Liian innokkaat miehet

Olin nuorena hoikka, hyvän näköinen, taitava tanssija, josta miehet miltei kilpaili, kuka ensin ehtii hakea tanssimaan.
Olen koko ikäni vältellyt silmä kontaktia miesten kanssa, koska silloin saan pitkiä, viipyviä katseita joihin en pysty vastamaan.
Miksi miehet ovat aina ollet varsin kiinnostuneita minusta. Olen vieläkin sievä, hyväkäytöksinen, kohtelias, hymyilevä jne.
Tämä nyt on ristiriidassa profiilini kanssa, mutta totinen tosi.

14

1986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Belzebub

Olet humalassa, siinäpä tuo kaikessa yksinkertaisuudessaan.

• Kuulepa, oli ihan väärä vastaus sulta.
        En käytä humaloita ollenkaan, mut siltikin vielä vastauksestasi huolimatta, kiinnostan ns. kaksilahkeisia. Minussa on sitä naisen "charmia" jota ei kaikissa löydy, ei miehissäkään, miehistä charmia. Olisko se sitä luontaista viehätysvoimaa, tämä kirjoitus kyllä harmittaa montaa kanssa kulkijaa, mutta en voi asialle mitään.

• olet joko vasenjalkainen ressukka, jota ei naiset haluu tai sit jamis, joka olis kuin james dean, mut ei oo, harmi. Pysykää vaa omissa nuorten joukoissanne, kyllä teillekin ikää tulee, mut viisaudesta en oo varma..

• muikkunen

onnekas olet kun saat niin paljon miehiä^^' ne kattelee sua koska olet niin kiinnostava sinuna käyttäisin lahjaasi koska minua miehet eivät koskaan kattele..tai no ne kyllä sanoo jotain et hei haluun panna sua mut niin ne sanoo kaikille

• muikkunen

enkä tarkoita sitä että sinun pitää naida kaikkia voit vain leikkiä...siinä säästyy paljon rahaa (ne voi maksaa sun drinkit baareissa)

• sanot, ettei sinua katsella. Olen ehdottanut monelle, hieman itsensä ulkoista muuttamista, kampausta, ehkä toisenlaista leikkausta, etenkin lyhyet hiukset ovat helppo hoitoiset ja ne saa geelillä pöyhkäityä kivasti haralleen tai miten haluaa. Pitkät hiukset sopivat harvoille hyvin, jos ovat sen mittaiset, että pituus on leukalinja alapuolella, se vetää kasvojen ilmeen alspäin. Erillaista, ehkä värikästä asua,tai puseroa ja jne, kuin olet tottunut käyttämään. Kesällä varsinkin, pitäisi kuin " puhjeta esiin" ja sinulle ja muillekin ujoille haluaisin enemmän rohkeutta katseissa, jota minä en voi tehdä, mutta katsele ja kokeile liikkeissä eri vaatteita.

• uuukkk
        mixmaxi kirjoitti:

sanot, ettei sinua katsella. Olen ehdottanut monelle, hieman itsensä ulkoista muuttamista, kampausta, ehkä toisenlaista leikkausta, etenkin lyhyet hiukset ovat helppo hoitoiset ja ne saa geelillä pöyhkäityä kivasti haralleen tai miten haluaa. Pitkät hiukset sopivat harvoille hyvin, jos ovat sen mittaiset, että pituus on leukalinja alapuolella, se vetää kasvojen ilmeen alspäin. Erillaista, ehkä värikästä asua,tai puseroa ja jne, kuin olet tottunut käyttämään. Kesällä varsinkin, pitäisi kuin " puhjeta esiin" ja sinulle ja muillekin ujoille haluaisin enemmän rohkeutta katseissa, jota minä en voi tehdä, mutta katsele ja kokeile liikkeissä eri vaatteita.

Pitkät hiukset sopivat hyvin nuorille naisille, pitkät hiukset ovat naiselliset ja naisella tulee olla pitkät hiukset, kuka nyt poikatyttöjä haluaa?!

Vanhoille eukoille taas pitkä tukka ei sovi, koska vanhat ämmät ovat muutenkin jo varsin kulahtaneita ja kasvoista epäviehättäviä. Tuon ikäinen ei iske miestä enää kirveelläkään.

• uuukkk kirjoitti:

Pitkät hiukset sopivat hyvin nuorille naisille, pitkät hiukset ovat naiselliset ja naisella tulee olla pitkät hiukset, kuka nyt poikatyttöjä haluaa?!

Vanhoille eukoille taas pitkä tukka ei sovi, koska vanhat ämmät ovat muutenkin jo varsin kulahtaneita ja kasvoista epäviehättäviä. Tuon ikäinen ei iske miestä enää kirveelläkään.

mun piti jo aikaisemmin kommentoida tähän vähäpätöiseen juuu aaah ja sellasta. Jos tarkotit minuu vanhalla ämmällä, niin sitä olen ikäni puolesta, mutta varsin viehättävä lyhyine hiuksineni, kampaus joka todella sopii ja pukee minua. Pitkät hiukseni leikkautin vuosia sitten, koska en halua pitää niitä niskalenkillä koko ajan ja sitä paitsi ne ovat varsin epäkäytännölliset.
        Toivoa sopii, että sinäkin pääset edes tähän ikään joskus, kun kaikki eivät pääse, vaan kuolo korjaa pois. Nauti elämästäs nyt kun voit, ilman että haukkuilet ja näytät huonot käytöstavat.

• yksinkertaista

Vastaus tuli jo kysymyksessäsi:
      " Olen sievä, hyväkäytöksinen, kohtelias, hymyilevä jne. "

Miehet haluaa naisen, josta voivat olla ylpeitä.

• sinulle sanoistasi, siinä vastaus, sanot. Pitää paikkansa tästä luonne puolesta.
        Olen pahoillani, kun en voi osoittaa vasta vuoroista kiinnostusta miestä kohtaan, aristan jotain, ehkä kiinnostuksen näkymistä silmistäni, jonka toinen tulkitsee juuri siksi, enkä kai sitä halua. Petyin pari vuotta sitten, ihminen olikin mieleltään sairas, joka tuli esiin vasta viikkojen päästä, onneksi jo silloin, ettei asia edennyt pidemmälle. Irti pääsy hänestä vei kauemmin aikaa, kuin seurustelu.
        Ehkäpä tämä jätti jälkensä ja vei osin luottamukseni ihmisiin. Aina ei onnistu.

• jookos ?
        mixmaxi kirjoitti:

sinulle sanoistasi, siinä vastaus, sanot. Pitää paikkansa tästä luonne puolesta.
        Olen pahoillani, kun en voi osoittaa vasta vuoroista kiinnostusta miestä kohtaan, aristan jotain, ehkä kiinnostuksen näkymistä silmistäni, jonka toinen tulkitsee juuri siksi, enkä kai sitä halua. Petyin pari vuotta sitten, ihminen olikin mieleltään sairas, joka tuli esiin vasta viikkojen päästä, onneksi jo silloin, ettei asia edennyt pidemmälle. Irti pääsy hänestä vei kauemmin aikaa, kuin seurustelu.
        Ehkäpä tämä jätti jälkensä ja vei osin luottamukseni ihmisiin. Aina ei onnistu.

Jos olet jo 49 ja yhä epävarma itsestäsi,
        niin pitäisköhän pitää tuumaustunti siitä mitä oikein haluat ja kenen kanssa.

Elämä on elämistä varten ja vaikeudet voi voittaa jos tarpeeksi haluaa.

• jookos ? kirjoitti:

Jos olet jo 49 ja yhä epävarma itsestäsi,
        niin pitäisköhän pitää tuumaustunti siitä mitä oikein haluat ja kenen kanssa.

Elämä on elämistä varten ja vaikeudet voi voittaa jos tarpeeksi haluaa.

siinä mielessä, että olen epävarma uudesta suhteesta, kun pyyteeni ovat aika tarkkaan rajatut. Olen kyllä kokenut elämässä paljonkin pettymyksiä, joskaan ei kaikki ole miessuhteissa, vaan toisenlaisissa asioissa. Varovaisuus tulee kokemuksen myötä, mutta elän tervettä elämää, joka olisi mukava jakaa toisen saman henkisen kanssa.
        Olen pohdiskelija ja suotta murehdin asioista, joille en mahda mitään.Olen päässyt vähitellen eroon näistä ajatuksista, rauhoittumaan ja mielessä on mukavampia asioita.

• sinulle,
        mixmaxi kirjoitti:

siinä mielessä, että olen epävarma uudesta suhteesta, kun pyyteeni ovat aika tarkkaan rajatut. Olen kyllä kokenut elämässä paljonkin pettymyksiä, joskaan ei kaikki ole miessuhteissa, vaan toisenlaisissa asioissa. Varovaisuus tulee kokemuksen myötä, mutta elän tervettä elämää, joka olisi mukava jakaa toisen saman henkisen kanssa.
        Olen pohdiskelija ja suotta murehdin asioista, joille en mahda mitään.Olen päässyt vähitellen eroon näistä ajatuksista, rauhoittumaan ja mielessä on mukavampia asioita.

Ei ole mitään vikaa siinä, että tietää mitä haluaa.
        Minä olen nykyään sitä mieltä, että olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Olen huomannut senkin, että jos liikaa märehdin mennneitä, niin masennun, sillä silloin pintaan nousee menneet pettymykset.

• sinulle, kirjoitti:

Ei ole mitään vikaa siinä, että tietää mitä haluaa.
        Minä olen nykyään sitä mieltä, että olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Olen huomannut senkin, että jos liikaa märehdin mennneitä, niin masennun, sillä silloin pintaan nousee menneet pettymykset.

palaa todellakin helposti mieleen, vaikka ei saisi. Etenkin kun on paha mieli, eikä ole naurun aika.
        Elämä on myötä- ja vasta mäkeä, mut liian usein tulee ajatus siitä vastamäestä
        Ei kuitenkaan niin ole, vaikka tuntuukin tuulevan vastaan, kyllä se myötätuuli vie joskus ihanasti eteenpäin ja on taas asiat mallillaan, eli tuntuu ihanalta elää.
        Asia jota nykyään opetetaan on naurukoulu tai sellainen, jossa ihmisiä opetetaan nauramaan oikein ääneen ja kyllä se onkin tarpeellista, koska oikeita kunnon nauruja ei enää kuule, kuin lasten ja nuorten suusta, sellaista vapautunutta naurua, joka tulee aivan itsestään. Sen olen oppinut viime vuosina itsekin ja tuntuu aivan ihanalta nauraa ääneen. Katselin äsken telkusta : pilanpäiten ohjelmaa ja nauroin taas vedet silmissä. Siksipä olisi ihana saada sellainen iloinen kanssa kulkija viereensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6215
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      641
      2562
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1100
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1046
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1040
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      66