nii, mitäs viiskypä laittelis päälle pikkujouluihi ja muihin menoihin.
Mulla on arkena farkut ja t-paita, pitkä- tai lyhythihainen vuoden ajasta riippuen. Oon ollu aina sellane farkkuakka.
En pidä enää mustaa kovin vetävänä värinä tään ikäselle, mut vyötr. alaspäin voi olla.
Mulla on kaikenlaisii vanhoi vaatteita, joista olen yhdistelly jotain ja niist tulee ihan mukavia, kun en oo muutenkaa muodin perään. Nytki kattelin kaappista, eläin kuosipusero löytyy, vuosien takainen hankinta, tuunaan sitä vähä, krypytän kaula-aukkoo ja hihoja, laitan jonkun rintaneulan, sellasen muodikkaan.
Yhten pikkujoul. mulla oli vanha kiiltävä pintaine mekkotakki, korkeekorkoset nilkkurit, kimalluspusero ja pitkät housut. Olin aika näky, kun liihottelin parketilla takit liepeet lepattaen.
Mulla sitä uskallusta riittää, pukeutua omaperäisesti, ei kukaan mua lyömään ala, jos olenki vähän persoonallinen.
Siitäkin saa huomioo, hyvää tai huonoo, mut onpa ihmisillä hauskaa.
Muorille muotia
6
593
Vastaukset
- suorastaan hyve
pröystäillä sill miten ei ollenkaan välitetä muodista. Varsinkin yli 50-vuotiaan naisen tuleekin olla nöyrä ja vaatimaton vaatteiden suhteen. Kyllä sieltä kirpparilta jotain löytää. Mielellään tietysti sellaista mikä ei ole alun alkaenkaan ollut kallista. Oma vaatimattomuus korostuu vielä enempi. Kaikki liikenevä raha vaan pankkiin tai patjan alle niin perilliset saavat sitten jotakin. Kiva kun kirpparilta saa eurollakin farkut. Ja kaurapuuro ja vesijohtovesi on hyvää.
- jotain ostat uutena tai van...
ja joku kommentoi älä missään tapauksessa osoita olevasi ostokseesi tyytyväinen. Halpaa hintaa tietysti voit kehua, mutta et vaatetta. Osoittaa suurta älyä vuodesta toiseen ostaa vaate joka kuuluu sarjaa "Tämä nyt vain on tällainen".
sulta, oli mulla hauskaa, kun luin viestisi!
Upeeta, että löytyy huumoria tähän tylsään pimeyteen, sillä sellaisena sen ymmärsin.
Etkö lukenut profiilia tarkemmin, siinä lukee, että tuhlaan rahat pois, ettei jää kenenkään riidoiksi!
Täytyy nyt tuottaa sulle pettymys, kaiken tämän vaivan näkösi jälkeen, kun väsäsit vastausta, ostan minä sentään uusiakin asuja, mm. se vanha eläinkuosi pusero, on oikein liikkeestä ostettu, ja nyt on ihan muodikas!
Juu, täytyy viel mainita, että tummat, meleeretut farkut juur ostin ja maksoi vaivaiset 85 €, näin, taidanki laittaa pikkujouluihin, ovat on pikkujoulut sentään sen väärtit!!!Vai mitäs meinaat, nii ja jouluruokaa pitää muutaman kerran syödä ennen joulua, maistuu sitten jouluna paremmalta.jotain ostat uutena tai van... kirjoitti:
ja joku kommentoi älä missään tapauksessa osoita olevasi ostokseesi tyytyväinen. Halpaa hintaa tietysti voit kehua, mutta et vaatetta. Osoittaa suurta älyä vuodesta toiseen ostaa vaate joka kuuluu sarjaa "Tämä nyt vain on tällainen".
toivottavasti ei minua, eikä myöskään sinua!
Kyllä minun täytyy nyt kehua ostoksiani, valittaen tuotan sinulle pettymyksen. Ei voi mitään, pitää sun vain hyväksyä seikka, että enimmäkseen olen tyytyväinen ostoksiini!!!
Tuleehan joskus väärä inspis, mut sitte luovutan sen kirpparille kiertoon...näin ei mene ostos hukkaan ja joku muu voi sen ostaa edullisesti.
Katsoppas kierrätys... se suunta on tänään!!!
Mut sultakaan ei tullut mitään kummenpaa idistä, mitä muorille ylle, laitapa vielä ehdotus, niin voi siitä ehkä soveltaa jotain..
- vähän sellaista ironiaa
itsekin pähkäilen mitä päälle peräti kahteen pikkujouluun. Farkut on arkisin yleensä päällä joten kolttu juhliin. Mutta paras kolttu on käynyt liian isoksi. Harmi koska se on vasta syyskuussa ostettu ja maksoi aika paljon. Itse en osaa pienetää. Voi olla että laitan punaisen nahkahameen - se on joulunpunainen - ja ehkä musta paitapusero (Karjalasta kajahtaa). Mustat sukkahousut - mustat korkokengät, yhdistelmä kyllä ollut arkisinkin jonkin kerran. Eilen ostin aivan hervottoman rannekorun, jossa sellaisia killuttimia kuten lumiukko, lahjapaketti ja joulukuusi.¨
Piti käydä HM:ssä katsomassa olisiko siellä ollut mitään sopivaa eikä liian kallista, koska ei tule kuitenkaan pidettyä monta kertaa.- mixmaxi*
pikkujoulut, ne monet joissa kävin.
Kerron vähän vaatetuksestani, kun se kiinnostaa kuitenkin joitain henkilöitä, joo ja kommentoida saa ihan kukin tyylillään.
No,laitoin päälle mustan puolihameen, vähä kiiltävät sukkikset (ei tälle mummolle sukkanauhaliivejä) ei pysy päällä, ei sukatkaan... nii ja ihanan kimalteleva yläosa, noin puseron virkaa tekevä( hylkäsin sen leopadripuseron) ja sitte mustat kengät, joku totes siel juhlis, ett sä ootki laittanu sukset jalkaan..mitä sekin tarkotti, prle.
Toisel kertaa laitoinki ne meleeratut mustat farkut, melkeen vaaleen roosa jakku ja kimallusta taas rinnuksille, nii ja helmet, helmet olla pitää ei suinkaan valkoset, vaan sellaset tummat, hiotut, jotka välähtelee kivasti, ku valo taittuu niihin.
Mustat kengät, en laittanu niit samoja, ettei taas joku koiranleuka muistuttais suksista.. nii ny oli korkeet nilkkurit.
Sitte oli vaalee koko asu, kullan kimaltava paljetti huivi ( saa kivasti, ku ostaa 15cm lev. palan kimalle kangasta)sit korkkarit, mustat ja sukkikset vähä ruskeet, ku mustat sukkikset ei sovi vaaleen asun kans, etenki jos on paljo paljasta ihoo näkyvissä, muidenki värien kans, kattokaa vaan kokovart. peiliin ja verratkaa asujanne ja sukkiksien väriä.
Kauheita kokonaisuuksia: yläosassa paljon paljasta ihoo ja alaosassa mustat sukkikset, hirveen näköset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846