etten moista häkkyrää päähän laita, mut siin se on ny jo parina kesänä keikkunu tai eihän se keiku,ku nauhat kiristää leuan alta, vaik naaman punaseks, jos haluu väriä...
Eipä sitä valvontaa kypärän käytöstä pahemmin ole, sehän lienee jokaisen oma asia, jos onnettomuudessa menettää "päänsä" tai jää vihanekseks, niihän sitä ainakin nuorena luulee osaavansa ja tietävänsä kaiken, vaikkei oo kokemusta elämästä ja sen monen kirjavista kuvioista.
- mielestä
se on jokaisen oma asia et käyttääkö vai ei..
Itse en pidä ja todennäkösesti en ostakaa mut eihän sitä tietty tiedä esim. 10 vuoden päähän..
sen näkee sit. Se tuntuu mukavalta viilettää ilman pottaa päässä.. tuuli käy hiuksissa ja kasvoilla.. kesä fiilistä.. ;) - Lolita1982
Äitini osti minulle kypärän ollessani ala-asteella. Ikinä en ole pitänyt enkä tule pitämäänkään - piittaamatta sen käyttöpakosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854