En olis ikinä uskonut, että tää hirviömäinen asuvalinta kaikkine demoneineen, olisi purrut yleisöön euroviisuissa. Olihan se toki aivan erillaista, kuin on totuttu näkemään.
Tuntuu, kuin ihmiset eläisivät mielikuvitus maailmassa, muutenkin kaikkine kauheuksineen mitä nykyään tapahtuu.
Joskus päiviteltiin sitäkin, miten Suomi pystyy maksamaan suuret kulut, jos tänne saadaan vahingossa euroviisut.
Katsoin osan eilen Loordin esityksestä, ei se muuten kummonenkaan ollut, ei mitään hirveetä repäisyä, kuin kuvittelin sen olevan.
Kyllä minunki nyt pitää nöyrtyä ja antaa kiitosta Loordin suurelle menestykselle ja voitolle. Saadaanhan me suomalaiset taas mainetta ja tulee maamme entistä enemmän tunnetuksi. Kiitos Loordi.
Hirviöt Suomesta
3
290
Vastaukset
tää yhtyeen nimi kirjoitetaankin Lordi vai..sori
- 10 puntaa
eniten yllätti se,että itse Kreikka,joka oli niin kauhuissaan Lordista,antoi 12 pistettä suomelle.....
10 puntaa kirjoitti:
eniten yllätti se,että itse Kreikka,joka oli niin kauhuissaan Lordista,antoi 12 pistettä suomelle.....
en jaksanut katsoa ohjelmaa loppuun saakka, mut eikös uutisissa sanottu Lordin saaneen kaikkien aikojen suurimman pistemäärän?
Onhan se nyt mannaa meille, ku jääkiekko meni persiilleen, tässä on suuri hyvitys koko kansalle, etenkin musiikin ystäville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854